czwartek, stycznia 01, 2015

Podsumowanie 2014 roku czyli hity kosmetyczne minionego roku

Rok 2014 już za nami, także pora na podsumowanie kosmetyczne. Jakie produkty są warte uwagi? A jakie trzeba omijać z daleka? Zapraszam na post! :)




W minionym już roku poznałam wiele nowych kosmetyków oraz marek z którymi wcześniej nie miałam nigdy wcześniej do czynienia. Zacznijmy od pielęgnacji :)



Koncentrat nawilżający Organique



Płyn micelarny Garnier



Masełko nawilżające kokosowe The Body Shop



Krem nawilżający do rąk kokosowy The Body Shop



Kule do kąpieli Organique



Odżywka do rzęs Realash



Suchy szampon Batiste


Szczotka Tangle Teezer


Gumki do włosów Invisi bobble



A teraz czas na kolorówkę :
Podkład do skóry tłustej i mieszanej Revlon



Color Tattoo Maybelline



Maskara The Mega Plush Volume Express Maybelline



Mineralny róż do policzków Annabelle Minerals




Paletka cieni Iconic 3 Makeup Revolution


Vision Lipstick Golden Rose
ale także pomadki z firm: MAC, Avon, Rimmel by Kate
Natomiast kitami są: Kobo, Golden Rose Velvet Matte
O wszystkich przeczytacie TU


Pędzle Hakuro i Zoeva
 KLIK
 KLIK

Gąbka do makijażu beautyblender


A jacy są wasi ulubieńcy? :)

W Nowym Roku życzę Wam, aby każdy nowy kosmetyk okazał się hitem, każda wspólpraca jedną z lepszych, a tak poza blogiem to wiele szczęścia, radości i miłości :* i oby 2015 był lepszy niż '14 :)



Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>


Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

35 komentarzy:

  1. Też lubię ten micel Garniera, Invisibobble i szczotkę Tangle Teezer :) Chciałabym wypróbować ten koncentrat Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podsumowanie. Ja się jakoś zebrać nie mogę :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy sporo podobnych ulubieńców ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę na tą paletkę iconic 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ nawilżaczy :):*
    Bardzo ciekawe produkty, pewnie wypróbuję któregoś z Twoich hitów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę tu też swoich ulubieńców.:) Orgnique <3 Gąbeczkę mam na swej chciejliscie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochana za życzonka , Tobie również wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok :-) Dla mnie gumki do włosów Invisi bobble są mega hitem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam sie z częścią ;)) Tangle teezer, sprężynka do włosów, BB, Pharmaceris ;)) ale większości nie uzywalam ;<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn micelarny, TT, Batiste i gumki do włosów to i ja polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam CT z Maybelline ;) Chociaż żałuje, że u nas w Polsce jest taka ograniczona paleta kolorów ;( Pędzle Zoeva również uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bardzo tego żałuję, bo w innych krajach jest wiele ciekawych kolorów ;)

      Usuń
  11. Na piankę Pharmaceris mam ochotę. Lubię takie produkty do oczyszczania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Róże z AM, cienie CT z Maybelline i micel z Garniera znam i również bardzo lubię :) Szkoda, że GR u Ciebie się nie sprawdził, ja je bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdził się ale w pomadka z serii vision, a nie velvet matte :)

      Usuń
  13. Aż mam ochotę wypróbować trochę twoich hitów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tę paletkę i jak za tę cenę faktycznie jest bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z wieloma wyborami zgadzam się w 100 %. Chociażby w kwestii pędzli czy podkładu ;) słyszałam, ze odzywka Relash jest mega-giga-super hitem. Chyba będę musiała w końcu w nią zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn mi bardzo wydłużyła rzesy, choć nigdy też nie miałam z nimi problemu, że np. były króciótkie.
      Jednak teraz wszyscy polecają tą odżywkę 4lashes i zamierzam ją wypróbować :)
      Bo przy realash jak przestaniesz ją codziennie stosowac to efekt niestety znika.

      Usuń
  16. Pięknie zaprezentowałaś te produkty! :)
    Zainteresował mnie ten suchy szampon.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/2015.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę w tej grupce kilku moich ulubieńców :) Ja nad swoją listą jeszcze pracuję, 2014 obfitował w wiele świetnych odkryć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę się tylko pochwalić iż paletkę cieni posiadam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze myślę nad swoimi ulubieńcami 2014 roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. pomadki GR uwielbiam, jajeczko BB sprawdziło się u mnie idealnie, ale niestety micel Garniera nie sprawdził się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że kilka hitów nam się pokrywa np. szczotka TT, jajko BB, lubię też te suche szampony Batiste i podkład Revlon CS, ale to moi ulubieńcy już od kilku lat. Moja lista jest jeszcze w przygotowaniu, w przyszłym tygodniu ją opublikuję.
    Paletkę Iconic 3 mam od świąt, po pierwszych wykonanych nią makijażach muszę przyznać że jest niezła. W 2015 mam zamiar natomiast te słynne gumki do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Micel z Garnier, TT i podkład z Revlon bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Suchy szampon, gumki, TT i micel z Garniera to również moi ulubieńcy :) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Micelek garniera jest cudowny - to równiez mój hit:) Bez batiste już sobie nie wyobrażam funkcjonowania - w 10 sekund odświeża mi fryzurę i ratuje tyłęk! Co prawda tangle teezer nie mam, mam za to d-tangler i to rewolucja w codziennym czesaniu włosów:)Maybelline color tatooo mam już 3 kolory i to wszyskie, które mi się podobają z tych dostępnych na polskich półkach, poluję jeszcze internetowo na 4 inne kolory.vision lipstick dla mnie są przeciętne, ja za to pokochałam velvet matte lipstick. Hakuro są bardzo dobre, ale tyłka mi nie urywają:)gąbkę do makijażu też pokochałam ale u mnie to glamsponge:) uff, sie rozpisałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ja mam na owdrót jeśli chodzi o pomadki GR :) nie wiem czmeu ale strasznie nie polubiłam się z serią matową. A vision lipstick to dla mnie naprawdę super trwała, o pięknym, nasyczonym kolorze pomadka ;)
      Ale z ciekawości kupię chyba sobie jeszcze jedną matową pomadkę, bo każdy ją chwali, a mnie strasznie wysuszała, podkreślała okropnie skórki i do tego schodziła z ust w parę chwil :/

      Usuń
  25. Sporo tego :) Same ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. CT Uwielbiam :) natomiast w przeciwieństwie do Ciebie polubiłam matowe pomadki GR :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koncentrat Organique bardzo mnie ciekawi :) Pewnie kiedyś wpadnie do mojego pielęgnacyjnego koszyka, ale jeszcze nie teraz. Miniony rok jeszcze bardziej rozkochał mnie w szczotce TT, która dorobiła się kompaktowej siostry, za to na decyzję zakupową nadal czekają gumki-kabelki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)