środa, kwietnia 03, 2013

Nivea - Free Time - kremowy żel pod prysznic

Nivea - Free Time - kremowy żel pod prysznic


Opis producenta:

Czy chcesz doświdczyć uczucia swobody?
Zmień swój nastrój pod prysznicem dzięki NIVEA Free Time.
Nawilżająca technologia Hydra IQ, abyś poczuła jak miękka może stać się Twoja skóra.
Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn - białek stymulujących powstawanie nowych kanalików dystrybuujących wodę w skórze, jest ona optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka.
DZIAŁANIE
Zainspiruj swoje zmysły orzeźwiającym zapachem karamboli, podczas gdy jedwabiście kremowy żel z pielęgnującym mleczkiem aloesowym otoczy Cię miękką pianą.
Poczuj się jak nowo narodzona!
  • pH odpowiednie dla skóry
  • produkt przebadany dermatologicznie

    Skład:



 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Styrene/Acrylates Copolymer, Citric Acid, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Glyceryl Stearate SE, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Methylparaben, Propylparaben, Limonene, Linalool, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, CI 10316, CI 42090.


Cena:

ok 10,50zł / 250ml

ok 17zł / 500ml

Mój opis:

Ostatnio byłam wielką fanką żeli Original Source, jednak zaczęły bardzo wysuszać mi skórę i postanowiła sięgnąć po trochę lepszy żel do mycia, który zapewni mi chociaż trochę nawilżenia. Opisywany przeze mnie produkt to żel o pojemności 500ml.
Opakowanie: żel znajduje się w dość dużej butelce, która jest trochę niewygodna. Trzeba się namęczyć aby podczas kąpieli wylać odrobinę produktu na rękę. Nie dość, że wylewa się więcej żelu niż chcemy, to ogólnie butelką nie należy do poręcznych - takich jak u produktów OS. Zapewne wersja mniejsza tj 250ml jest wygodniejsza w używaniu. Butelka jest koloru białego, dość wysoka ok 30-35cm, zamykana na niebieski klips.
Konsystencja: kremowa, łatwa w rozprowadzaniu na ciele, szybko się pieni. Wystarczy niewielka ilość aby dokładnie umyć całe ciało.

Zapach: żel pachnie limonką, czyli możemy poczuć przyjemny cytrusowy zapach z lekką słodką nutą. Nie jest to przytłaczający zapach, lecz odprężający.
Kolor: biały, kremowy.
Nawilżenie: po kąpieli/prysznicu nie musimy nakładać na skórę żadnych dodatkowych kremów, czy balsamów. Krem odpowiednio nawilża skórę - zapewne dzięki unikalnej formule HYDRA IQ którą zachwala producent.
Aplikacja: produkt łatwo nanieść na skórę, szybko się pieni i pozwala dokładnie umyć ciało.
Wydajność: jest to butla 500ml także wystarcza na dość długo (ok 3 miesiące) przy stosowaniu przez jedną osobę.

Moja ocena: od żelu pod prysznic oczekuje aby:

1. ładnie pachniał
2. dobrze się pienił i mył
3. nie wysuszał skóry
4. był wydajny
Ten żel spełnia wszystkie te warunki. Nigdy nie lubiłam kremowych żeli - kiedyś używałam z Soraya'i, ale nigdy go nie lubiłam. Zostałam za to wielką fanką żeli OS, właśnie za konsystencję. Jednak ten produkt Nivei jest cudowny. Uwielbiam jego zapach, który pozwala mi się zrelaksować i poprawia humor. Bardzo dobrze się pieni i myje całe ciało. Sprawdza się także jako produkt do depilacji (tak wiem, powinno się używać pianki). Gdy wlejemy odrobinę do wanny przed kąpielą, w łazience będzie unosił się śliczny słodko-cytrusowy zapach, a wanna będzie wypełniona po brzegi pianą. No i nawilżenie... nie oczekuje aby żel mnie nawilżał, bo od tego są balsamy, jednak przy używaniu tego produktu balsamy możemy odstawić, formuła HYDRA IQ świetnie utrzymuje wodę w skórze :)
Jest to moim zdaniem jeden z lepszych żeli pod prysznic na rynku :)



53 komentarze:

  1. Zgadzam się, że to najlepszy żel! Mam ten z kwiatem pomarańczy i jest najlepszy dotychczas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie następnym razem muszę zakupić pomarańczę :)

      Usuń
  2. Zawsze wybieram żele, które dobrze nawilżają skórę. Moja jest wiecznie przesuszona. Z chęcią bym wypróbowała, ale skoro piszesz, że jest średnio poręczny i dużo żelu marnuje się podczas jego wydobycia, nie wiem czy wypróbuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jest na początku kiedy faktycznie jest 500ml, ale zawsze możesz wybrać wersję mniejszą tj 250ml gdzie bardzo łatwo manewruje się butelką :)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o to żeby żel nie wysuszał, to próbowałaś może jakichś olejków pod prysznic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dodam, bo chyba tego nie robiłam, że bardzo mi się podoba Twój nagłówek;)

      Usuń
    2. Próbowałam raz olejku i bardzo mnie uczulił..teraz się trochę boje :(

      Dziękuje! :) niedawno go zmieniłam :)

      Usuń
  4. Muszę wypróbować. Powiem szczerze, że zawsze sceptycznie podchodziłam do Nivei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ale ten bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)

      Usuń
  5. Ja najbardziej lubię żele z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dla mnie są bardzo średniej jakości :/

      Usuń
    2. Też ich nie lubię- baaardzo wysuszają moją skórę :(

      Usuń
  6. Jeszcze nie używałam tego, ale jak tylko skończy mi się moja Isana to na pewno zakupie ten i wypróbuję :) Pozdrawiam. Zapraszam do siebie. http://timeforus-momandson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mogę używać tylko organicznych żeli pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zakupiłam żel Nivea i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się w końcu skusić na ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny design na buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze lubiłam żele z Nivei. Kojarzą mi się z nawilżoną i fajnie pachnącą skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubiony :)
    tylko coś drogo podałaś, bo ja za 500ml płacę 11 zł z groszami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuje w Rossmannie więc pewnie dlatego taka cena, ale za te butelkę w Rossmannie we Wrocławiu dałam dokładnie 15,99zł :)

      Usuń
  13. Bym musiała wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki żel to faktycznie ideał. No gdyby nie ta butelka :) Ja też używam żeli do golenia nóg, jak dla mnie to nie widzę różnicy przy używaniu pianki, więc po co niepotrzebnie się z nią babrać? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pewien czas niestety musiałam używać pianki :/ ale to inna histroia którą zamierzam niedługo opisac :)

      Usuń
    2. Jestem zaintrygowana :>

      Usuń
  15. Uwielbiam ten żel pod prysznic :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ciekawie, być może wypróbuję jak zużyję zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaaa lubię go nawet;))

    dziękuje za odwiedziny i zapraszam na koljeny wpis;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Nivea zraziła mnie do siebie na tyle, że raczej przestałam sięgać po jej kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kiedyś też, ale teraz bardzo ją polubiłam :)

      Usuń
  19. Tego akurat nie miałam, ale inne żele pod prysznic Nivea owszem i były bardzo dobre :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tego żelu. z Nivea rozstalam sie juz kilka lat temu...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze tego żelu Nivea. Chwilowo używam innego produktu pod prysznic tej marki - bodajże z owocem Acai :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przechodziłam koło niego i nie wzięłam i żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie próbowałam, ale chyba warto :D skuszę się !

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny, muszę go kupić :)
    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam częściej:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cytrusowe zapachy zawsze goszczą w mojej łazience latem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie to jest mega drogi. OS są już tańsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale OS są mniejsze :) i bardzo często są w Rossmannie w promocji ten 500ml za ok 11 zł :)

      Usuń
  27. Lubię te żele, tej wersji jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się twoja opinia, ale mam jedną uwagę - ten żel pachnie karambolą, nie do końca cytrusami :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)