czwartek, września 05, 2013

Floslek - Anti Acne - antybakteryjna pianka do mycia - cera tłusta i mieszana

Floslek - Anti Acne - antybakteryjna pianka do mycia - cera tłusta i mieszana


Opis producenta:

Systematycznie stosowana: - dokładnie i głęboko oczyszcza skórę - nie narusza bariery ochronnej skóry - pozostawia skórę napiętą i odświeżoną - przywraca naturalne pH skóry.

Czysta i odświeżona skóra.

Polecana do codziennego oczyszczania skóry tłustej i mieszanej ze skłonnością do zalegania wydzieliny gruczołów łojowych w nadmiernie rozszerzonych porach i do tworzenia zaskórników. Stosowana również w profilaktyce przeciwtrądzikowej.



Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Niacinamide, Faex Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Ammonium Glycyrrhizate, Panthenol, Propylene Glycol, Zinc Gluconate, Caffeine, Biotin, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Citrus Limon Peel Extract, Hedera Helix Extract, Saponaria Officinalis Leaf/Root Extract, Fucus Vesiculosus Extract,  Polysorbate 20, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Sodium Salicylate, Disodium EDTA, Lactic Acid, Allantoin.


Cena:

ok 19,90 zł / 250 ml
Co do dostępności, to produkt ten z pewnością znajdziemy na stronie producenta >KLIK<
ale i również w sklepach które zaopatrują się w produkty tej firmy. Spis takich sklepów znajdziecie w internecie.

Mój opis:
Opakowanie:
Pianka znajduje się w plastikowym, owalnym opakowaniu ze specjalną pompką, która zamienia płyn w pianę. Dodatkowo opakowanie zawiera zatyczkę na pompkę. Aplikator wygląda tak:



Konsystencja:
Produkt ma wodnistą konsystencję, ale po zaaplikowaniu na rękę z opakowanie wydobywa się miła pianka o dość ładnym, świeżym jednak nieintensywnym zapachu :)


Mój opis:
Przez większość życia stosowałam żele peelingujące, od niedawna przerzuciłam się na zwykłe żele, jednak pianki w swojej łazience jeszcze nie miałam. Początkowo z rezerwą podeszłam do tego produktu, bo przecież jak pianka może umyć mi dobrze twarz? I tu bardzo się myliłam...  Pianka fantastycznie zmywa makijaż, codzienne zanieczyszczenia i sebum!
Jest to pianka dla osób z cerą tłustą i mieszaną, także ma za zadanie matowić jak i walczyć z niedoskonałościami.Ale czy sprawdza się tak w praktyce? Owszem :) wreszcie mam na prawdę ładną, oczyszczoną i lekko zmatowioną skórę :) pianka nie powoduje wysuszenia czy ściągania skóry. Nie zauważyłam również żadnych podrażnień, pieczenia czy swędzenia. Skład również nie należy do najgorszych, widzę  w nim kawę i jakieś ekstrakty, także nie jest w pełni naładowany chemią :) Produktu używam razem z kremem z tej samej firmy i razem tworzą świetny duet, ale o kremie napisze kiedy indziej.
Co do pianki to z pewnością zagości w mojej łazience na dłużej :) 


Dziękuję firmie Floslek za możliwość testowania produktu.
To, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.





63 komentarze:

  1. fajnie, ze nie wysusza skóry,bo czasem tak bywa z produktami przeznaczonymi do cery przetłuszczającej się;) ogólnie lubię pianki, chętnie po nią sięgnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie pokochałam pianki ;) są na prawdę o wiele wygodniejsze od samych żelów :)

      Usuń
  2. Hmmm jeszcze nie miałam w reku niczego tej marki, ale widziałam dużoi pozytywnych recenzji, więc chyba czas na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do firmy to myślę, że ma dobre jak i złe produkty :) ja jeszcze na szczęście na zły produkt nie trafiłam :)

      Usuń
  3. Mam ochotę na jakąć piankę, tyle się o nich naczytałam :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. hmn, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wypróbowała bym chętnie do cery suchej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam cerę tłustą i mieszaną.. przydałaby mi się ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio bardzo polubial pianki, ta tez moze byc fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flos-lek znów pozytywnie zaskakuje. Też jeszcze nigdy nie miałam pianki do mycia twarzy, może czas wreszcie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mnie własnie zaskakuje we wszystkim ;) mają na prawdę dobre produkty :)

      Usuń
  9. Lubię pianki do mycia więc może się skuszę na tą :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy a tej jeszcze nie miałam i będę musiała wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam do mycia buzi pianki'
    ale po Twojej recenzji chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. CHCĘ JĄ :)

    Mam cerę tłustą :) W końcu coś dla mnie hihi :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie rozejrzyj się za nią ;) bo warto;)

      Usuń
  13. Chyba nigdy nie uzywalam pianek a ta ma bardzo fajny dozownik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tym dozownikiem najpierw trzeba nauczyć się obsługiwac :P mi czasem się zacina, ale z tego co zauważyłam jeszcze nie umiem odpowiednio na niego nacisnąć i to dlatego :P

      Usuń
  14. Jeżeli masz skórę trądzikową to odstaw peelingi mechaniczne i wszelkie żele peelingujące. One robią więcej złego, niż dobrego, bo roznoszą bakterie po całej twarzy i pogarszają stan skóry :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za rade, ale już od maja je odstawiłam i stosuje tylko i wyłącznie dobre maseczki oraz peeling enzymatyczny :)

      Usuń
  15. Strasznie Ci dziekuje :) na pewno zajrze do hebe w najblizszym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mają wszystkich batistów, ale 3-5 rodzajów :P

      Usuń
  16. Ja miałam z Nivei i się zraziłam do wszelkich pianek :P Nie polubiłam się z nią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety z nivei nie miałam pianki, ale miałam kiedys ochote kupić pianke synergel, z tego co czytałam w internecie również jest bardzo dobra :)

      Usuń
  17. I właśnie czegoś takiego potrzebuję :) Nie sprawdził się u mnie żel z Biedry i chcę kupić pełnowymiarowe opakowanie emulsji Cetaphilu, ale może zamiast po nią sięgnę po tę piankę, cena atrakcyjna i jak widzę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że początkowo się go bałam, bo opinie ma na prawdę różne... jedni go zachwalają, drudzy wręcz przeciwnie, jednak u mnie okazał się na plus :)

      Usuń
  18. Coś dla mnie, może i mi pomoże. Śmieje się , że mimo swoich 25ciu lat , dojrzewanie mam nadal heh
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy skórze tłustej będziesz miała możliwe, że nawet do 50 roku życia :)

      Usuń
  19. lubie pianki,uzywam od czasu do czasu.teraz przerzucialam sie co prawda na zele,ale dobra pinka nie pogardzę :)

    zapraszam na konkurs z marką Wellreal u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jednak wole zele pianka za mna nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię pianki, muszę o niej pamiętać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. do tej pory miałam tylko piankę z pharmaceris tą też chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pianki to dla mnie dobre rozwiązanie w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie wyobrażam sobie czegoś innego do codziennej pielęgnacji niż pianki ;)

      Usuń
  24. bardzo fajny produkt. chyba się na niego skusze

    OdpowiedzUsuń
  25. Super recenzja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez sobie nie przypominam uzywania pianek, moze kieeeeedys...
    Od kilku lat stosuje zel Vichy Normaderm, ale wydaje mi sie ze moja skora za bardzo sie do niego przyzwyczaila i ostatnio jest naprawde w kiepskim stanie :(
    Czy ten kosmetyk mozna kupic przez internet? Mieszkajac za granca nie mam latwego dostepu do polskich specjalow, niestety...

    Pozdrawiam i zapraszam na mega rozdanie, w ktorym do wygrania jest az 11 par sztucznych rzes w stylu 'wispies'!! :) Powodzenia!
    http://artlook4u.blogspot.co.uk/2013/09/artlook4u-kkcenterhk-giveaway-time-czas.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie vichy to wielkie wielkie buble :/

      tak kosmetyk dostepny jest przez internet ;) pisałam w recenzji;)

      Usuń
  27. Great review!!!!
    I would like to try this product!!!
    Kisses doll!

    OdpowiedzUsuń
  28. czytałam o nim same dobre słowa...:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pianki, a co dopiero takie, które mogę pochwalić za działanie.
    Najlepsze są matujące buzię, a jeśli ta działa, to na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mam cery problemowej i nie używam takich kosmetyków:/

    OdpowiedzUsuń
  31. nie mialam go:) ale chetnie bym wyprobowala:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ją i używam razem z kremem z tej serii. Nie powiem, że Działają cuda i mam teraz idealna cerę, ale o wiele lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam wszelkie pianki do mycia.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)