środa, stycznia 01, 2014

DENKO czyli zużycia trzech ostatnich miesięcy 2013 roku :)


Dzisiaj jesteśmy już w 2014 roku, jednak przygotowałam post na temat zdenkowanych produktów, jakie uzbierałam przez ostatnie 3 miesiące :)
Od razu uprzedzam, że nie wszystkie zostały opisane, bo nie wiedziałam nic na ich temat i zostały wyrzucone tylko ze względu na date ważności :)
Zapraszam!

1. Pielęgnacja twarzy


1. Nivea Soft - ulubieniec mojej mamy, którego nie zamieni na żaden inny. Jeden z nielicznych który jej nie podrażnia. Z pewnością kupi ponownie
2. Corine de farme pisałam o nim tu klik, rewelacyjny, lekki, spisuje się świetnie w lato. Kupię ponownie.
3. Anti Acne under twenty krem matująco-nawilżający również o nim pisałam. Jest w miarę dobry, jednak serca nie porywa. Nie wiem czy kupię ponownie.


1. Synergel żel do mycia twarzy skóra tłusta mój ulubieniec wśród żeli, co zresztą widac na załączonym obrazku. Nie wysusza, nie podrażnia i do tego jest tani :) Kupię ponownie
2. Mleczko do demakijażu AA było dobre, jednak bardzo szybko się skończyło...
Nie wiem czy kupię ponownie.
3. Winogronowy żel do twarzy, Garnier - strasznie mnie wysuszał...
Nie kupię ponownie!
4. Płyn miveralny, bebeauty - jeden z moich ulubionych micelów :) recenzja o nim tu klik. Kupię ponownie


Floslek, pianka do mycia twarzym skóra tłuista - uwielbiałam, kochałam i...znienawidziłam...dlaczego? Ma najgorsze opakowanie jakie kiedykolwiek widziałam. Pompka się zacina, a 80% produktu wylało mi się podczas podróży w torbie zalewając mi wszystko co tam miałam :/ recenzja klik
Nie wiem czy kupię ponownie

Pielęgnacja ciała


Zmywacz do paznokci, Isana - mój ulubiony :) Z pewnością kupię ponownie 


1. Intimea, żel do higieny intymnej - ulubieniec mojej mamy. Kupi ponownie.
2. Isana, żel do golenia - świetny produkt do golenia, z pewnością o wiele, wiele lepszy o pianki z tej samej serii. Kupię ponownie.
3. Ziaja, ulga, żel pod prysznic - dla osób cierpiących na podrażnienia czy suchośc skóry. Nie podrażnia, nawilża i do tego pozostawia skórę gładką. Ulubieniec mojej mamy. Z pewnością kupi ponownie.


Pliva Fem F - płyn do higieny intymnej, który jak dla mnie jest genialny. Może i drogi, ale wydajny i spisuje się świetnie. Polecam osobom zmagającym się z problemami ginekologicznymi. Recenzja KLIK
Kupię ponownie.



1. Nivea free time, żel pod prysznic - jego konsystencja i zapach są genialne! Chętnie wypróbuję inne wersje zapachowe. Kupię ponownie. Recenzja klik
2. Sól do kąpieli, FM Group - ma piękny zapach, jednak nie robi zbyt dużo...
Nie wiem czy kupię ponownie.
3. Original Source, chocolate&orange - fajny, ciekawy...ale zapach na dłuższa metę może męczyć. Recenzja KLIK.  Nie kupię ponownie. 


Lirene, mus brązujący - fajny gadżet, szczególnie jeśli chodzi o twarz. Jedna aplikacja, a skóra na buzi jest jak muśnięta słońcem. Efekt można łatwo zmyć peelingiem.
Nie wiem czy kupię ponownie.

Włosy


1. Green Pharmacy, szampon do włosów z olejkiem arganowym i granatem - fajny szampon, ale męczyłam go dłuugo, po czym oddałam siostrze i ona też go męczyła i męczyła. Recenzja klik. Wolę wersję rumiankową, nie wiem czy kupię ponownie.
2. Jedwab w płynie, Green Pharmacy, również był dłuugo meczony... recenzja klik nie wiem czy kupię ponownie.
3. Balea szampon do włosów figa i perła - bardzo ładnie pachnie i dobrze działa na włosy. Z pewnością kupię ponownie
4. Lakier do włosów o kiepskim składzie, średniej wydajnośc i super cenie.
Nie wiem czy kupię ponownie.


Artego, szampon do codziennego stosowania - mimo iż ma SLS'y w składzie naprawdę fajny szampon oczyszczający. Dobrze działa na włosy i skórę głowy. Recenzja klik
Kupię ponownie, jednak zastanawiam się nad inną wersja tego szamponu, dokłądnie chodzi mi o szampon odbudowujący.


Suche szampony Batiste, wersja cherry i dla brunetek, moi ulubieńce. Świetnie odświeżają włosy i maja piękne zapach (cherry, paisley czy tropical). Recenzja klik
Z pewnością kupię ponownie.


1. Lady speed stick, ph active -najlepszy antyprespirant jaki miałam. I do tego ma piękny zapach! Z pewniścią kupię ponownie.
2. Garnier Mineral, antyprespirant, strasznie niszczy bluzki...
NIE KUPIĘ PONOWNIE!!


1. Puma flowing, jeden z moich ulubionych zapachów. Przecudowna słodycz. Kupiłam już ponownie.
2. Voliume milion lashes noir, L'Oreal - bardzo dobra maskara, niestety pod koniec zaczął strasznie się kruszyć. Recenzja klik.
Nie wiem czy kupię ponownie.


Najlepsza z całej trójki pomadek jest nr 2. Jest to pomadka apteczna, któa idealnie spisuje się podczas zajadów jak i przesuszeń ust. Reszta dobra, ale szału nie ma...


1. Eyeliner miss sporty nie wiem czy kupię ponownie
2. Catrice, róż, mozaika, 010 - mój ulubiony róż, bo na każdej buzi wygląda dobrze.
Kupię ponownie.

I to tyle...
Rok 2013 się skończył, a więc i denko wyrzucone :)

Z okazji nowego 2014 roku życzę wam dużo szczęścia, weny w pisaniu, usmiechu na buzi i spełnienia najskrytszych  marzeń :*


68 komentarzy:

  1. Spore denko gratuluje takie w Nowym Roku duże :) Suchy szampon Batiste wiśniowy uwielbiam :) Bardzo dobry jest. Jeśli chodzi o Lady Speed Stick to jeden z moich ulubionych antypersirantów lepszego nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiśniowy ma piękny zapach ale jest jeszcze paisley i jest o wiele lepszy ;)
      Taaak lady speed stick jest najlepszy :) i nie niszczy ubrań :)

      Usuń
  2. Pokaźny stosik i widzę kilka kosmetyków które bardzo lubię jak np. jedwab GP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sporego denka i szczęśliwego nowego roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. denko bardzo duże, sporą część kosmetyków też znam i używam, ale widzę, że nasze spostrzeżenia są bardzo podobne, więc nie będę się powtarzać :) ja to się takiego denka chyba nigdy nie dorobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to denko nie jest tylko moje :) bo pomagała mi mama z siostrą ;) sama pewnie uzbierałambym 1/3 tego :)

      Usuń
  5. zaciekawił mnie szampon artego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetny! chociaż teraz mam ochotę na inny - coś do kręconych włosów albo odżywczy :) dobre salony fryzjerskie go używają. Najbardziej lubię od nich odzywkę :)

      Usuń
  6. Nawet jak na 3 miesiące to spore to denko, ja niestety w tym miesiącu też musiałam wyrzucić całkiem fajny szampon ze względu na datę ważności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie głównie były to kosmetyki mojego P. jakie żele, kremy po goleniu czy masła do rąk :/

      Usuń
  7. Spore zużycia, widzę że kilka produktów się sprawdziło, pewnie sięgnę po Ziaję ulgę, też kupuję płyn micelarny z Biedry, ale dlatego że cena jest konkurencyjna, mnie nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja ulga jest świetna :) bardzo dobrze się sprawuje u wrażliwców :)

      Usuń
  8. Taak.. żele do golenia z Isany są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Nivea soft jest dostępny również w tubce. Mam żel z Synergen do skóry mieszanej i najpierw mnie podrażniał, ale potem moja skóra przyzwyczaiła się do niego. Plivy F nie znam, ale polubiłam się z jej wersją B. Posiadam żel Nivea o zapachu karamboli, ale czeka na swoją kolej. Mam nadzieję, że będę z niego zadowolona:) Z Twojego denka znam jeszcze szampon Batiste chery i póki co jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synergen na początku chyba mnie też podrażnił, ale potem świetnie dogadał się z moją skóą :)

      Usuń
  10. spore denko :)

    Szczęśliwego Nowego Roku,
    Pozdrawiam
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żel do mycia twarzy Syngen,muszę się za nim rozejrzeć będąc na zakupach. Preparatów brązujących ostatnio nie stosuję. Ale mus to fajna forma,miałam
    st tropez i efekt był ładny i naturalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten daje świetny efekt :) jakbyś miała podkład na buzi :)

      Usuń
  12. jestem w fazie testów tej odżwyki z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę mój ulubiony jedwab Gren Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne denko! Jedyne co miałam to sztyft Lady Speed Stick i to jest naprawdę dobry produkt :D

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Lady Speed Stick jest świetny! Jako jedyny nie brudzi ubrań i ich nie niszczy :)

      Usuń
  15. Wow sporo produktów:) ja też parę wyrzuciłam ze względu na datę ważności:)
    Pomadkę Oeparolu miałam, ale coś jej nie polubiłam;/ a suche szampony pokochałam:))

    Szczęśliwego 2014:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie była średnia, niczym nie zachwycała :)

      Usuń
  16. Sporo Ci się pustych opakowań nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiedziałam, że Isana ma żel do golenia! piankę miałam - bardzo podrażnia, nie ma opcji, żeby po goleniu pokremować nogi.
    może żel lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pianka podrażnia strasznie, ale żel jest o wiele, wiele lepszy :)

      Usuń
  18. Oj duzo tego uzbieralas tego denka przez te trzy miesiace ;D
    w tym miesiacu chce kupic sobie te batiste ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) niestety w hebe jest średni wybór :/ w mintishop.pl jest o wiele wiekszy :)

      Usuń
    2. Ogolnie to moze bym sie skusila, ale przesylka ;c a tam mam na miejscu ;c na poczatek spróbuje raczej w hebe ;c

      Usuń
  19. Spore denko :)) też lubię tego micela biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tę pomadkę Oeparol i jak dla mnie to totalna porażka. Aktualnie używam Neutrogenę :) Pozdrawiam. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilku produktów używałam ;p Ale chyba muszę się zaopatrzyć w żel z isany jestem ciekawa jak się sprawdzi;p szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Denko mega spore! :) niestety żadnej z tych rzezy nie miałam
    wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej serii co ty miałaś te kremy z Under20 ja miałam żel do mycia twarzy, który baardzo polubiłam. :))
    Świetny jest ten żel pod prysznic z Nivei z karambolą - nieziemski zapach i konsystencja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam właśnie te żele <3 musze spróbowac innych opcji zapachowych!

      Usuń
  24. spore denko:) też nie lubię antyperspirantu z Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne dlaczego ich nie lubię to dlatego, że niszczą strasznie bluzki :(

      Usuń
  25. Przy tak dużym denku widać co się sprawdza po ilości pustych pudełek danego produkt.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaszalałaś :-) Takie denka cieszą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie tylko ja ale równiez moja mama z siostrą :)

      Usuń
  27. kilka produktów mi jest znanych bo używam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja miałam dawno temu ten jedwab w płynie z GP, ale dla mnie miał zabójczy zapach, nie mogłam go znieść:( Ja bardzo lubię tę aloesową piankę z Isany, właśnie teraz mam na liście żel do wypróbowania ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wolę żele, bo mnie nie podrażniają, a pianki strasznie :/

      Usuń
  29. Pokaźne te Twoje denko :)) Kocham te zmywacze z Isany i suche szampony z Batiste♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywacze jako jedyne, które spełniają moje oczekiwania :) bardzo je lubię :)

      Usuń
  30. Spore denko, gratuluję :) Zaciekawiona jestem żelem do golenia Isana, chyba niedługo się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję denka :) lubię żele pod prysznic z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedyś się zastanawiałam nad synergelem, ale w końcu wybrałam coś innego, ale skoro polecasz to być może wypróbuję ;) zmywacz do paznokci z isany bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham Lady Speed Stick i od kilku lat jestem mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)