poniedziałek, stycznia 12, 2015

Tłuste pączki! Czyli duuuuże rozdanie dwóch zestawów kosmetyków na Kobieca-Strefa

Ostatnio miałam trochę więcej czasu, dlatego bywałam na blogu, niestety teraz znów brak czasu uniemozliwia mi to - sesja, praca... Doba powinna mieć 48h a nie 24 :D Dodatkowo dawno nie robiłam rozdania. Niedawno (2.01) blog obchodził drugie urodziny! Dlatego ruszyłam na podbój sklepów z kosmetykami i...przepadłam, wraz z moimi pieniądzmi. Od dziś jem tynk ze ścian, bądz kosmetyki, które mi zostały :D A tak serio... zobaczcie co można wygrać!


Wygrać można dwa zestawy, jeden dość spory o dużej wartości, drugi skromniejszy, jednak nadal bardzo fajny (przynajmniej mam taką nadzieję! :))!


Zestaw 1:
4 woski Yankee Candle (season of peace; summer scoop; pink dragon fruit; black coconut), dwa masła shea 100ml Organique (greckie oraz pomarańcza z chilli - nie umiałam kupić jednego zapachu, bo obydwa bardzo kocham i wolałam kupić dwa mniejsze niż jedno większe), krem nawilżający z wyciągu z dyni Organique, maska algowa anti acne Organique, 3 kule do kąpieli Organique (grecka, pomarańcza-chilli, malinowa), 3 mydła Organique (greckie, serduszko chyba malinowe, kostka magnoliowa), mgiełka żurawinowa z The Body Shop, żel pod prysznic Yves Rocher, perfumy Oriflame, lakier essence oraz Rimmel by Kate, cień Inglot z serii Freedom (nr 112) i dwie pomadki MAC, jedna matowa (russian red), a druga amplified (chatterbox). 



Zestaw 2:
odżywka do włosów Yves Rocher, lakier do paznokci Golden Rose, wosk Yankee Candle Soft Balnket, kula do kąpieli Organique (pomarańcza z chilli), masło shea 100ml żurawinowe Organique, płyn do kąpieli z serii Orientalnej Organique.

Zasady? Proste i łatwe, wystarczy przeczytać regulamin:

1. Organizatorem rozdania jestem ja czyli właścicielka bloga www.kobieca-strefa.pl
2. Wszystkie produkty są NOWE i kupione przeze mnie (za moje własne pieniądze, a nie pochodzą ze współprac, bądz spotkań blogerek).
3. Rozdanie zaczyna się dziś tj.12-01-2015 i będzie trwać do 1-03-2015.
4. Wyniki podam po zakończeniu rozdania i zweryfikowaniu wszystkich zgłoszeń.
5. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy zostac publicznym obserwatorem bloga(blogger bądz google+), polubić fanpage bloga. 

7. Oraz podać w komentarzu link do ciekawego bloga bądz vloga (może być swój) .
8. Uciekinierom nie radze się zgłaszać, bo później zostaną ujawnieni na blogu oraz nie będą mogli brać udziału w kolejnych konkursach.

W skórcie: są TYLKO 3 warunki wzięcia udziału w konkursie: być obserwatorem, polubić FB i dodac link w komentarzu. Proste prawda?

Jeśli macie jakieś pytania, zastrzeżenia bądz skargi, piszcie maile, wiadomości na fb bądz komentarze :)
Ewentualny wzór zgłoszenia:
Obserwuje bloga jako:
Na fb lubie jako(można podać tylko imię i 3 pierwsze litery nazwiska):
Link:

Rozdanie nie podlega przepisom z Ustawy 29. lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)

Życzę powodzenia!






Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)