środa, października 30, 2013

Olejek AFRA do nawilżania i perfumowania ciała - Pachnąca Kraina - arabskie kosmetyki


Opis producenta:

OLEJEK AFRA DO NAWILŻANIA I PERFUMOWANIA CIAŁA 
Wonny olejek "AFRA" do perfumowania i nawilżania ciała. Przepiękna nuta cytrusowo egzotyczna. Olejek należy wetrzeć w skórę całego ciała - natychmiast się wchłania, pozostawiając skórę do głębi nawilżoną, odświeżoną o przyjemnym zapachu, który utrzymuje się przez 12 godzin. Olej wchłania się w głębsze warstwy skóry i nie tak jak w przypadku perfum na bazie alkoholu, czy innych związków chemicznych zapach jest "wypłukiwany" przez pot, czy wodę tylko utrzymuje się długo, a naturalne oleje użyte do produkcji wonnego olejku nie tylko nawilżają i pielęgnują skórę, ale chronią ją również przed wolnymi rodnikami, utratą wilgotności, promieniami słonecznymi oraz dodatkowo odżywia. Wonny olejek "AFRA" to przede wszystkim bogactwo mikroelementów i pierwiastków takich jak : kwasy tłuszczowe omega 3, omega 6 i omega 9, kwas linolowy, czy witaminy A, D, E, K (czyli grupa witamin rozpuszczalnych w tłuszczach, w przeciwieństwie do pozostałych, rozpuszczalnych w wodzie). 

Codzienne stosowanie olejku juz po tygodniu daje rewelacyjne rezultaty - skóra jest jedwabista w dotyku, jest nawilżona i po jej uszczypnięciu czuje się jej sprężystość, zmarszczki np. na rękach, czy szyi stają sie płytsze.Przebarwienia skórne zaczynają zanikać, a wcześniejsze wypryski, zaczerwienienia, swędzenia zanikają. Dodatkowym at
utem olejku jest zapach, który pozostaje na skórze nawet kiedy się pocimy. W takie miejsca jak pod pachami używamy specjalnych rolerów, dezodorantów z talkiem, perfum w maściach - to tylko zatyka pory skóry, a pot i tak uchodzi z ciała. W przypadku używania wonnych olejów ciało oddycha, pory nie są zatkane, a pot miesza się z ładnym zapachem i nie jest już nieprzyjemny. 
Kobiety na królewskich dworach dalekiego wschodu od tysięcy lat używają z powodzeniem wonnych olejków.
Oferowany olejek ma zapach cytrusowo egzotyczny, wyrabiany jest tylko z naturalnych olei bez żadnych dodatków chemicznych, gdzie bazą jest olej migdałowy , nie zawiera konserwantów i jest antyalergiczny. Olejek pochodzi z Egiptu, produkowany jest przez rodzinę perfumiarzy z Kairu którzy zajmują się tą dziedziną od 12 pokoleń. 
W olejku można wyczuć zapach skórki grejfruta, pomarańczy, płatków róży, mirry, piżma. 
Zniewalający zapach,który pobudzi erotycnie każdego mężczyznę !!!
Polecany na imprezy całonocne.

Skład:

olej migdałowy, naturalne wyciągi roślinne z nasion, skórek, kwiatów roślin cytrusowych

Cena:

ok 28 zł / 100 ml
dostępność: www.pachnacakraina.com

Mój opis:

Opakowanie:
W ramach wspólpracy dostałam tester olejku, a nie jego pełnowymiarowe opakowanie, dlatego opakowanie lekko się różni :)
Tester znajduje się w buetelczce wykonanej z ciemnego szkła. Ma mały plastikowy dozownik i zakrętkę, która nie przecieka. Całość jest solidnie wykonana.





Konsystencja:
Olejek jest wodnistą, oleista cieczą o mocnym, cytrusowym zapachu.



Moja ocena:
 Najważniejszą i najlepszą cechą tego olejku jest zapach. Jest on dośc intensywny, cytrusowy, ale i zarazem orientalny i może lekko kwiatowy? Moim zdaniem jest on po prostu genilany.
Jak używac takiego olejku?
Jest mnóstwo zastosowań!
- do kąpieli - wystarczy wlać pare kropel gdy lejemy wodę do wanny, a cała kąpiel będzie umialana przez piękny zapach
- do masażu - najlepiej, który wykona nam nasz Ukochany :) nie dość, że nasz kręgosłup zmęczony od siedzenia przed komputerem i czytania blogów, będzie miał chwilę ulgi i relaksu, to jeszcze olejek świetnie nawilży naszą skórę. Po takim masażu nasza skóra jest gładka, elastyczna i nawilżona :) plus przez długi czas pięknie pachnie
- jako zapach do kominka - jeśli jesteśmy zwolennikami takich zapachów, świetnie poradzi sobie również do odświeżenia naszych pomieszczeń. Zapach otuli nas w te zimne, jesienne wieczory :)
- do szafy - jak wiadomo rzeczy w szafie też potrzebują jakiegoś zapachu. Wystarczy do małego, ozdobnego woreczka wlać parę kropel tego olejku na np. wacik higieniczny i włożyć do szafy. Po paru godzinach nasze ciuchy nasiąknął piękną, orientalną nuta zapachową.
- do olejowania - szczerze powiem, że olejku na włosy nie nakładałam bo mam go zbyt mało, ale na twarz(3 razy) i do paznokci owszem(5-6 razy). Paznokcie wydają się być o wiele zdrowsze, skórki nawilżone, a twarz gładka i również nawilżona :)
- jako perfumy - wystarczy przetrzeć przeguby rąk, jak i skórę na szyi, a zapach będziemy czyć prawie cały dzień :)

Powiem szczerze, że nie przyszło mi nawet na myśl, że taka mała buteleczka olejku może mieć tyle zastosować i w każdym być dobra! Olejek spełnia wszelkie moje oczekiwania i dodatkowo jest bardzo wydajny. Wystarczy mała kropla, ale w pomieszczeniu zapanował orientalny zapach. 


To iż dostałam produkty za darmo, nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktów.
Dziękuję firmie Pachnąca Kraina za możliwość testowania produktów.




PLUS !!
Chciałabym serdecznie podziekować Kasi z bloga JUST STAY CLASSY,
za nowy banner jak i zakładki. Są przepiękne i świetnie zrobione :)
Dla mnie jesteś Kasiu mistrzem w projektowaniu wyglądu bloga i robieniem wszystkiego od strony informatycznej :)
A Wam jak się podoba? :)


32 komentarze:

  1. 'polecany na imprezy całonocne' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm olejek wydaje sie byc ciekawy a napewno kusi mnie jego zapach :). gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie Pachnącej Krainy :) mają oni również swój profil na allegro, gdzie wystawiają różne produkty :)

      Usuń
  3. Zaintrygowałaś mnie :) Nie jestem zwolenniczką cytrusowych zapachów, ale ten zapowiada się interesująco... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kąpiel z nim to czysta zapachowa przyjemność :)

      Usuń
  4. Ten olejek Afra jest boski!!!! Zakupiłam go na allegro-ISAMU1 Zapach cytrusowy-taki egzotyczny.Skóra przepięknie pachnie.
    Nie wiedziałam,że można tam zakupić tyle fajnych kosmetyków. W każdym miesiącu są jakieś gratisowe kosmetyki dla Klientów SUPER!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie. A szablon ocenię jak wróce do domu i odpalę w pełnej stronie:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że ja akurat olejów nie lubię w żadnej postaci ale może warto się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo fajny a ile ma zastosowań:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli wg opisu taki mały cudotwórca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na ten olejek. Z chęcią wypróbowałabym go w szafie, do olejowania i na twarz. Jestem zakręcona na punkcie nawilżania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden olejek a tyle zastosowań :) Lubię takie zapachowe gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że to może typowy orientalny zapach, za jakim nie przepadam, ale cytrusowy mi odpowdałby ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początkowo jak powąchałam reszte kosmetyków które dostałam, bałam się powachać olejek, bo tamte produkty pachniały orientalnie, co nie znaczy że ładnie :D a ten olejek jest bardzo fajny, niby orientalny ale i cytrusowy ;)

      Usuń
  12. pierwszy raz spotykam się z tym olejkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy jest ten olejek i ma tyle zastosowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba to jest w nim najlepsze, że jest bardzo wielofunkcyjny :)

      Usuń
  14. Świetny blog! zapraszam do siebie http://gabriella-own-paradise.blogspot.com/ ! obserwujemy ? napisz mi w komenatrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie olejki, szatę masz piękną Lila, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)