czwartek, września 19, 2013

Zielone laboratorium - szampon aromaterapeutyczny - olejki eteryczne - kosmetyk wegański

Zielone laboratorium - szampon aromaterapeutyczny - olejki eteryczne - kosmetyk wegański


Opis producenta:


Szampon do codziennego stosowania. Stworzony na bazie naturalnych i delikatnie myjących środków skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Stymulujące olejki eteryczne odświeżają i wzmacniają włosy. Szampon łagodzi podrażnienia, wzmacnia włosy i dodaje blasku.


Skład:

aqua/water, sodium cocoamphoacetate, cocamidopropyl betaine, disodium lauryl sulfosuccinate, glycerinrosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, ekstrakt z rozmarynu, equisetum arvense extractmentha piperita (pepermint) extractlavandula officinalis oil, rosmarinus officinalis oil, pelargonium graveolens oil, eucalyptus globulus leaf oil, melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, d-limonene, linalool, citronellol, geraniolguar hydroksypropyltrimonium chloridesodium phytate, sodium citrate, sodium benzoate, potassium sorbate


aqua/water

medium – nośnik
sodium cocoamphoacetate, cocamidopropyl betaine, disodium lauryl sulfosuccinate
łagodne, naturalne substancje myjące
glycerin
środek nawilżający
rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract
ekstrakt z rozmarynu
equisetum arvense extract
ekstrakt ze skrzypu
mentha piperita (pepermint) extract
ekstrakt z mięty
lavandula officinalis oil, rosmarinus officinalis oil, pelargonium graveolens oil, eucalyptus globulus leaf oil, melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, d-limonene, linalool, citronellol, geraniol
naturalne substancje zapachowe, olejki eteryczne
guar hydroksypropyltrimonium chloride
substancja wygładzająca włókno włosa
sodium phytate, sodium citrate, sodium benzoate, potassium sorbate
substancje zabezpieczające kosmetyk przed zepsuciem



Cena:

40 zł / 250 g

Dostępny m.in na stronie producenta >KLIK< oraz w sklepach stacjonarnych które mają w asortymencie produkty wegańskie.

Mój opis:

Opakowanie:
Szampon znajduje się w przezroczystej, plastikowej butelce. Bardzo podoba mi się otwieranie butelki. Nie jest to typowy klips, tylko "open/close". Charakteru dodają "wegańskie" naklejki.


Konsystencja:
Nie jest ona zbyt gęsta, ani zbyt lejąca... raczej nazwałabym to mieszanką olei i ekstraktów. Jeśli chodzi o zapach to jest on bardzo intensywny. Mam wrażenie, że nie każdemu się on spodoba bo jest to mieszanka olejków eterycznych.


Moja ocena:
Może zacznę od najważniejszego... składu. Jest on bardzo ładny. Pełno w nim ekstraktów o olejków eterycznych. Wszystkie szampony powinny mieć takie składy :D
Niestety produkt bardzo słabo się pieni, przez co musimy zużyć go trochę więcej niż zwykłego szamponu. I bardzo plącze włosy. Na szczęście wystarczy zwykła odżywka i włosy rozczesują się bezproblemowo.
Co do samego działania... 
ogólnie mam bardzo duży problem z podrażnieniami, które wywołują u mnie szampony. I właśnie kiedy zaczęłam używać ten produkt moja skóra głowy była w opłakanym stanie. Od pierwszego umycia jest to mój jeden z ulubionych szamponów. Wszelkie podrażnienia zniknęły, zero swędzenia, zero sypiącego się, przesuszonego naskórka.
I to od pierwszego mycia :)  Czytałam gdzieś, że po nim włosy skrzypią. Ja takiego efektu nie zauważyłam. Wręcz odwrotnie. Moje włosy były mięsiste i takie lśniące :) oczywiście to nie zasługa samego szamponu, ale też odżywki. Tyle, że odżywkę stosuję od ponad dwóch miesięcy i nigdy takiego efektu nie miałam.

Moim zdaniem jest to na prawdę dobry szampon, z bardzo fajnym składem. Wiadomo, cena odstrasza, ale raz na jakiś czas warto zainwestować w ten produkt, bo z pewnością jest tego wart :)

Dziękuję firmie Zielone Laboratorium za możliwość testowania produktu.
To iż dostałam kosmetyk za darmo nie wpłynęło na moją recenzję, ani opinię na temat produktu.




76 komentarzy:

  1. patrząc na ten skład aż chce się go mieć;) szkoda tylko właśnie, że zazwyczaj takie produkty niemiłosiernie plączą włosy, a przy moich bardzo długich rozczesywanie takich kołtunów nie należy do przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się u mnie też tak jest, atrakcyjny szampon.

      Usuń
    2. Niestety... włosy bardzo są poplątane. Ale sama mam długie włosy i do tego w mega ilości ;) i szczerze powiem, że wystarczy zwykła odżywka, choćby z garniera z awokado i wszystko wraca do normy ;)

      Usuń
  2. Fakt cena wysoka ale skoro produkt dobry to chyba warto wydać te pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie skończyłam mój szampon,miałam po nim świeże włosy przez cały dzień,ale niestety miałam problem z rozczesywaniem,włosy po umyciu były takie sztywne i"skrzypiące",musiałam używać odżywki,żeby je rozczesać,no i cena jak dla mnie lekko za wysoka,tym bardziej,że szampon wystarczył mi na około plus minus 3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam szamponu mniej więcej raz w tygodniu, albo nawet rzadziej ;) włosy bez zastosowania odżywki faktycznie moga takie być. Ale dla mnie odżywka to konieczność i nie rozumiem ludzi, którzy jej nie używają ;)

      Usuń
  4. zgadzam się, raz na jakiś czas warto zainwestować w taki produkt, tym bardziej jeśli się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład wygląda świetnie, chętnie bym wypróbowała ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, janawet nie znam tej firmy :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma zajmuje się produkcją kosmetyków wegańskich ;)

      Usuń
  7. martwi mnie te platanie trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to jak większość szamponów do włosów, które nie zawierają dziwnych substancji :)

      Usuń
  8. nie lubię plątania włosów :(

    p.s. Ja jestem z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ja tez nie, ale zwykła odżywka daje rade ;)

      Usuń
  9. Wiesz dlaczego się słabo pieni i plącze włosy? Bo nie ma SLSów, co jest dla niego na plus. SLSy sprawiają, że włosy są gładkie, bo wypłukują brud z ich powierzchni. Do detergenty. Dlatego po innych szamponach mogła cię swędzić skóra. Jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie zauważyłam, że szampony które nie posiadają SLSów lub ich pochodnych, nie podrażniają mnie :)
      Jak dla mnie plątanie włosów nie jest straszne, bo każda odżywka działa w tym temacie, więc stawiam na bardziej naturalne kosmetyki! ;)

      Usuń
  10. Wygląda ciekawie, jednak ze względu na cenę - raczej sobie odpuszczę :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słabo się pieni, bo nie ma SLSów ;-) Choć niektóre szampony mimo, iż je mają to i tak się nie pienią dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest ;) jednak nie lubię szamponów, które mają SLSy wysoko w składzie :P

      Usuń
  12. Miałam tak jak Ty! Włosy mi plątał, ale odżywka wystarczyła by je opanować. Po za tym zostawiał moje włosy mięciutkie i cudnie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) w 100% się zgadzam ;) tak miękkich włosów to ja dawno nie miałam :)

      Usuń
  13. Skład faktycznie ma fajny:) tej marki w ogóle nie znamy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielone Laboratorium zajmuje sie produkcją kosmetyków wegańskich ;)

      Usuń
  14. nie spotkałam się jeszcze z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze jak znajdę coś ciekawego,to cena mnie odstraszy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale raz na jakiś czas warto zainwestować w siebie ;)

      Usuń
  16. Skład genialny, szkoda tylko, że plącze włosy. Super, że udało mu się opanować podrażnienia skalpu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra alternatywa dla osób z podrażnionym skalpem :) No i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena rzeczywiście spora, a szkoda, bo chętnie bym spróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi szkoda było by tyle dać za szampon, wolałabym już porządną maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. brzmi na prawdę ciekawie , strasznie lubię takie buteleczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. skład faktycznie bardzo zachęcający...naturalne szampony i u mnie zawsze mocno plączą włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to jest chyba wadą naturalnych szamponów

      Usuń
  22. mam ogromną ochote go powąchać...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię jak szampony plączą włosy i do tego słabo się pienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby fakt, plusem to nie jest, ale skład jest bardzo fajny :)

      Usuń
  24. Spodobałby mi się, ale ta cenaaa... :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się co do składu że jest ciekawy kurcze ale ciut tańszy mógłby być :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj chciałabym. Wtedy z pewnością wiele osób by go zakupiło ;)

      Usuń
  26. Brzmi bardzo zachęcająco:) Ja mam bzika na punkcie produktów do włosów:D

    Miłego dnia i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również bardzo lubię produkty do włosów :) mam ich chyba najwięcej :D

      Usuń
  27. Nie lubię jak szampon słabo się pieni ale ma wiele dużych plusów :))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam peeling z owej firmy i miałam co do niego mieszane uczucia, hm.

    A szampon wygląda ciekawie - plus, że dobroczynnie wpłynął na stan Twojej skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja lubię dużo piany ;) Jednak fajny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy szampon i ma taką butelkę jaką lubię najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butelka jest ciekawa i ma fajne naklejki. Jednak dla mnie wygląd opakowania jest na ostatnim miejscu ;)

      Usuń
  31. A próbowałaś mieszać szampon z wodą, żeby lepiej się pienił? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że taki drogi, bo z tego co piszesz świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena jest wysoka, ale raz na jakiś czas uważam, że warto mieć taki szampon ;)

      Usuń
  33. Przyjaźń jest jak ognisko jeśli przy nim uśniesz to wygaśnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. jeszcze nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z opisu to bardzo ciekawy, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szamponu o takim składzie.. ze świecą szukać. :D
    Obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj kusisz tym labolatorium ;) Wyglada bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Skład wygląda zachęcająco. Mój sposób na splatane włosy to uprzednie olejowanie i rozczesanie dobrze włosów przed umyciem. Nie używam odżywa. Z naturalnych szamponów kupuje te z Avebio.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)