sobota, stycznia 11, 2014

Ciąg dalszy świątecznych niespodzianek! Bransoletka Cocochoo


Jakiś czas temu, właściwie to od razu po świętach napisałam notkę o prezentach jakie dostałam. Jednego z nich wtedy wam nie pokazałam, twierdząc, że to niespodzianka.
Cóż... dzisiaj myślę, że mogę wam ją juz pokazac :) Jesteście ciekawe co kryje się w tym pięknym, czerwonym pudełeczku? Zapraszam na post!

Pudełko wykonane jest bardzo starannie i porządnie. Jest malutkie, ale dodaje mu to tylko uroku. Piękna kokardka również pasuje do całości. Otwierane jest od góry. Na wieczku widnieje napis firmy tj Cocochoo. Ale teraz pewnie zastanawiacie się co to za firma :) juz wyjaśniam.
Cococho jest to rodzinna firma, która robi przepiękną biżuterię. Wcześniej mieszkały we Francji, gdzie zajmowały się właśnie biżuterią, a teraz wróciły do Polski. Jednak nadal współpracują z butikami w Paryżu i Londynie. Chcecie zobaczyć więcej ich wyrobów? Zapraszam tu KLIK. Na ich fanpagu znajdziecie mnóstwo pięknych bransoletek, które podbiły moje serce :)

Akutalnie na ich stronie odbywa się konkurs na który serdecznie zapraszam. Trwa on tylkjo do jutra, ale nadal macie szanse się zgłosić i wygrac :)

No dobrze, ale teraz przejdzmy do tego co kryje się w uroczym, czerwonym pudełeczku.







Jak dla mnie jest ona zrobiona fenomenalnie, ma przepiękny dobór kamyczków i koralików. No i nie wspomne już o genialnej zwieszce wieży Eiffla. Plus C - firmowy znaczek Cococho. Dziewczyny zapytały się tylko mnie jakie kolory lubię, stwierdziłam, że stonowane i malutkie zawieszki, bo duże potrafia być irytujące. Nie sądziłam, że dostanę takie cudo!! Naprawdę dziewczyny zrobił kawał dobrej roboty :) Myślę, że dla Was także byłby w stanie wykonać bransoletkę na specjalne zamówienie. Wielkim plusem firmy jest to, że bransoletki są unikatowe. Nigdy się nie powtarzają, ani nie są robione dwókrotnie. I to jest właśnie piękne. Wiemy, że żadna inna osoba nie będzie miała takiej samej bransoletki. Oczywście zaraz będzie mnóstwo pytań o cenę. Nie jest ona wysoka. Dokładnej ceny tej bransoletki nie znam. Jednak nie są one wysokie. Przed świętami komplet 4 bransoletek tego typu był za ok 60 zł. A więc nie są drogie, a wykonanie jest porządne :) A Wam jak podoba się bransoletka którą dostałam? :)

45 komentarzy:

  1. Mnie się podoba, świetna jest ta wieża Eiffla :D

    OdpowiedzUsuń
  2. już samo opakowanie jest świetne, a sama bransoletka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje kolory, ale samo wykonanie bransoletki i dodatki do niej bardzo na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka :) delikatna kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ona jest cudownie zapakowana :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna wieza:) http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I pudełeczko śliczne i bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka urocza :)
    Co prawda trochę nie moje kolory, ale pewnie jakbym taką dostała to i tak bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest prześliczna. Aż serce rośnie, że wciąż istnieją małe, rodzinne firmy, które zajmują się ręczną produkcją małych cudeniek, że nie wszystko to sztampa, produkcja na ilość, nie na jakość.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna! i to pudełeczko dopełnia całości :) świetna dbałość o detlae, które my kobiety bardzo lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta bransoletka i jak ładnie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna, również lubię bardziej delikatną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mega <3 w sumie ja uwielbiam wszystko co się kojarzy z Paryżem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta wieża Eiffl'a jest ładna:) Fajna zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta wieża jej dodaje ogromnego uroku ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. jej jaka urocza! i ta malutka wieżą Eiffla :) no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie zapakowana, a bransoletka sama w sobie urocza :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna:)
    Ja preferuje zwykłe i proste:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uuuu... Śliczna bransoletka jak i pudełeczko ;D Też czekam na przesyłkę od nich :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)