środa, października 02, 2013

Zielone Laboratorium - odżywcze masło do ciała - jabłko i lawenda

Zielone Laboratorium - odżywcze masło do ciała - jabłko i lawenda 


Opis producenta:

Bogate masło do ciała łączy w sobie zalety wszechstronnej pielęgnacji: długotrwale nawilża skórę, intensywnie odżywia, uelastycznia, odnawia i wygładza.
Przywraca i wzmacnia naturalną równowagę wodno-lipidową skóry dzięki wysokiej zawartości olejów naturalnych (oliwa z oliwek, olej słonecznikowy) oraz masła shea.
Wspomaga zwalczanie efektów powstałych w wyniku wahania wagi ciała (kuracje odchudzające, ciąża).


Skład:

aqua/water
medium – rozpuszczalnik

caprylic/capric triglyceride

roślinna substancja natłuszczająca

ricinus communis (castor) seed oil,hydrogenated castor oil, copernicia cerifera (carnauba) wax

wazelina roślinna

myristyl myristate

substancja natłuszczająca

glyceryl stearate

substancja natłuszczająca i zagęszczająca

glycerin

substancja nawilżająca

glyceryl stearate citrate

emulgator

cetearyl alcohol

substancja natłuszczająca i zagęszczająca

butyrospermum parkii (shea) butter

masło shea

pyrus malus fruit juice

sok z jabłek

theobroma cacao (cocoa) seed butter

masło kakaowe

tocopherol

ptrzeciwutleniacz

lavandula officinalis oil, citrus grandis (grapefruit) peel oil, cinnamomum ceylanicum bark oil, citral, d-limonene, linalool, benzyl benzoate, coumarin, eugenol, cinnamal

naturalne substancje zapachowe, olejki eteryczne

lysolecithin, sclerotium gum, xanthan gum, pullulan

naturalny zagęstnik

sodium phytate, sodium citrate, sodium benzoate, potassium sorbate

substancje zabezpieczjące krem przed zepsuciem


Cena:

55 zł / 220 g
Aktualnie w promocji :) nie wiem dokładnie za ile, ale fanpagu Zielone Laboratorium informuję, że mają zniżkę z okazji dnia wegetarianizmu który był 1 października :)
Dostępny na stronie producenta oraz w sklepach z kosmetykami wegańskimi.

Mój opis:

Opakowanie:
Masło znajduje się w plastikowym pojemniku zakręcanym od góry. Całość zdobią "wege" naklejki, na których znajdziemy wszelkie informacje o produkcie.


Konsystencja:
Produkt ma dość zwartą konsystencję o charakterystycznym zapachu lawendy pomieszanej z jakimiś ziołami.

Moja ocena:
Przy doborze kosmetyków jak i w życiu bardzo ważny jest dla mnie zapach. W życiu przypomina mi dane historię lub kojarzy z kimś, natomiast w kosmetyku powinien umilić mi aplikację. Niestety z tym masłem polubiłam się tak do połowy, bo zapach jest konkretnie nie mów. Jeśli ktoś lubi zapach lawendy będzie tym produktem zachwycony :) ja bardziej preferuję cytrusowe zapachy, ale moja mama pokochała go właśnie za zapach od pierwszego "powąchania" :)
Jeśli chodzi o samo działanie kosmetyku to... jest rewelacyjnie :) bo jak może byc inaczej? Po 1. jest to kosmetyk wegański z bardzo fajnym składem, a po 2. firma ZIelona Laboratorium stawia poprzeczkę dośc wysoko jeśli chodzi o kosmetyki wegański , bynajmniej takie jest moje zdanie. 
Masło bardzo dobrze nawilża naszą skórę oraz uelastycznia ją. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu, nie podrażnia, ani nie brudzi ciuchów :) bardzo szybko się wchłania. Konsystencja masła jest dość zwarta, ale bardzo łatwo się ją rozmarowywuje i przez to jest wydajna :) Jak dla mnie to bardzo dobry produkt, gdyby nie ten zapach, chociaż w mroźne wieczory może być fajną alternatywą :>


75 komentarzy:

  1. o fajne masełko, ja mam peeling ale jeszcze nie probowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam, bo peeling też mam i super jest :)

      Usuń
  2. za działanie też bym polubiła to maselko
    ale lawendy jakoś też za bardzo nie lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tutaj miałam pełen kłopot - zapach czy działanie. Wybrałam działanie :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię lawendowe produkty, o tej firmie wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się jej przyjrzeć. Robi bardzo dobre produkty naturalne ;)

      Usuń
  4. Baaardzo lubię taką naturalną pielęgnację ciała, ale szkoda tylko że ceny zwykle wtedy są takie wysokie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale za dobry produkt czasami trzeba zapłacić

      Usuń
  5. Musi interesująco pachnieć :) podoba mi się słoiczek

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu ale dawno mnie tu nie było ;)

    a co do produktu to pierwszy raz go widzę,aktualnie moim ulubionym smarowidłem do ciała są masła z Organiqua

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele o tych masłach i to same pozytywne opinie ;)

      Usuń
  7. Bardzo lubię masła do ciała. Uwielbiam wanilię z pomarańczą z Perfecty (choć to inna półka), czekoladę z Organic itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no, ni wygląda ciekawie/ połaczenie zapachów bardzo mis ie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. musi pięknie pachnąć, ale cena nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt o fajnym składzie :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Za lawendowymi zapachami też nie przepadam :( Miałam nadzieję, że jabłko będzie w tej mieszance dużo lepiej wyczuwalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za zapachem lawendy, ale skoro tak fajnie działa to może bym się przełamała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie zapach :P Może kiedyś będę miała okazję wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tego zapachu jabłko i lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lawendę lubię ale tylko w moderacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby nie to, że mam teraz czym się smarować a później cena pewnie mnie zniechęci to bym się skusiła:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla efektu chyba byłabym w stanie znieść zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! JUż sama nazwa brzmi magicznie, a i zapach lawendy bardzo lubię, relaksuje mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie byłabyś bardzo zadowolona z tego produktu ;)

      Usuń
  19. uwielbiam wszelkie masełka, ten wygląda zachęcająco, ale cena dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. masełka uwielbiam więc chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli chodzi o masła to jednym z głównych czynników dla jakiego je kupuje to właśnie zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się być ciekawy ale mnie kusił ten jabłkowy zapach hmm :/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam tego rodzaju kosmetyki, ale jak w swoim rodzaju, to ma wysoką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem... jest produktem naturalnym. Cenowo podobny jest do produktów firmy Orietana.

      Usuń
  24. A ja jestem bardzo ciekawa tego zapachu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz zapach lawendy pokochałabyś ten kosmetyk ;)

      Usuń
  25. bardzo przypomina mi balsam s.o.s. z tołpy, którego aktualnie używam :) zarówno pod względem wyglądu jak i działania ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to ciekawe :) bardzo lubię tołpę, ale takiego balsamu jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  26. Nie lubię lawendowego zapachu, więc go nie sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak jest z lawendą, że mało kto ją lubi ;)

      Usuń
  27. Jak dla mnie zapach raczej za mdły.

    OdpowiedzUsuń
  28. jabłko i lawenda, ciekawe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę u Ciebie kolejne świetne zapachowe połączenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie z tym jabłkiem i lawendą. Tylko szkoda, że cena tak wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojj.. za lawendą nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Już oblukałam ich stronę i fejsa. Musze sobie cos zamowić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem, czy zapachowo bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie słyszalam jeszcze o tych produktach ale masla do ciala uwielbiam wiec stronke zapisuje w ulubionych i bede je miala na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooooj, a mi chyba by przypadł ten zapach do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Co mi się wydaje, że ten zapach przypadłby mi właśnie do gustu :) lubię lawendę

    OdpowiedzUsuń
  37. ...a ja mam żel pod prysznic i piling,z obu jestem
    bardzo zadowolona,a zapach ziołowy mnie powala.
    Ciekawa jestem tego masła.
    POZDRAWIAM ZIELONE LABORATORIUM.

    OdpowiedzUsuń
  38. ..mam żel pod prysznic,piling i jestem zachwycona i wdzięczna
    że mogłam doświadczać takiej przyjemności na co dzień.
    POZDRAWIAM ZIELONE LABOLATORIUM.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)