piątek, września 27, 2013

Zielone Laboratorium - żel pod prysznic energetyzujący - żurawina i jabłko - kosmetyk wegański

Zielone Laboratorium - żel pod prysznic energetyzujący - żurawina i jabłko - kosmetyk wegański


Opis producenta:


Kremowy, niezwykle delikatny żel do mycia każdego rodzaju skóry. Łagodnie oczyszcza naskórek, chroniąc jednocześnie delikatną warstwę hydro-lipidową. Pozostawia skórę wyraźnie gładszą i bardziej miękką. Łagodzi, regeneruje i działa odświeżająco.
Codzienne stosowanie żelu przywraca skórze witalność. Ożywcza kompozycja zapachowa działa energetyzująco.
  • -Zawiera naturalne i delikatnie myjące środki
  • -Zawiera drobinki żurawiny i świeży sok z jabłek
  • Nie zawiera: SLES, SLS, ALS, PEGów, silikonów, olejów mineralnych, parabenów, sztucznych barwników
  • -Produkt dla wegan – nie zawiera surowców pochodzenia zwierzęcego
  • -Przy produkcji kierowano się zasadami etycznymi i nie został wykorzystany żaden człowiek ani zwierzę
  • Kupując ten produkt wspierasz Fundację VIVA!





Skład:


aqua
nośnik innych substancji – medium

sodium cocoamphoacetate
delikatny czynnik myjący – pochodna oleju kokosowego

glycerin
roślinny nawilżacz

pyrus malus (apple) juice
sok z jabłek – działa nawilżająco i odświeżająco; jest bogaty w polifenole i kwasy owocowe; poprawia elastyczność skóry

xantan gum
naturalny zagęstnik

helianthus annuus (sunflower) seed oil
olej słonecznikowy – uzupełnia niedobory lipidów w skórze

olea europea (olive) fruit oil
oliwa z oliwek – działa nawilżająco i uelastyczniająco

vaccinium macrocarpon (cranberry) seed powder
drobinki żurawiny – delikatnie masują skórę, dostarczają jej witaminę C

citric acid
kwas cytrynowy – używany do ustalenia fizjologicznego pH żelu na poziomie 5,5

phenoxyethanol, ethylhexylglycerin
delikatny układ chroniący kosmetyk przed zepsuciem

parfum, citronellol, hydroxymethylpentyl 3-cyclohexene carbaldehyde, limonene, linalool, coumarin, cinnamyl alcohol, citronellol, benzyl benzoate, geraniol, eugenol, cinnamal, cytral
składniki zapachu



Cena:

38 zł / 250 g
Kosmetyk dostępny m.in na stronie producenta >KLIK<

Mój opis:

Opakowanie:
Żel znajduje się w opakowaniu wykonanym z przezroczystego plastiku, dzięki temu wiemy ile produktu nadal nam zostało. Największym plusem jest pompka, która ułatwia aplikacje produktu. Pompka ma funkcję "OPEN/CLOSE", dzięki czemu żel możemy zabrać np w podróż. Charakteru dodają naklejki, które wyglądem oznajmiają nam o kosmetyku wegańskim. 


Konsystencja:
Produkt ma dość gęstą konsystencję z drobinkami, które zapewne są żurawiną. Całość ma przepiękny świeży, lekko słodki zapach.


Moja ocena:
Żel ten ma bardzo naturalny i przyjazny skład, w którym znajduje się m.in olej słonecznikowy, oliwa z oliwek i sok jabłkowy, oraz drobinki żurawiny, która dostarczać mają naszej skórze witaminę C. 
Produkt ten bardzo dobrze myję naszą skórę, przy czym nie podrażnia, ani nie wysusza naszej skóry. Tak właściwie to przy codziennym używaniu tego żelu, nie trzeba używać już żadnych balsamów czy maseł, bo produkt bardzo dobrze nawilża naszą skórę. Produkt również bardzo dobrze się pieni, przez co nie musimy wylewać go na siebie tonami.
Zapach żelu również jest ciekawy: świeży, lekko słodki i owocowy. Mam wrażenie, że jest to lekko kwaśne jabłko, połączone ze słodką żurawiną :) Dzięki naturalnym składnikom, nie czujemy chemicznego zapachu, który drażni nas w drogeryjnych żelach.
Jeśli chodzi o wydajność to nie jest ona zbyt duża. Kosmetyk używam od 3 tygodni i zostało mi mniej więcej połowa opakowania, może trochę mniej.
Moim zdaniem warto zainwestować choć raz na jakiś czas w kosmetyk wegański i przekonać się, że równica w używaniu kosmetyków wegańskich, a drogeryjnych jest ogromna.

Dziękuję firmie Zielone Laboratorium za możliwość testowania produktu.
To iż dostałam kosmetyk za darmo nie wpłynęło na moją recenzję, ani opinię na temat produktu.



51 komentarzy:

  1. Musi pięknie pachnieć, i pomimo miłości do żeli niestety cena jest za wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tego typu kosmetyki, co prawda są droższe, ale masz racje różnica jest ogromna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. Czasami naprawdę warto zainwestowac w coś droższego i wegańskiego :) jakość, a "jakość" to ogromna różnica ;)

      Usuń
  3. Ładnie się prezentuje, a skład jest zachęcający :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słysze o tym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielone Laboratorium ostatnio coraz bardziej mnie intryguje :) Konsystencja tego żelu i zapach zachęcają do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) ogólnie to mnie najbardziej intryguje ich czekoladowy żel, który można...zjeść :D

      Usuń
  6. Ciekawy kosmetyk:) Jedynie cena troszkę odstrasza jak na kosmetyk stosowany praktycznie non stop, ale coś za coś.
    Jeśli chcemy byle co, samą chemię to płacimy kilka zł. Jeśli zależy nam na jakości i dobrych składach to niestety to kosztuje:)

    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie ma nic za darmo. Jeśli ktoś lubi podstawowe płyny z kilogramami chemii ma je w sklepie za parę złotych, jeśli stawia ktoś na jakość musi zapłacić więcej :)

      Usuń
  7. Ooo bardzo fajny produkt! Faktycznie ma świetny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak pozostanę przy czarnym mydle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobre jest?:) nigdy nie stosowałam, a powiem szczerze, że kusi mnie ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. a kąpiel z nim to sama przyjemnośc, choćby ze względu na przepiękny zapach ;)

      Usuń
  10. kosmetyki wegańskie to temat dla mnie zupełnie obcy
    ale po Twojej opini widzę że warto poświęcić im uwagę i zapoznać się z nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) są naprawdę ciekawe i inne niż zwykłe drogeryjne. Zakochałam się w nich ;)

      Usuń
  11. mam nadzieję, że kiedyś go wypróbuję :) skład i zapach bardzo zachęcające

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam do czynienia z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o Zielonym Laboratorium ale nazwa z miejsca mnie przekonuję. Uwielbiam takie prawdziwe drobinki zanurzone w żelach - ja mam kokoska - Ty żurawinę super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo kokos musi być rewelacyjny :D uwielbiam ogólnie zapach kokosowy więc taki żel brałabym bez wahania ;)

      Usuń
  14. Świetnie wygląda na zdjęciu, gdzie nałożyłaś go na rękę.
    Chciałabym takie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna recenzja!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygląda ten żelik! wielki plus za pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! ;) wielki wielki wielki :D bardzo lubię pompki :>

      Usuń
  17. Nigdy nie słyszałam i tej firmie ale żel z zatopionymi drobinkami brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cena troszkę spora jak dla mnie za żel, ale jednak Twoja opinia jest przekonująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, cena nie jest "przyjazna" dla oka :) ale skład już tak ;)

      Usuń
  19. Chętnie wypróbuję, jak 'spotkam" w sklepie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy tak łatwo go spotkasz ;) głownie jest w sklepach zielarskich albo mydlarniach czyli gdzieś gdzie sprzedawane są wegańskie kosmetyki ;)

      Usuń
  20. Już sobie wyobrażam ten zapach, żurawina i jabłko to po prostu ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa konsystencja, ale cena dość spora..

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam , fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja powiem tylko tyle: ale cena!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ma fajny skład, z chęcią przyjrzę mu się bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie powiem, żeby cena należała do niskich, ale jeżeli zalicza się do tych naturalnych to w sumie nie dziwne :)Jestem strasznie ciekawa jego zapachu! On musi być prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest! :)kąpiel z nim to czysta przyjemność ;) no dokładnie, cena nie rozpieszcza oka i portfela, ale jest to kosmetyk naturalny ;)

      Usuń
  26. Juz oblukałam stronke i wybrałam kosmetyki :) Ciesze się że do Ciebie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)