sobota, stycznia 25, 2014

Revitalift Laser Renew NIGHT – krem przeciwzmarszczkowy na noc 40-60 – L’Oreal Paris

Sklepowe półki uginają się pod ciężarem kremów przeciwzmarszczkowych. Jedne są na noc i na dzień , inne tylko pod oczy, a trzecie działają magicznie. Jak tu wybrać odpowiedni? Mam coś dla was…zapraszam :)



Krem który chce wam dziś opisać, nie jest dla każdej z nas. Powinny używać go Panie w wieku 40-60 lat. Jest to prezent jaki sprawiłam mamie na gwiazdkę, a że moja mama jest bardzo z niego zadowolona postanowiłam wam go zrecenzować.
Krem znajduje się w bardzo ładnym i gustownym opakowaniu. Zakrętka jest ciemno grafitowa, odbijające światło. Niestety jej minusem jest fakt, że każdy odcisk na niej pozostanie. Jest to również plusem, gdyż wiemy czy nasz krem był dotykany i używany przez inne osoby, czy nie. Reszta opakowania jest krwiście czerwona. Bardzo podoba mi się to opakowanie. Chociaż wiem, że są ładniejsze.





Jeżeli chodzi o konsystencję to jest ona dość lejąca, ale bardzo szybko się wchłania, ma miły, kremowy zapach i jest lekko mleczna.




Po raz pierwszy, L'Oreal Paris stworzył Maske - krem przeciw starzeniu się skóry.Posiada on biologiczną zdolność do samo naprawy skóry.

Rewolucyjne tekstury kremu tworzą wirtualną maskę na skórę, zwiększając możliwości naprawy skóry poprzez potrójne działanie:

Revitalift Laser X3 jako pierwszy produkt został przetestowany w sesji laserowej : Międzynarodowe nagrody, miliony produktów sprzedanych oraz miliony kobiet przekonanych. Dzisiaj Revitalift Laser X3 kontynuuje z nowym produktem Maska - krem. Produkt ten jest na najwyższym szczeblu technologii stworzonym do użycia na noc aby odżywić i naprawić skórę.
1.koryguje zmarszczki

2. Odnawia tekstury skóry
3. Odbudowuje funkcje ochronne skóry
Obudź się codziennie rano z poczuciem odnowionej skóry.:. Gładka, jędrna, zabezpieczona, młodszy wygląd.



Powiem wam , że przy okazji sprawdzania strony L’Oreala znalazłam fajny błąd. Zamiast kontynuuje ktoś w opisie napisał „kontynułuje”. Tak wiem, sama polonistką nie jestem, ale na stronie głównej tak znanej i cenionej firmy myślę, że nie powinno być takich błędów. Ale to tak tylko  nawiasem mówiąc. Wróćmy do kremu…
A jak  do tego wszystkiego ma się skład?


Pełno emolientów, syliknów i innych świństw. Jednak wydaję mi się, że przy kremach przeciwzmarczkowych jest to dość ważne. Bo olejowaniem nie zapobiegniemy powstawaniu zmarszczek. Pielęgnacja cery dojrzałej nie należy do łatwych, dlatego wybranie odpowiedniego kremu jest bardzo trudne i wymaga czasu. Moja mama używała już wielu kremów, które działały dobrze, jednak po pewnym czasie albo zaczęły wysuszać, albo podrażniać, czasami nawet wywoływały mega uczulenie, które utrzymywało twarz czerwoną i spuchniętą przez parę dni. Tak moja mama ma bardzo wrażliwą skórę, do tego suchą i odwodnioną, z miejscowymi przesuszeniami. Dlatego krem który używa musi dobrze nawilżać jak i nie uczulać. No i niestety… zaczęły się tutaj schody… krem po używaniu go przez tydzień nie uczulał, pozostawiał skórę względnie nawilżoną i gładką. Efekt był widoczny i przyjemny dla oka. Jednak po ok tygodniu wszystko się zmieniło o 180 stopni. Krem strasznie moją mamę uczulił, do tego przestał nawilżać, a wręcz jeszcze bardziej wysuszył. Cóż…opakowanie było piękne, reklama i szyldy też…ale to co zrobił z jej buzią był bardzo niefajne…
A więc czy warto kupić krem za ok 50 zł, który może zrobić coś takiego? Powiem szczerze, że nie warto… Dla zainteresowanych. Gdzie go można dostać? Z pewnością Hebe i czasami w Rossmannie.





17 komentarzy:

  1. Współczuję Twojej mamie i tego uczulenia i ogólnie,że musi sie natrudzić żeby znaleźć odpowiedni dla swojej cery krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem zdecydowanie nie dla mnie dla mojej Mamy a i owszem zgodzę sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, mam nadzieję, że z twarzą mamy już jest wszystko w porządku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się u Twojej mamy nie sprawdził :( To uczulenie jest niepokojące :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo! ale moja mama ma ogólnie bardzo wrażliwą skórę :(

      Usuń
  5. Oj, niesamowita szkoda, ze takie cos sie Mamie stalo. Juz myslalam, ze to bedzie historia z pieknym zakonczeniem, a tu takie cos :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, w takim razie dla mojej Mamy ten krem również nie jest. Moja Mama lubi kremy AA, może niech Twoja spróbuje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AA cyasami te ją podrażnia, najlepiej działa ziaja i soraya

      Usuń
  7. No to firma się nie popisała - zdecydowanie swojej mamie go nie kupię bo ją co drugi krem uczula :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie moja mamę też :/ jedyne co działa to zwykła i TANIA ziaja

      Usuń
  8. Raczej ominę szerokim łukiem, bo po co ryzykować jeśli jest taki duży wybór na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. owszem, lepiej zainwestować w coś aptecznego :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)