środa, stycznia 07, 2015

Nawilżenie idealne z Bioderma Hydrabio Legere

Każda skóra potrzebuje nawilżenia, szczególnie w okresie zimowym i letnim. Niestety zima coraz bardziej pokazuje nam swoje pazurki i nieskie tempreatury wraz z śniegiem przestają być dla nas łaskawe. Jednak jak sobie z tym radzić? Zapraszam na post!


Recenzując każdym krem nawilżający pisze, że mam skórę tłustą i wiele lat myślałam, że nawilżenie to jest coś czego moja skóra w 100% nie potrzebvuje bo przecież wydziela tone sebum. Otóż...nieprawda! Wiele z was pisze mi w komantarzach, że ma skórę tłustą i nie używa kremu nawilżającego i ok, jeśli to wam odpowiada, to nie będę was do niczego zmuszać, ale z doświadczenia wiem, że przy regularnym stosowaniu kremu, który będzie dobrze (napisze to jeszcze raz, DOBRZE) nawilżał skóra tłusta potrafi bardzo się zmienić! A jak? Np. bęzie mniej wydzielać sebum, czy zaskórniki będą mniej powstawać, skóra będzie także gładsza i ładniejsza. Oczywiście nie działa to na każdej skórze, bo jesli ktoś ma trądzik to nawilżenie skóry może nic nie zmienić w tej kwestii, jednak często zdarza się też trądzik, który powstaje poprzez wysuszenie skóry. Duży procent Polek ma odwodnioną skórę i nie zdaje sobie z tego sprawy. I niestety głównie skórę odwodniona mają kobiety ze skóra tłustą jak i mieszaną. Ponieważ przy skórze suchej i wrażliwej kobiety głównie ją nawilżają, a przy tłustej oraz mieszanej sięgają po kremy bardziej inwazyjne jak przeciwzaskórnikom, normalizujące, przeciw wydzielaniu dużej ilości sebum, itp itd. A o nawilżaniu zapominają... Tak więc na ratunek przychodzi nam lekki krem nawilżający z Biodermy.



  • "...Bioderma Hydrabio Legere lekki krem nawilżający do specjalistycznej pielęgnacji i ochrony skóry wrażliwej, suchej i odwodnionej. Krem przywraca komfort i ukojenie dla cery wrażliwej. Formuła oparta na składnikach hipoalergicznych, nie zatyka porów.
Skład:
Aqua/water/eau, glycerin, cyclomethicone, dicaprylyl ether, dimethicone, cyclopentasiloxane,polyethylene, sodium lactate, arachidyl alcohol, niacinamide, mannitol, xylitol, rhamnose, fructooligosaccharides, laminaria ochroleuca extract, pyrus malus (apple) fruit extract, glyceryl stearate, peg-100 stearate, behenyl alcohol, cetyl palmitate, pentylene glycol, arachidyl glucoside, hexyldecanol, c30-45 alkyl cetearyl dimethicone crosspolymer, xanthan gum, citric acid, caprylic/capric triglyceride, disodium edta, phenoxyethanol, chlorphenesin, fragrance (parfum). [bi 534v3].
Działanie:

Bioderma Hydrabio Legere lekki krem nawilżający to dermokosmetyk o wielu zaletach, wśród których najważniejszą jest przywrócenie komfortu i optymalnego nawilżenia skórze szczególnie wrażliwej, podatnej na odwodnienie i nadmierną suchość. Formuła kremu skutecznie stymuluje komórki skóry, pomaga zatrzymać wodę w powierzchniowych warstwach skóry - głównie poprzez zawarty w składzie opatentowany kompleks Aquagenium. Krem posiada hipoalergiczną, bezpieczną dla cery wrażliwej formułę.

Zastosowanie:

Bioderma Hydrabio Legere lekki krem nawilżający stymulujący nawilżanie w głębszych warstwach naskórka..."


Krem znajduje się w plastikowym opakowaniu typu airless. Pompka zapewnia higieniczną aplikację produktu na dłoń, przez co produkt wolniej się pasuje. Dodatkowo jest to dermokosmetyk, który nadaje się nawet do skóry bardzo wrażliwej.



Gdzie go można dostać? Zapewne w większości dobrze wyposażonych aptek. Ja swój mam z i-apteki, gdzie kupiłam go za ok 50 zł (na opakowaniu jest trochę wyższa cena, ale nie wiem dlaczego). Wolałam kupić go przez internet bo w sklepach była tona ludzi (grudzień) i każdy chciał zabić za jakikolwiek produkt, który się wzięło z półki, dlatego w grudniu bardzo ograniczyłam wyjścia do sklepów. Dodatkowo dzięki zakupowi na i-apteka w tamtym okresie, dostałam rabat 7% na zakupy do końca tego (2015) roku do wielokrotnego wykorzystania :) także myślę, że warto z niego skorzystać : 20141211-4578965 

Za co polubiłam ten produkt?
Bardzo dobrze nawilża, nie pozostawia lepiącej warstwy na skórze co jest bardzo ważne przy skórze tłustej. Nie zauważyłam aby przetłuszczał moją skórę, albo powodował większe wydzielanie sebum. Dodatkowo bardzo dobrze utrzymywał cały makijaż na twarzy. Krem nie zapycha, nie podrażnia, ani nie sprawia, że podkład się roluje. I zapomniałabym, ale bardzo szybko się wchłania i nie trzeba długo czekać z nałożeniem podkładu :) 
Podsumowując jest to bardzo dobrze nawilżający krem do skóry tłustej jak i mieszanej (nie wiem jak poradziłby sobie ze skórą suchą). Nie jest to może ideał, ale warto go wypróbować :)






Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>


Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

17 komentarzy:

  1. Z Biodermy do tej pory miałam okazję wypróbować jedynie słynny płyn micelarny. Szkoda, ze te kosmetyki są trudno dostępne za granicą...

    Pozdrawiam, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cerę mieszaną z tendencją do przetłuszczania, jednak jestem takiego zdania jak Ty i regularnie nawilżam ją kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że wypróbuję ten krem. Tym bardziej skoro piszesz, że dobrze nawilża a moja skóra ostatnio potrzebuje nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super jak się sprawdził, cena nie za niska, ale najważniejsze, że spełnił twoje oczekiawnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej Biodermy ale wydaje mi sie ze kosmetyki do pielegnacji twarzy sa swietne mam micela z Biodermy i naprawde jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat sucharek i swoje sposoby juz mam ale tak na zdrowy rozum to wydaje mi się ze skórą tłusta wydzielajac sebum broni się przed wysuszeniem. I im bardziej chce podsuszyc kosmetykami to tym bardziej sie broni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też wydawało się takie proste i oczywiste, ale z kim kolwiek bym nie rozmawiała na temat skóry tłustej wszyscy patrzą się na mnie jak na dziwaka, że skórą tłustą nawilżam :D

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy produkt, choć cena troszeczkę wysoka jak na studencki budżet. Jednak czego nie robi się dla urody i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem, że uzywasz tego kremu na dzień, przed makijażem. Czy uzywasz jeszcze jakiegoś innego kremu w dzień, czy tylko tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam jeszcze Effaclar Duo + z La Roche Posay, wcześniej używałam koncentrat silnie nawilżający z wyciągu z miąższu dyni od Organique, a jeszcze wcześniej lekki krem intensywnie nawilżający z Pharmaceris :) wszystkie te kremy są naprawdę dobre i właściwie najlepsze jakie na swojej drodze spotkałam ;) możesz poczytać o nich również na blogu ;)

      Usuń
  9. podoba mi się opakowanie tego produkty, nie wiem czemu ale ogólnie nie mam przekonania do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko sięgam po Bioderme, ale kremik bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, że nigdy nie używałam nic z tej marki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama jestem posiadaczką tłustej cery, ale nie wyobrażam sobie zimy bez serum z tej samej serii. Jak będziesz mieć okazję to wypróbuj :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)