poniedziałek, stycznia 05, 2015

Flawless - nieskazitelne cienie od Makeup Revolution

Makeup Revolution w 2014 roku wszedł na polski rynek i podbił serca wielu Polek. Dziś mam dla was recenzję jednej z ich paletek, jest to paletka Flawless. Zapraszam!


Paletka zawiera 32 cienie, które są matowe jak i satynowe oraz brokatowe. Znajdują się tu głównie odcienie brązu, różu oraz pojedyncze odcienie zieleni, niebieskiego czy szary.


Cienie znajdują się w plastikowym opakowaniu o wymiarach 17,5 cm x 10 cm x 1,3 cm. Całość jest w kolorze czarnym ze złotymi napisami, których jakość pozostawia wiele do życzenia, ponieważ po ok 3 tygodniach zaczęły się zdzierać.


Paleta wykonana jest z dość dobrego plastiku (lepszego niż seria Iconic). Pudełko bardzo ciężko się otwiera, trzeba mieć dość długie i mocne paznokcie. W środku opakowania znajduje się duże lusterko, które umożliwia nakładanie cieni (jednak nie wiem kto z niego na co dzień korzysta) np w podóży. Dodatkowo załączona jest folijka z nazwami cieni. Jest to pomysł skradziony od firmy Sleek, bądz od jeszcze kogoś. Nazwy cieni są intrygujące jak np. blue stars czy black tie bądz almost there. Niestety nazwy z folijki trudno odczytać, ponieważ napisy są koloru złotego i trudno się je odczytuje.




Cienie są bardzo dobrej pigmentacji, poza najjaśniejszym (matowym), który tak jak w paletkach Iconic, pozostawia wiele do życzenia. Brokatowe cienie jak to mają w swojej naturze osypują się, przez co lepiej najpierw zrobić makijaż oka, przetrzec osypany policzek i dopiero na końcu nakładać podkład. Jeśli chodzi o cienie matowe oraz perłowe też lekko się osypują, jednak wiele zależy również od pędzelka, którym nakładamy cienie. Najlepiej w tej kwestii spisują się pędzle Hakuro. 






Jednak w ciągu dnia nie blakną, nie ścierają się, ani nie osypują. Bardzo dobrze się w nimi pracuje, ładnie się rozcierają, kolor można stopniować oraz nie rolują się, ani nie zbierają w załamaniu.
Paletka kosztuje 40 zł i można dostac ją np. TUTAJ. Moim zdaniem warta jest swojej ceny. Płacimy tylko 40 zł za 32 cienie, które znajdują się w dobrze wykonanym opakowaniu, nie mają może rewelacyjnej jakości, jednak jak na taką cenę są bardzo dobre. Dodatkowo ma wiele ciekawych kolorów z których można wyczarować piękny makijaż. Kolory są bardzo różne dzieki czemu każdy znajdzie coś dla siebie i na każdą okazję. Poniżej swatche cieni, każde zdjęcie to 1 szereg w paletce, zaczynając od góry:







Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>


Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolorki oraz cena zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie kolorystyka tych cieni jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się łądnie, ja stawiam na jeszcze mocniejszą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad nimi,koniec końców kupiłam Death by Chocolate (była wtedy w promocji w Cocolicie).Zgadzam się zupełnie co do pigmentacji,świetnie się blendują i świetnie trzymają cały dzień (u mnie na bazie bo bez żaden cień u mnie nie wytrzyma).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, za taką cenę warto spróbować. Baza NYX by fajnie podbiła kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paletka, bardzo podoba mi się kolorystyka, bardzo moja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj kuszą mnie te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paletka :) Co do pigmentacji to mam wrażenie że trochę słabsza niż np. w przypadku Sleeka, ale też widzę że nie najgorsza :) Kolory cudo, każdy jeden bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mogę się zgodzi bo mam sleeka, który był wychwalany pod niebiosa przez wiele dziewczyn, a u mnie okazał się totalną klapą. trzymają sie tylko ciemniejsze cienie, ktore i tak blakna, strasznie sie sypia i do tego scieraja z powieki i wchodza w zalamania

      Usuń
  9. cieni używam bardzo rzadko ale te mają śliczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki pasują chyba każdej dziewczynie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystycznie idealna dla mnie - jednak ja mam tyle cieni czekajacych w kolejce że kolejnych nie zamierzam póki co kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta wygląda bardzo profesjonalnie, kolory też bardzo ładne. Również mam paletkę MUR, ale z serii czekoladowej. Myślałam, że będę się nią zachwycać, a jestem lekko rozczarowana. Konsystencja jak dla mnie zbyt pudrowa. Ale to może kwestia przyzwyczajenia, bo najbardziej lubię Inglot, a jego jakość trudno przebić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo, przyzwyczaiłam się do inglota, który jak dla mnie jest o wiele lepszy od tych cieni, ale co za tym idzie też droższy. Patrząc na cene cienie są bardzo dobrej jakości. Porównując z inglotem średniej...Inglota trzyma się na oku nieskazitelnie przez cały dzien i do tego świetnie mi się blenduje., Tutaj ta jakość niestety potrafi spadać w zależności od koloru

      Usuń
  13. Ciekawie się prezentuje ta paletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ta paletka, ładne odcienie, byłyby idealne do mojego koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne kolorki:-) Idealne dla mnie - bardzo mi się podobają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. cieni akurat nie używam, ale wiele dziewczyn stawia tę paletkę na równi ze słynną NAKED ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne :) mam właśnie ochotę na cienie tej firmy i czytam namiętnie recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To moja kolorystyka, do tego piękne opakowanie :) Dla mnie to jednak aż za dużo, czaję się bardziej na tą małą paletę z UD Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory są naprawdę świetne, jakby był specjalnie stworzone dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)