niedziela, grudnia 29, 2013

Podsumowanie 2013 roku - ulubieńcy, buble oraz statystyki !


Dużymi krokami zbliża się nam nowym rok, a stary pójdzie z zapomnienie i odstawkę. Niedługo również moja mi rocznica prowadzenia bloga - 2.01.14 minie okragły rok od pierwszej notki.
Dlatego dzisiaj postanowiłam zrobic post z ulubieńcami kończącego się roku oraz ze statystykami :) Zapraszam!
Może zacznijmy od ulubienców, klikając na zdjęcie przeniesiecie się do posta na temat danego kosmetyku :)

1. Balea - balsam do ciała z limitowanej, wakacyjnej serii

2. Balea żele podprysznic - ich zapachy poprawią humor każdemu!

3.Floslek pianka do mycia twarzy cera tłusta i mieszana
świetne rozwiązanie dla osób z taką właśnie cerą, idealnie zmywa zanieczyszczenia oraz poprawia kondycję skóry.

4. Fitomed płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy
świetnie spisuje się w lato do odświeżania twarzy jak i robienia domowej roboty maseczek z glinki.


5.Orientana maseczka z glinki neem i drzewa herbacianego
Must have dla każdego kto ma cerę tłustą i mieszaną.
Dla mnie to ideał wśród glinek.


6. L'Oreal ideal Soft płyn miceralny
Również mój ulubieniec, dla mnie o wiele lepszy od biedronkowego micela.


7. L'Oreal ideal glow mleczko do demakijażu
Zmywanie z nim makijażu to czysta przyjemność. Pozostawia skóę czystą i ładnie mieniąca się w świetle.


8. Orientana maska z naturalnego jedwabiu na twarz
Potrzebujesz nawilżenia? Tylko ta maska zrobie to tak jak trzeba


9. Orientana krem pod oczy na noc z wiśni japońskiej
O skórę w okolicach oczu trzeba dbać najszybciej jak się da. Krem świetnie nawilża, niweluje cienie pod oczami i nie podrażnia!


10. Bath&Body works żele antybakteryjne
Najpiękniej pachnące i wyglądające żele na rynku!

11. Corine de farme krem rozświetlający długotrwale nawilżający "świetlista cera"
Idealny produkt na lato. Krem lekki, pieknie pachnący i do tego nadaje się do każdego rodzaju skóry, czy to suchej czy tłustej.

12. The Secret Soap Store krem do rąk porzeczkowy
Najlepszy krem jaki miałam. Ma świetny skład i genialnie nawilża ręce.

13. Pliva Fem F płyn do higieny intymnej
lepszego jak do tej pory nie znalazłam ;)


14. Herba Studio - balsam do paznokci 2x5
To on uratował moje pazurki przed zagładą jaką spowodował eveline :/


15. Maybelline satin liquid
Jedyny podkład spełniający moje oczekiwania ;)

16. Essence all about matt
Puder który potrafi matowić na wiele długich godzin :)


17. Yves Rocher tusz do rzęs sexy pulp
Jako jedyny potrafi idealnie ułozyć moje rzęsy, lekko je podkręcić, wydłużyć i sprawić aby wyglądały naturalnie, ale i seksowanie


18. lovely mineralny róż do policzków
Moja znajomośc z nim była różna, początkowo niepewnośc, później nienawiść, aż na koniec się pokochaliśmy. Im dłużej go używałam tym lepiej się spisywał ;)


19. Catrice camouflage
Czyli korektor który zakryje wszystko :)


20. Batiste suchy szampon do włosów
Nie używam go tonami, ale w awaryjnych sytuacjach jest najlepszy z tych dostępnych na rynku. I do tego ten ładny zapach!


21. Kallos maska latte
Najlepsza maska jaką miałam i do tego w bardzo przystepnej cenie :)


22. Garnier ultra doux odżywka do włosów z awokado i masłem karite
Nie trzeba tej maski nikomu chyba przedstawiac ;)
Niestety niedawno zmienili jej skład i nie działa na moje włosy juz tak dobrze jak kiedyś :(


23. Yves Rocher odżywka do włosów z olejkiem jojoba
Moja miłość, bardzo dobra odżywka do włosów zniszczonych i kręconych :)


24. Garnier Fructis oleo repair odzywka do włosów z 3 olejami
Odżywka bez sylikonów, która czasami działa lepiej od brata ultra doux :)


25. Zielone Laboratorium szampon z olejkami eterycznymi


26. Fitomed szampon do włosów suchych


27. Eliksir do włosów L'Oreal Paris


28. Artego odżywka do włosów z miodem


29. Schauma spray do włosów


30. Alterra olejek do masażu papaja i migdały
Idealny olejek do olejowania, szczególnie kiedy zaczynamy olejowac włosy. jest tam zbiór wielu drogocennych olejków.


31. Yves Rocher mleczko do ciała malinowe
Świetny produkt do nawilżenia ciała, ale również do...kremowania włosów!


A jakie buble w tym roku spotkałam?

Największym z największyh będzie
1. Diamentowa odżywka do paznokci Eveline Cosmetics


2. Garnier hydra adapt krem sorbet
Więcej mi zaszkodził niz pomógł.
Wysusza, wysusza i jeszcze raz wysusza!


A co jeszcze miło wspominam z kończącego się już roku?
Z pewnością współpracę, które podjęłam, było ich aż 31.
Dużo z nich pochodzi ze spotkania blogerek, które współorganizowałam z Asią i Anią.
O spotkaniu możecie poczytac tutaj KLIK

Jak pisałam wyżej 2 stycznia minie mi rok prowadzenia bloga, przez ten czas
mój blog zaczęło obserwować 704 osoby, na G+ 29 osób, na fb 313 osób.
Blog zyskał 125042 wyswietleń.
Ogólnie nie przywiązuję się do liczb, ale jest to imponujące jak wiele z was chce mnie czytac i daj mi to naprawdę bardzo dużo radośc i satysfakcji z pisania! Dziękuje Wam bardzo :) :*
Dodatkowo poznałam mnóstwo przemiłych osób, których nie dam rady wszystkich wymienić. 
oraz dużo, dużo więcej!
Dziekuje wszystkim za to, że mogłam was poznać czy to osobiście czy tylko blogowo :)
Tutaj najmilej wspominam Dagmarę, z którą znajomość to czysta przyjemność bo jest przemiłą osobą :)
Oraz największe podziękowania należą się P., dzieki któremu mój blog ruszył (to on nakierował mnie na ten pomysł! :) ), wpierał mnie w każdym momencie jego prowadzenia od strony technicznej jak i merytorycznej.
Dzieki, któremu wiele się nauczyłam w sprawach współprac i kontaktu z firmami, jak i myślę on w sprawach kosmetyków.

Cóż mogę jeszczę powiedzieć... dziekuję Wam wszystkim za wsparcie, czytanie mojego bloga i komentowanie :)

Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>



96 komentarzy:

  1. Gratuluję tak świetnych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałych statystyk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kilka produktów, które lubię :) Właśnie zamówiłam dwa waniliowe kremy The Secret Soap Store i teraz żałuję, że nie wzięłam jednego porzeczkowego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach ma cudowny, ale tak myślę, że wanilia jest lepszym zapachem na zimę ;) nie wiedziałam, że mają w ogóle waniliowe!

      Usuń
  4. W hitach 2013 roku widzę kilka znanych kosmetyków, ale większość to dla mnie nowości.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka ulubieńców takich jak twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam tylko odżywkę z garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz dużo ulubieńców w tym roku :) Micel z L'Oreala dla mnie jest świetnym tonikiem. Puder Essence super matuje moją twarz. ;)
    Gratuluję takiego wyniku przez ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre z Twoich ulubieńców to także moje typy ;) Jak batiste :D Ale to chyba każdego ulubieniec :P Gratuluję statystyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batist jest świetny i super, że wszedł do hebe :)

      Usuń
  9. Uwielbiam ten tusz z YR, pięknie rozdziela rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ;) jest moim ulubieńcem wśród tuszy do rzęs ;)

      Usuń
  10. miałam ten podkład z maybelline i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suche szampony uwielbiam:)
    Mam maskę Kallos, ale jestem z niej bardzo niezadowolona:((

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest sporą kosmetyczną inspiracją dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję statystyk i przepraszam, że ostatnio tak rzadko zaglądam.
    A co do ulubieńców to BBW jest u mnie na pierwszym miejscu, szczególnie balsamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      nic się nie stało !!! dziekuje, że w ogóle wchodzisz i czytasz ;)

      Usuń
  14. gratuluję i życzę by 2014 był jeszcze owocniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. żele pod prysznic Balea są super, uwielbiam ich zapachy :)) życzę wielu kolejnych, udanych lat z blogiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, żele mają cudowne zapachy :) dziekuje :*

      Usuń
  16. Statystyka świetna i jak miło że się nawet gdzieś tam znalazłam :P Nie obraź się ale mi byka w nazwie zrobiłaś ale tak czy siak 5 razy sprawdzałam że to ja i tak miło mi się zrobiło.
    Udanej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam :( literówka mi się wkradła jakaś :/ poprawione!
      :*

      Usuń
  17. wesoła gromadka :) znam i uwielbiam żele anty z BBW i micel Loreal bardzo lubię :)
    no i gratuluję tych cyferek magicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyniki, gratuluję :*
    Ile Balei aż mnie skręca z zazdrości haha

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, ja dopiero za około 10 miesięcy będę miała mojego Bloga pierwszy rok:(

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja nie lubię strasznie balsamu do paznokci 2x5 Herba Studio oraz tuszu do rzęs sexy pulp Yves Rocher - totalnie nie trafione kosmetyki dla mojej osoby :( tusz jakoś zużyję, ale balsam do paznokci stoi cały i się marnuje :/

    no a maskę Kallos al lattę to kocham po prostu :)

    P.S. Zazdroszczę Ci, że masz dojście do kosmetyków Balea!
    No i gratuluję wyników, 700 obserwatorów w rok? Ja mam 70 obserwatorów w pół roku :D.
    Wychodzi na to, że jesteś genialna :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) staram się pisac tak aby ludzie chcieli to czytac, chociaż wiem że czasami mi to nie wychodzi :D
      Własnie dla mnie tusz genialny, a balsam 2x5 uratował moje paznokcie które przez pół roku były po prostu w stanie klęski zywiołowej ://

      Usuń
  21. aha i mam pytanie, chciałam przeczytać post o kremie The Secret Soap, krem do rąk porzeczkowy, ale przenosi mnie do strony http://www.kobieca-strefa.pl/2013/12/zimowa-ochrona-czyli-produkty-ktore_28.html, a tutaj praktycznie nic o tym kremie nie napisałaś. To jest recenzja? Mogłabyś coś więcej napisać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nic więcej o nim nie pisałam na razie...ale za 2-3 dni będzie jego recenzja ;)

      Usuń
    2. To czekam na recenzję :D

      Usuń
    3. postaram się ją jutro dodać, bo coś pisze ją i jedyne słowa jakie znajduje to: "jest świetny" i nic poza tym :D

      Usuń
  22. Plivafem F - tak, tak i jeszcze raz tak! jestem zmuszona używać tego typu produktów, więc też go kiedyś nabyłam, bardzo dobra rzecz (plus za chlorchexydynę, czy jak się to pisze - może i przez "h"). Ale i Lactacyd Femina Plus, i Tołpa regeneracyjna też są dobre - chronią podobnie, łagodzą tak samo. Cenowo też wychodzą bardzo, bardzo kusząco.
    Na piankę Floslek chyba się skuszę, bo wylazły mi place suche na pysku i dramat jest, Cleanance od Avene idzie w odstawkę. Szukam dalej czegoś dobrego....



    A co do podsumowania - bloguj do końca świata i jeden dzień dłużej! Twój blog jest jednym z moich ulubionych kosmetycznych, jakie znalazłam w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję ci :* bardzo miło mi usłyszeć takie słowa ;)

      Tak plivafem F jest cudowny, ale jeśli szukasz czegoś do skóry tłustej do mycia polecam pharmaceris ;) świetne ma żele :)

      Usuń
  23. Gratuluję Kochana i życzę kolejnego owocnego roku w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka produktów z ulubieńców sobie zapisałam. Wszystkiego dobrego na następny rok prowadzenia bloga. Oby dalej się tak owocnie rozwijał jak obecnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Balea, catrice, ileż cudowności! <3 Gratulacje i sto kolejnych lat prowadzenia bloga (to przeczytaj 2 stycznia :-D )! <3 Pozdrawiam serdecznie i życzę samych wspaniałości w 2014 roku! :-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że świetny rok masz za sobą. Poznałaś wiele ciekawych produktów, sama mam na kilka z nich chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak :) przez blogowanie wzrósł mój zakupoholizm i multum nowych produktów trafiło w moje łapki ;)

      Usuń
  27. Mi z kolei 2.1.2014 minie 2 rocznica bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mamy dużo wspólnych ulubieńców! Balea, BBW, TSSS, Kallos mleczny, Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie widać, że to dobre produkty ! :)

      Usuń
  29. wspaniałe podsumowanie :) kilka produktów z Twoich hitów znam i również cenię np. odżywkę z garniera :)
    i dużo złego też słyszałam o tych kremach z garniera..
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne podsumowanie. :)
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zacznijmy od tego, że bardzo lubię szampony Batiste :)
    Chętnie wypróbowałabym produkty Balea, ale niestety nie są dostępne stacjonarnie. Essence all about matt kupię niedługo :D
    Kamuflaż Catrice zamierzam kupić - jeżeli w końcu znajdę jakiś jasny odcień w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea są dostępne w sklepikach z chemią niemiecką :)
      właśnie z tym korektorem Catrice tak jest, że ciężko dostać jasny odcien :/

      Usuń
  32. Sporo tych ulubieńców się uzbierało ;) Balea pewnie i u mnie się sprawdziła gdybym miała okazję używać. Batiste też stało się moim dobrym sprzymierzeńcem, podobnie jak olejek Alterra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste zawsze dobry, szczególnie gdy nie mamy czasu na mycie włosów :)

      Usuń
  33. Całkiem spora gromadka ulubieńców. Bubelków tylko dwóch, niezły wynik, potrafisz dobierać sobie kosmetyki, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam szczęście :) oczywiście jest sporo kosmetyków które mnie nie zachwyciły, ale tylko te dwa zrobiły mi krzywdę :/

      Usuń
  34. Nom, trzeba przyznać- dużo masz tych faworytów:)
    Powodzenia w Nowym Roku. Życzę co najmniej podwojenia statystyk:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne podsumowanie! :)
    Bardzo chcę wypróbować produkty balea i szampony batiste ale jakoś nie mogę się zebrać do ich zakupu :) Może mi się w końcu uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przypomniałaś mi tym postem, jaką odżywkę z YR miałam kupić, bo czytałam u Ciebie hiper pozytywną recenzję, a w sklepie wzięłam z owsem zamiast z jojoba;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owies jest podobno średni ;) nie wiem do końca, bo sama go nie używałam :)

      Usuń
  37. Odżywki z eveline nie mogło tutaj zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie ulubieńcami roku zawładną produkty z BBW i Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBW są świetne!! Marzy mi sie od nich wiele, wiele produktów :)

      Usuń
  39. super gratulacje:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak to mówią dzisiaj Niemcy: einen guten Rutsch ins neue Jahr:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę sporo lubianych i przeze mnie kosmetyków :)
    Micel L'Oreal, odżywki Garnier i jeszcze kilka innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micel od L'Oreala jest świetny, chociaż teraz znalazłam micel od Garniera, który ma taki sam skład, ale jest większy i wydajniejszy no i oczywiście tańszy :)

      Usuń
  42. szczęśliwego nowego roku 2014 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też uważam, że ten krem z Garniera to jeden z największych bubli :/
    Za to maska Latte jest bardzo dobra. :)

    Dziękuję za wspomnienie o mnie :***
    Życzę Ci żebyś dalej tak prowadziła bloga i coraz lepszych wyników! Uwielbiam Cię czytać. Zawsze umieszczasz wyczerpujące recenzje. :*

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie ten tusz niestety zaczął się grudkować,sklejać rzęsy itp. Dobry był przez pierwsze dwa tygodnie uźywania. Może mam wybrakowaną sztukę. Puder essence muszę koniecznie wypróbować. Aktualnie posiadam tylko podkłady. Bo ostatni puder dziecko mi bacło i nie było nawet co zbierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie polecam bo na długo matuje, ale trzeba nakładac go pędzelkiem :)
      a ja tusz bardzo lubiłam, tylko na koniec zaczął się osypywac :(

      Usuń
  45. Wiele z tych produktów, które Ty lubisz ja też lubię :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Również bardzo się cieszę, że mogłam Ciebie poznać - i to na żywo! :)

    A moimi ulubieńcami są również żele z B&BW, żele Balea czy krem z Corine de Farme :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Corne de Farme jest świetny :) muszę właśnie go sobie zamówić na wiosnę :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)