niedziela, kwietnia 14, 2013

Yves Rocher - Odżywka do włosów - odbudowująca - Z olejkiem jojoba i olejkiem ze słodkich migdałów.


Yves Rocher - Odżywka do włosów - odbudowująca - Z olejkiem jojoba i olejkiem ze słodkich migdałów.


Opis producenta:


Efekt dla urody
Włosy łatwo się rozczesują.
Włosy odżywione i odbudowane.

Składnik aktywny
Olejek jojoba: odżywia.

Zalety produktu
Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie.

Stosowanie
Nałożyć na mokre włosy po ich umyciu i dokładnym spłukaniu szamponu. 
Rozprowadź odżywkę na całej długości włosów. 
Obficie spłukać wodą.
Unikać kontaktu z oczami.

Więcej o składniku aktywnym
« Złoto pustyni », powszechnie nazywany jojoba, zaskakuje swoim bogactwem. Jego olejek, pozyskiwany z ziaren jojoba, ma właściwości filmogenne i zapobiegające odwadnianiu, które pozwalają przeciwdziałać czynnikom zewnętrznym. Włosy są nie tylko chronione, ale także odżywione.

Dodatkowy składnik aktywny
Olejek ze słodkiego migdała: odżywia.

Sekret urody
Aby włosy były lśniące, spłukuj je letnią wodą, żeby zamknąć łuski włosów.

Rezultaty
Włosy są odżywione dla 81%* kobiet.
*test stosowania przeprowadzony na 27 ochotniczkach w ciągu 4 tygodni

Gest dla ochrony środowiska
Zakręć wodę podczas nakładania szamponu i mycia głowy, aby ograniczyć jej zużycie.

Skład:



99% składników pochodzenia naturalnego.
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki pochodzenia roślinnego: olejek jojoba bio, olejek ze słodkiego migdała.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez silikonu, bez sztucznych barwników.
Bez parabenów.

Cena:

11,90zł / 150ml
jednak teraz jest promocja i zakupiłam za 9,90zł/150ml
Produkt dostępny jedynie w sklepie Yves Rocher - internetowym lub stacjonarnym.

Mój opis:

Parę dni temu napisałam post, w którym prosiłam o pomoc w odratowaniu moich włosów (>KLIK<).
Dostałam od Was wiele, wiele pomocnych rad i pomysłów :)
Gapa (jej blog >KLIK< POLECAM :)) doradziła mi zakupienie odżywki z Yves Rocher i wspomniała o kuszącej promocji :)

A teraz przejdźmy do odżywki:
Opakowanie: bardzo podoba mi się design opakowania. Jest to zielona tuba z brązową zakrętką, niby taka prosta, a przyciągnęła moją uwagę ;) Tuba otwierana za "klik" czy jak ktoś woli zatrzask. Idealnie dopasowuje się do dłoni, nie ma problemu z aplikacją produktu na rękę. Gdy mamy końcówkę produktu z łatwością przetniemy opakowanie - jest przyjazne środowisku, także pamiętajmy o recyklingu! :)


Konsystencja: Zwarta, delikatna.
Kolor: biały, kremowy.
Zapach: świeży, lecz zarazem lekko słodki. Minimalne wyczuwalne migdały.
Aplikacja: odżywkę bardzo łatwo nakłada się na włosy.


Moja ocena: Zakochałam się :) ! Mogę stwierdzić iż jest to moja ulubiona odżywka do włosów - zaraz obok mojej także nowej miłości odżywki z Garniera awokado&masło karite (niedługo recenzja :) ). Ma bardzo fajny i lekki skład, w który wchodzi olej jojoba i olej ze słodkich migdałów. Konsystencja jest lekka i łatwo nanieść oraz wsmarować we włosy. Zapach odżywki jest lekko wyczuwalny na włosach. Moje włosy dzięki niej odżyły. Jeszcze parę dni temu pisałam, że moje włosy były suche, przyklapnięte, szorstkie i przede wszystkim z kilometra było widać, że są zmasakrowane tj bardzo zniszczone. Na chwilę obecną moje włosy są nie do poznania. Lśnią się i są w miarę gładkie w dotyku. Widać, że są zniszczone, ale nie tak jak ostatnio.
Czy kupię tez odżywkę?
Zdecydowanie TAK :)



Wyniki rozdania:

Gratuluje :) ! Wysłałam już do Ciebie maila :)

Osoby które nie wygrały, nie załamujcie się, szykuje już drugi konkurs, niedługo pewnie się pojawi na moim blogu :)

Przykro mi, że niektóre osoby podawały w komentarzach, że obserwują, a tak nie było-był to warunek konieczny uczestnictwa w konkursie.
Oraz niektóre osoby pisały komentarze dnia 14-04 kiedy konkurs trwał do 13-04 do 23:59, przykro mi ale nie były brane pod uwagę w losowaniu.
Mam równiez nadzieję, że nie znajdą się osoby, które dziwny trafem zaczną znikać z obserwatorów po zakończeniu konkursu. Będzie to skutkować brakiem możliwości brania udziału w kolejny konkursach organizowanych na moim blogu.


44 komentarze:

  1. Coraz bardziej kusi mnie ta odżywka. Wygląda na to, że spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. długo się nad nią zastanawiałam a teraz po Twojej recenzji wiem, że przy następnych zakupach kupie ją na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ją na zmianę z odżywką Garniera - olejek awokado i masło karite i jestem zachwycona :) także polecam :)

      Usuń
  3. muszę pobiec po tą odżywkę :) !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochana za link i cieszę się ogromnie, że odżywka się spodobała!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Tobie dziękuję :) ratuje mi włosy :)

      Usuń
    2. Ale proszę Cię, obserwuj włosy podczas jej używania! Zawiera alkohol (Isopropyl alcohol), który może przesuszać.

      Usuń
    3. O widzisz tego nie zauważyłam, ale garnier mnie ratuje i tak ;)

      Usuń
  5. Widziałam już wcześniej na blogu Pani Domu co się stało... jestem zszokowana! Firma powinna jakoś zareagować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero wczoraj dzięki www.aswertyna.blogspot.com się dowiedziałam, ale jestem w mega szoku!
      Jak taki produkt może zrobic tyle krzywdy -.-'
      I zero odpowiedzialności i odpowiedzi ze strony firmy...

      Usuń
  6. Teraz mam tą z Garniera, ale chyba polecę jeszcze do YR bo 11 zł to nie majątek, ale patrząc na pojemność to starczy mi na kilka razy, ale spróbować warto :D

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 11zł to nie jest majątek, a moim zdaniem warto :)

      Usuń
  7. Tą odżywkę z chęcią bym wypróbowała :-)

    Co do tego syfu Got2b, raz pamiętam coś stosowałam, ale była to tylko jedna aplikacja i wywaliłam do kosza. Zlepiał włosy. Już nie pamiętam co to dokładnie było.

    Do regeneracji włosów polecam produkty Emmebi (dostępne na allegro), w szczególności różowe serum. Dodatkowo serum z Biovaxa jest też fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o tych produktach nie słyszałam, musze poczytać :)

      Bardzo zawiodła mnie firma od Got2b :/

      Usuń
  8. Chyba w końcu wybiorę się do YR mam jeszcze kupon na -40%, więc pewnie jak zwykle się obłowię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdz tylko czy kupon obejmuje cały asortyment :) bo głownie nie obejmuje zielonego punktu czy jakoś tak, a ta odżywka jest własnie w tym punkcie :/

      Usuń
  9. Zapowiada się ciekawie ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywka wędruje na listę zakupową ;-)

    A to co się stało z włosami Pani Domu to koszmar!!! :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej :)))) Odkrywasz całkiem nowe horyzonty w dziedzinie pielęgnacji włosów! Nigdy nie słyszałam o tej odżywce, ale to, co piszesz brzmi rewelacyjnie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także o niej nie słyszałam, ogólnie jest ona albo szampon nowością w IR :) uwielbiam jej zapach :)

      Usuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni :) Włosy są faktycznie w złym stanie. To straszne, że tak znane firmy narażają nas konsumentów na tak przykre "doświadczenia". I nie reagują:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W ogólnie nie rozumiem polityki tej firmy :/

      Usuń
  13. ooo prosze zaciekawila mnie ta odzywka ;D a got 2 be mialam chyba i az tak mi sie wlosy nie spalily ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Ja na miejscu Pani Domu ścięłabym włosy, bo i tak będą się kruszyć. Najkrócej jak się da. No i maski, odzywki, ampułki. Polecam linię produktów Seboradin. Działają cuda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Możliwe, że to najlepsze rozwiązanie, ale ja ją rozumiem i próbowałabym wszystkiego. Mi kazały dziewczyny ściąc do ok 20 cm włosów, a teraz je odbudowałam i ogólnie odzywiłam, wzmocniłam i są bardzo ładne i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ją i pokochałam od pierwszego użycia !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pozytywna recenzja ;-)) Zakupię ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Też ostatnio kupiłam tę odżywkę i jestem baaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i pozdrawiam:) Tej odżywki jeszcze nie miałam okazji poznać. Czytałam jednak post koleżanki, która padła ofiarą wspomnianej już firmy. Przykra sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odżywka wydaje się być bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  21. też właśnie używam tą odżywkę i ją polubiłam :)
    a poza nią, moim odkryciem jest Garnier Olea repair :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio nie jestem zadowolona z zadnej odżywki :( nic nie działa jakos na moje włosy tak jak bym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  23. gratki dla zwyciężczyni! ciekawa odżywka, nie miałam okazji jej używać jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze, mam tą odżywkę i na razie jestem na etapie testów i mam wielką nadzieję, że będę mieć podobne rezultaty do twoich i że moja ocena tego produktu będzie wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie skończyła mi się ta odżywka i ja niestety nie zauważyłam żadnych efektów. Konsystencja, zapach, skład, opakowanie super, ale efekt 0. Używam tez szamponu na wypadanie włosów tej firmy i tez niestety nic. A na dodatek skóra głowy mnie po nim swędzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam również szampony YR z serii jak ta odżywka i dostałam mega łupież, a zaczęło się od swędzenia. Radzę odstawić szampon.

      Z odżywką jest tak, że zależy co Twoje włosy lubią. Moje np uwielbiają olej ze słodkich migdałów i jojoba :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)