środa, stycznia 22, 2014

Spotkanie blogerek we Wrocławiu - 2014 rok!


Chcesz wiedzieć więcej?
Zapraszam do przeczytania co jak i dlaczego :)


Spotkanie wrocławskich blogerek to spotkanie pełne uśmiechów, rozmów i miłych wspomnień, oraz nowych znajomości. Przynajmniej mi się tak kojarzy ostatnie, a co za tym idzie moje pierwsze spotkanie, które miało miejsce rok temu w czerwcu. I w tym roku postanowiłam coś takiego zorganizować. Pomóc w tym zechciała mi Daguszka z bloga Lakierowy Świat Daguszki. Dagmarę poznałam właśnie rok temu na owym spotkaniu i od razu ją polubiłam. Chociaż ona bardziej paznokciowa, ja kosmetyczna potrafiłyśmy się dogadać. I właśnie dla takich znajomości i rozmów chcemy to spotkanie zorganizować.

A teraz więcej informacji na temat spotkania:
Odbędzie się ono 29 marca we Wrocławiu, dokładny adres kawiarni dostaną wybrane dziewczyny, możemy zdradzić, że będzie to gdzieś w okolicy wrocławkiego Rynku.
Mamy dokładnie 18 miejsc. I nie poszukujemy tylko dziewczyn z Wrocławia, ale z KAŻDEGO miejsca w Polsce. Szukamy blogerek, które uwielbiaj to co robią, mają chęć poznać dziewczyny z podobnym hobby i co najważniejsze...chcą się  spotkać ze względu na miłą atmosfere, poznanie nowych ludzi i fajnie spędzony czas, a nie prezenty. 
Jak się zgłaszać?

Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany prosze o kontakt na maila:
kobieca.strefa@gmail.com
daguszka.blogspot@gmail.com

W mailu proszę podać swoje imię, wiek jak i link do bloga :)
Jeśli jesteście pełnoletnie wystarczy napisać 18+, jeśli jednak nie macie skończonych 18 wiosen, konieczne jest podanie wieku.
Dodam, że zgłaszać się można do 23 lutego. Ostateczną listę dziewczyn, które dostały się na spotkanie podamy z Dagmarą 24 lutego 2014 roku :)






36 komentarzy:

  1. Fajna inicjatywa, szkoda, że od Wrocławia dzieli mnie kilkaset km :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Wrocławia mam odrobinę za daleko, ale życzę Wam bardzo udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,że tak daleko mam do was:( chętnie bym Was zapoznała....

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego spotkania! Już nie mogę doczekać się relacji i fotek ;)) Ja mam za daleko a szkoda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem włosomaniaczką i zastanawiam się czy wypada mi się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, bardzo bym chciała, ale biorąc pod uwagę inne wspaniałe bloggerki nie mam szans :)

    udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy zawsze musi przyjść pierwszy raz także nie ma się co zniechęcać ;)

      Usuń
  8. Udanego spotkania:) Ja mam za daleko, nawet nigdy nie byłam we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jestem podekscytowana :) wysłałam zgłoszenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego spotkania dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja już życzę Wam udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również się zgłoszę - ostatnie spotkanie bardzo mi się spodobało! Miło by było jeszcze raz się zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Wrocka jeżdżę od 8 miesiąca życia i jestem tam co roku :D. Więc z miłą chęcią się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, hej!
    a co w przypadku zgłoszenia, a potem rezygnacji?? nie byłoby problemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wchodzi wtedy dziewczyna listy rezerwowej, więc to nie jest problem :)

      Usuń
  15. chętnie bym się pojawiła, ale musiałabym mieć gwarancję, że nie będzie zdjęć ;) Choć podejrzewam, że będzie to niemożliwe ;) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby Wrocław nie był tak daleko od Olsztyna ehh..... w końcu byśmy się poznały! No cóż ja mogę tylko żałować. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także wysłałam zgłoszenie :) Fajna inicjatywa, bardzo chciałam być kiedyś na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to i ja wysłałam zgłoszenie :)

    http://testowanie.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. I moje zgłoszenie już wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że tak daleko mieszkam:(
    Udanego spotkania dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie bylam na takim spotkaniu, w sumie od niedawna bloguje, ale spróbuje swoich sił i wysle zgloszenie ;) a nuz sie uda!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wysłałam zgłoszenie:) Miło by mi było wziąć udział w spotkaniu i poznać blogerki osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też wysłałam zgłoszenie, rany, ale fajnie by było!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna inicjatywa:) zapraszam na mojego bloga: http://cosmeliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłoszenie wysłane :) Raz byłam we Wrocławiu, w sumie przelotem, chętnie bym się tam drugi raz wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że dopiero teraz zauważyłam. :) Chętnie się wybiorę na następne spotkanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)