poniedziałek, września 16, 2013

Zielone Laboratorium - peeling do ciała oczyszczająco-detoksykujący - kosmetyk wegański

Zielone Laboratorium - peeling do ciała oczyszczająco-detoksykujący - kosmetyk wegański


Opis producenta:


Drobinki soli i rozmarynu delikatnie oczyszczają i złuszczają martwy naskórek. Łatwo przyswajalne oleje naturalne ze słonecznika i słodkich migdałów zapobiegają procesom starzenia się skóry i odnawiają barierę hydro-lipidową.

Peeling skutecznie oczyszcza i rozjaśnia skórę, pobudzając mikrokrążenie. Zapobiega wysuszeniu skóry. Skutecznie wspomaga walkę z cellulitem.
-Zawiera olej ze słonecznika i oliwę z oliwek-Zawiera drobinki soli, rozmarynu i pietruszki-Pachnie olejkiem limetkowym, bergamotkowym i lemongrassowym-Nie zawiera: PEGów, silikonów, olejów mineralnych, parabenów, sztucznych barwników

  • Waga: 300 g
  • -Produkt dla wegan – nie zawiera surowców pochodzenia zwierzęcego
  • -Produkt zawiera składniki aktywne pochodzące tylko z rejonu Polski
  • Przy produkcji kierowano się zasadami etycznymi i nie został wykorzystany żaden człowiek ani zwierzę
  • -Kupując ten produkt wspierasz Fundację VIVA!


Skład:

-sodium chloride
naturalna sól kamienna z Kłodawy

-caprylic/capric triglyceride
roślinna substancja natłuszczająca

-glyceryl stearate
substancja zagęszczająca i natłuszczająca

-olea europea (olive) fruit oil
oliwa z oliwek

-aurantifolia (lime) oil, citrus aurantium bergamia oil, cymbopogon schoenanthus (lemongrass) oil, d-limonene, citral, linalool, geraniol
naturalne substancje zapachowe

-rosmarinus officinalis powder
drobinki rozmarynu

-crispum (parsley) leaf powder
drobinki pietruszki

-helianthus annuus (sunflower) seed oil
olej słonecznikowy

-tocopherol
przeciwutleniacz

-potassium sorbate, sodium benzoate
substancje zabezpieczające kosmetyk przed zepsuciem


Cena:

50 zł / 300 g
Dostępny m.in tu >KLIK<

Mój opis:

Opakowanie:
Peeling znajduje się w plastikowym, przezroczystym opakowaniu, zakręcanym od góry. Fajny klimat opakowania tworzą naklejki, które już mogą świadczyć, że peeling jest kosmetykiem wegańskim. Gwarancją świeżości produktu jest sreberko (wiemy, że nikt wcześniej nie maział w nich paluchem :P).


Konsystencja:
Patrząc na peeling może się wydawać, że ma dość zwartą i twardą konsystencję, jednak gdy weźmiemy go odrobinę na palec zamienia się w miłą, lekką, może lekko cukrową konsystencję :)
Zapach jak dla mnie to głównie cytrusy, lekko verbena? :)


Moja ocena:
Jestem wielką fanką kosmetyków wegańskich, dlatego testowanie produktów tej firmie sprawiło mi wielką przyjemność. Co urzekło mnie w tym peelingu?
Z pewnością zapach. Jak otworzyłam po raz pierwszy opakowanie i poczułam zapach to się zakochałam. Musze przyznać, że trafił w moje gusta :) ta cytryna , albo verbena na prawdę umila tak prostą czynność jaką jest peeling.
Głownie oczywiście zachwyca mnie skład. Dominują w nim oleje, ekstrakty i inne cudowności. 
Po nałożenie produktu na skórę i lekkim masowaniu już możemy zauważyć różnicę. Gdy spłuczemy peeling nasza skórą jest miękka, gładka i znakomicie nawilżona, a po brzydkim naskórku nie ma śladu. Lekko zauważalna jest tłusta warstwa, jednak nie brudzi ona ubrań, ani ręcznika i szybko da się ją zetrzeć.
Producent zapewnia zmniejszenie się cellulitu, jednak ja tego nie zauważyłam. Nie zmienia to faktu, że fajnie napisana i uelastycznia skórę :)
Cena jak na taki peeling jest dość wysoka, ale wiem, że warto go kupić, bo jeszcze żaden peeling tak mnie nie zachwycił swoim działaniem jak ten :)


Dziękuję firmie Zielone Laboratorium za możliwość testowania produktu.
To iż dostałam kosmetyk za darmo nie wpłynęło na moją recenzję, ani opinię na temat produktu.



59 komentarzy:

  1. ten kosmetyk to dla mnie nowość - dobrze że na Twoim blogu pojawiają się recenzje kosmetyków nie spotykanych gdzie indziej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, podobają mi się kawałki pietruszki zatopione w peelingu :) Nie słyszałam nigdy o Zielonym Laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem czy to pietruszka czy koperek :D moim zdaniem jest to jeden z lepszych producentów wegańskich kosmetyków :) lubię jeszcze orientane ;)

      Usuń
  3. Ale cudowny skład! Szukam właśnie fajnego peelingu, koniecznie bez parafiny. Szkoda jednak, że cena jest trochę zbyt wysoka :-( ale coś za coś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) możemy kupić coś tańszego, ale niekoniecznie takiego jak chcemy :) moim zdaniem warto czasem rozpieścić swoje ciało i wydać na kosmetyk trochę więcej pieniędzy :>

      Usuń
  4. ja mam maskę do włosów i spisuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten peeling ;) Troszkę drogi ale myślę ze cena = się jakości ;)
    Muszę go wypróbować ;) Ale na razie mam inny na tapecie ;) Będzie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cena=jakość :) zdałam sobie już nie raz z tego sprawę, że kupuje 4-5 peelingów po ok 10 zł i żaden nie jest dobry, ani nie zachwyca, kiedy mogę kupić jeden a dobry w wyższej cenie ;)

      Usuń
  6. masz racje skład prezentuje się świetnie, do tego wygląda wspaniale, mimo, iż nie jest jakoś wymyślnie zapakowany to przyciąga oko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) opakowanie niby takie zwykłe, ale patrząc na nie od razu wiem, że to kosmetyk wegański :D

      Usuń
  7. Ja miałam przyjemność stosować jak do tej pory 3 produkty Zielonego Laboratorium i też pierwsze, co mnie urzekło to ich zapach :)O dwóch pisałam już na blogu (o szamponie oraz o odżywce) i wiem, że będę się starała co jakiś czas coś kupić z ich oferty, a do części produktów już używanych będę wracała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że dostałam do testów żel pod prysznic, właśnie mi się kończy i zamawiam kolejne opakowanie :) bardzo go lubię :) szampon gdy będzie przy końcu także zamówię, bo jest świetny :) peeling myślę, że będzie mi się dość długo kończył bo używam do mniej więcej raz na tydzien/dwa :)

      Usuń
  8. Mam z tej firmy balsam pomidorowy do ciała, ale coś nie mogę się do niego przekonać. Zapach mnie odrzuca. Twój peeling też nie podbiłby mojego serca ze względu na zapach - nie cierpię pietruszki! Może kiedyś się do nich przekonam..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej firmy balsam pomidorowy do ciała, ale nie mogę się do niego przekonać. Zapach mnie odrzuca. Twój peeling także nie podbiłby mojego serca ze względu na zapach - nie cierpię pietruszki! Ale może kiedyś się do nich przekonam...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, tylko szkoda, ze takie kosmetyki trzeba szybko zużywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie :) data przydatności jest do 2015 roku ;)

      Usuń
  11. chętnie bym wypróbowała,ponieważ nigdy o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się być bardzo ciekawy. Ale opakowanie mi przypomina... mięso w słoiku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :D tylko mięso jest chyba w słoiku, a to jest plastik ;)

      Usuń
  13. Ooo jeszcze nigdy go nie widziałam. Szkoda, że cena wysoka, bo już sam opis zapachu mnie zachęcił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za jakość trzeba zapłacić :) ale jeszcze tak pachnącego kosmetyku nie miałam i nie spotkałam :)czuć po prostu naturę :)

      Usuń
  14. Zaciekawił mnie :) Nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o tym peelingu. Bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo firma nie jest zbytnio znana :) ale polecam, bo wart jest zakupu :)

      Usuń
  16. Trochę przypomina mi wyglądem zupę ogórkową ;) Mimo to bardzo chętnie bym go wypróbowała skoro jest taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co? Mi też! Ale w ogóle nią nie pachnie :P

      Usuń
  17. Nie lubię zapachu pietruszki :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że on w ogóle nie pachnie pietruszką! :)

      Usuń
  18. ale fajnie wygląda :) ja z wegańskich kosmetyków do tej pory miałam tylko mydełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydełka uwielbiam! Ale niestety kiedy są przy końcu bardzo mnie denerwują... są malutkie, wytarte i wylatują z ręki :/

      Usuń
  19. Cena dość wysoka, ale już sobie wyobrażam ten zapach ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wyglada:) zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor tej całej mikstury jest niesamowity - jak oni to robią? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wyglada z wygladu za ciekawie :D.. ale mimo to bardzo mnie zainteresowal ten peeling :), orientujesz sie gdzie go mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w recenzji jest podane :) przy cenie :) >kilk< przeniesie cię do sklepu producenta :)

      Usuń
  24. Naprawdę bardzo ciekawy ten peeling ale troszkę drogi :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety raczej go nie kupię ,cena trochę wysoka,a mój zapas peelingowy wystarczy mi przynajmniej na pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cena wysoka, ale wygląda wyśmienicie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pachnie wysmienicie i działa również świetnie ;)

      Usuń
  27. pierwszy raz słyszę o tej firmie, wydaje się być ciekawy ten peeling, na ile się znam na składach, tu jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także znawca składów nie jestem, ale wydaje mi się na prawdę dobry :)

      Usuń
  28. Peeling??? It looks good!!!!
    Kisses doll!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam go i powoli zbieram się na testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również przypadnie ci do gustu ;)

      Usuń
  30. Ja w ogóle nie znam tej firmy - pierwszy raz o niej przeczytałam.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    Zachęcam do udziału w rozdaniu !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie wgląda ten peeling a piękny zapach jest miłym dodatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znałam tej firmy, peeling wygląda ciekawie, choć cena faktycznie na zachęca :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie ma bardzo fajną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)