piątek, maja 09, 2014

Konkurs, konkurs, konkurs! Czyli wygraj kosmetyki na Kobiecej Strefie!


Konkurs! Konkurs! Ale co i jak trzeba zarobić, aby wygrać trochę dobroci? Zapraszam na konkursową notkę :)


Od 3 miesięcy zbierałam się z zamiarem konkursu, ale tu mi brakowało czasu na wybranie się po fajne rzeczy, tu nie wiedziałam co fajnego mogę Wam kupić... i tak myślałam i myślałam...
I powiem Wam, że to myślenie i zwlekanie, myślę, że się opłaciło, bo parę fajnych dobroci Wam tutaj wrzuciłam :) ale zacznijmy od regulaminu. Konkurs to nie jest rozdanie (!), w konkursie trzeba coś zrobić, coś dać od siebie, wysilić szare komórki i...mi się spodobać :) tak, tutaj wynikiem, a właściwie osobami wygranymi, będą osoby, które wybiorę subiektywnie, ale jak i dlaczego?Wszystko zawiera się w regulaminie :)

REGULAMIN:
1. Aby zgłoszenie w konkursie było ważne, należy w formularzu google wypełnić wszystkie wymagane pola. Osoby, które będą kłamać o np. obserwowaniu bloga, lubieniu na fb czy innych tego typu rzeczach zostaną wyrzucone z konkursu, a ich nicki z google zostaną po konkursie upublicznione na blogu, aby inni blogerzy wiedzieli na kogo uważać.
2. Najważniejsze w konkursie jest pytanie otwarte. Jest to ostatnie pytanie w formularzu, a tak naprawdę biała ramka, w której musicie podać mi link do czegoś co interesuje Was i może zainteresuje mnie, bądz rozbawi, wzruszy, albo zainspiruje. Tutaj macie duże pole do popisu. Może być to Wasz ulubiony blog, ewentualnie Wasz blog, który jest interesujący, a ja go nie znam. Może być to również link do filmiku na youtubie (niekoniecznie o kosmetykach :)), może być to kwejk, demot, zdjęcie fajnego wnętrza, słodkiego psa czy inny dziwny obrazek, albo link do śmiesznej grupy na fejsie. Tutaj jest dobre wszystko. 
3. Polubienie fanpage Kobiecej Strefy jest obowiązkowe, ale dodanie do obserwatorów, obserwowanie na instagramie czy dodanie notki o konkursie u siebie na blogu teoretycznie nie niesie za sobą korzyści, ale tak jak pisała wyżej, wybór zwycięzców jest moim subiektywnym wyborem, więc nie będzie decydował TYLKO dobry i fajny link, ale również to czy jesteście czytelnikami mojego bloga i aktywnie bierzecie udział w jego działalności.
4. Nagrody, a właściwie zestawy są trzy. Dwa z nich są właściwie bardzo podobne wartością, ale trzeci wydaje się jak dla mnie bardziej wyjątkowy i dostanie go osoba, która faktycznie jest moim stałym czytelnikiem :)
A oto miła część konkursu, NAGRODY!
Wszystkie kosmetyki są nowe, nieużywane, kupione specjalnie na okazję rozdania. Wiele mi to zajęło aby znaleźć te wszystkie produkty, a niektóre przyjechały dla Was specjalnie zza Berlina :) 


ZESTAW I:
Szampon Alterra macadamia&figa, peeling Balea jabłko&cynamon, krem odżywczy do twarzy Himalaya, wosk Yankee Candle Pink Dragon Fruit (jak dla mnie zapach owocowo-kwiatowy, idealny na lato!)


ZESTAW II:
odżywka odbudowująca Yves Rocher z olejkiem jojoba, żel pod prysznic z edycji limitowanej wiosna/lato 2014 Balea Carambola Lambada, suchy szampon Batiste mini, wosk Yankee Candle Sicilian Lemon (pachnie obłędnie cytrynowo!)


ZESTAW III:
Lotion do włosów Seboradin (zdradzę tylko, że właśnie go testuje i sprawdza się obłędnie, więc nie mogłam się powstrzymać i musiałam go Wam dziś do rozdania dokupić :)), olej z nasion malin, maskara Yves Rocher SEXY PULP kolor czarny :)

Nie, nie można wybrać zestawu, który się chce. Ja wybiorę zwycięzce i wybiorę dla niego zestaw. Jeśli komuś to nie odpowiada, nie musi brać udziału w konkursie.

Czas trwania:
09.05 - 09.06.14r 



PS. Pamiętajcie aby CZYTAĆ REGULAMIN! :)




24 komentarze:

  1. Uwazaj z tym pisaniem że kogokolwiek raczysz znaleźć, zdyskwalifikowac z konkursu i upublicznic...jak ja przy ostatnim konkursie wytknelam ludziom bledy jakie popełniali w zgłoszeniach i ogłosiłam otwarcie czarnej listy, to myslalam, że obrońcy moralności mnie zjedzą -.- bo przecież chęć uczciwego przeprowadzenia konkursu to według nich coś zlego a na świecie wcale nie ma oszustów, którzy kombinuja w każdym konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja własnie dzięki tobie i twojemu konkursowi, w którym było tak dużo nieuczciwych osób chce coś takiego zrobić :) jeśli ktoś uważa że to niefair... ok niech opuści mój blog i tyle :) bo tak będą mówić tylko osoby, które takie coś robią. Nikt uczciwy, kto spełnia warunki regulaminu itp itd tak Ci nie napiszę, a osoby cwaniakujące działają na mnie jak płachta na byka :D

      Nie przejmuj się, ja uważam, że dobrze że tak sprawdzałaś zgłoszenia i znalazłaś delikwentów :D i z pewnością znajdzie się również wiele innych osób co tak uważają :D

      Usuń
    2. Mnie ta cała fala hejtu też zdziwiła, bo przecież ten post wytykający błędy był napisany raczej w żartobliwym tonie (ale przecież ironię rozumieją tylko inteligentni ludzie :D). Trudno. Przewidywania jednej z dziewczyn, która stwierdziła, że po tym poście utracę obserwatorów raczej się nie sprawdziły (oczywiście uciekinierzy konkursowi to norma, ale na ich miejsce wskoczyli nowi, co bardzo mnie cieszy!) :D Raczej średni będę się przejmowała zdaniem kogoś, kto najpierw pisze, że hejtuje ludzi, a potem otwarcie przyznaje, że moje notki jej nie interesują i wcale nie chce ich czytać (1) co świadczy o tym, że dołączając do bloga liczyła na "rewanż" lub 2)miała nadzieję na wygraną w konkursie, co niestety się nie udało, więc musiała uskutecznić hejt, ewentualnie 3) zupełnie nie wiem czemu do obserwatorów dołączyła, widać ktoś ją do tego zmusił, albo zrobił to za nią wredny brat/siostra/kolega...ktokolwiek...bo przecież ja na swoim blogu wszystkich hejtuję, obrażam, nienawidzę i trzymam na siłę :D)

      Usuń
    3. albo zapewne ktoś ją porwał, usadził przed komputer i kazał obserwować twój blog, bo jak nie to załaskocze na śmierć :D wiesz takimi ludzmi nie ma co się przejmować, ironię tak jak piszesz rozumieją tylko inteligentni ;) a obserwatorów zawsze trochę ubędzie po zakończeniu rozdania, co dla mnie jest dziwne, ale gdy blogi mają nawet 12 latki, które zmieniają co dwa tygodni blog, to mnie już nic nie zdziwi, ale nie chce tu obrażać nastolatek, które czasami faktycznie mają świetne blogi ;) a starcze koleżanki są bardziej zachłanne i niemiłe ;)
      Taaaak, hejtujesz ludzi :D powiem ci, że Twojego bloga czytam prawie od półtora roku, poznałam go na początku blogowania i nie pamiętam abys kogoś hejtowała :D a pokazanie listy osób, które nie spełniają warunków rozdania/konkursu to nie hejt :D przynajmniej dla mnie :)

      Usuń
    4. Szkoda gadać, to mnie tylko uczy, że kolejne rozdania powinny być tylko dla stałych obserwatorów ;)

      Ah, moja Ty stała czytelniczko! :D :* Widzisz, jak ktoś jest ze mną dłużej to wie, że ja mam po prostu taki sposób bycia, nie zrozumiesz tego wchodząc na bloga raz na rok, albo przychodząc na rozdanie i czytając tylko notkę rozdaniową i tą z wynikami :P

      Usuń
  2. Mam takie malutkie pytanie - a może być jakaś śmieszna historyjka czy już nie bardzo? :) I czy ma być to tylko JEDNA rzecz czy mogą być dwie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na konkurs! Na pewno wezmę udział, tylko muszę dobrze się zastanowić czym chcę się z Tobą podzielić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że trzeba miec FB:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super konkurs, świetne nagrody! Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłane, dziękuję za możliwość wzięcia udziału ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zatem podumać czym by tu zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obserwuję twojego bloga od niedawna także na razie nie biorę udziału w konkursie. Poza tym ostatnio wolę czytać fajne recenzje niż brać udział w konkursach, gdyż nie chce na siłę obserwować kogoś na fb, żeby coś wygrać:-) Także życzę innym powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udział w konkursie biorę i zapraszam do mnie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłoszenie wysłane;) Co prawda obserwuję Ciebie od niedawna i na pewno zostanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam, spełniłam wszystkie punkty regulaminu. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na ostatni moment ale wysłane :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)