piątek, marca 21, 2014

IHT 9 - olejek przeciw wypadaniu włosów - helfy.pl


Wypadanie włosów to problem złożony na który może wpływać wiele czynników jak : stres, zła dieta, nałogi, problemy hormonalne... albo sama pielęgnacja. Od pół roku zaczęły wypadać mi włosy w znacznej ilości. Nie żebym dziennie zostawiała np pół włosów na poduszcze o poranku, czy sypało się ze mnie, ale wypadały bardziej niż wcześniej. Zaczęło mnie to trochę niepokoić, ale podobno do 100 włosów dziennie nam wypada i jest to naturalne. A jak spisał się ten olejek? Zapraszam na recenzję... :)
Olejek IHT 9 znajduje się w plastikowym opakowaniu, które jest zakręcane od góry. Całość wykonana jest z białego, nieprzezroczystego i średnio twardego plastiku. Jak odkręcimy zakrętkę ukazuje się nam przezroczysty plastik z dziurką, przez który ma lecec olejek. Niestety, ale ja nie zrozumiałam co autor miał na mysli albo moja dziurka była felerna. Nie leciało nic, dosłownie nic! Dlatego wzięłam długopis i w mękach i bólach przebiłam dziurkę w plastikowym wieczku. Naklejki są dobrej jakości, nie odklejają się gdy poplamimy je olejkiem, a napisy nie schodzą. Dodatkowo potwierzeniem nieuzytkowlaności naszego świeże zakupionego olejku powinna być folia, która zabezpiecza całe opakowanie. U mnie na zdjęcia się niestety nie załapała. Jeśli chodzi o konsystencję, jest ona typowo oleista, lekko żółtawa. Zapach jest bardzo przyjemny jak na olej do włosów, jest on lekko ziołowy i orientalny. Jest on bardzo intensywny, przez co pozostaje przez długi czas na naszych włosach i dłoniach, a nawet poduszce czy ręczniku! :)




Co twierdzi producent?
Specjalna kuracja skomponowana z rzadkich ziół i olejków zalecanych przez Ajurwedę dla powstrzymania wypadania włosów oraz rekonstrukcji zniszczonych włosów. Olejek wnika głęboko w skórę głowy i odżywia cebulki włosa, wspomagając ich wzrost. Zapobiega łysieniu i wypadaniu włosów; zagęszcza je. Ponadto poprawia krążenie krwi i rewitalizuje słabe, pozbawione energii włosy.
Olejek odżywia mieszki włosowe, stymulując wzrost gęstszych, grubszych, zdrowszych włosów. Składa się z oliwy z oliwek i olejów: sojowego, z orzechów włoskich, kokosowego, migdałowego, jojoba i z pestek moreli. Naturalne olejki mają intensywnie właściwości odżywcze, tak aby włosy mogły się wzmocnić i nabrać blasku. IHT 9 jest również wzbogacony o ekstrakty z kozieradki, miodli indyjskiej, bhringraj , amli, bhrami, jatamansi i aloesu, które zapobiegają infekcjom skóry głowy.


A jak się ma do tego skład

Olive Oil (Olea Europaea), Soya Oil (Glycine Soja), Walnut Oil (Juglans regia), Sesame Oil (Sesamum indicum), Coconut Oil (Cocos nucifera), Bhringraj Ext. (Eclipta alba ), Bhrami Ext. (Bacopa monnieri ), Almond Oil (Prunus amygdalus), Amla / Indian Goose Berry Ext. (Emblica officinalis ), HennaExt. (Lawsonia Inermis ), Jatamansi Ext. (Nardostachys jatamansi), Methi /Fenugreek Seed Ext. (Trigonella foenum graecum), IPM*, Aloe Vera Ext. (Aloe barbadensis), Neem Ext. (Azadirachta indica ), Jojoba Oil (Simmondsia Chinensis), Apricot Kernel Oil (Prunus Armeniaca Kernel Extract).



Skład oraz opis pochodzą ze strony www.helfy.pl

W składzie znajdziemy takie oto składniki: pierwsza jest olej oliwkowy, następnie olej sojowy, olej z orzechów włoskich, olej sezamowy, olej kokosowy, potem ekstrakty z bhringraj i bhrami, olej migdałowy, amla, henna, ekstrakt z jatamansi, kozieradka, ekstrakt z aloesu, ekstrakt z neem, olej jojoba, olej morelowy.
Jak same widzicie olejek ten jest mieszanką wielu olejów i ekstraktów. Osobiście uwielbiam własnie takie olejki, ponieważ mają wiele różnych olei, które działają wspólnie na różne części włosa w zależności czego włos potrzebuje i jaki olejek lubi. A jak kupimy np olej kokosowy to bywa różnie. U mnie w ogóle się nie sprawdził i były to pieniądze wyrzucone w błoto. Taka mieszanka jest bezpieczna dla osób zaczynających olejowanie włosów, ponieważ zawsze któryś składnik podpasuje naszym włosom :)

Moja opinia:

Z pewnością olejek ma rewelacyjny zapach! Jest on orientalny (zresztą jak większość produktów pochodzących ze sklepu helfy.pl) ale i bardzo ładny! Włosy po systematycznym używaniu olejku wyglądają o wiele lepiej. Są one bardziej miękkie, gładkie i puszyste. Dodatkowo włosy stały się mocniejsze i bardziej lśniące. Jeśli chodzi o nakładanie na skalp to nie mogę stwierdzić czy nie uczula czy nie. Olejek ten mój skalp strasznie wysuszył, ale jak już pisałam w którymś poście...mnie wszystko wysusza i podrażnia więc nawet się nie zdziwiłam :)Przez co nie mogłam przetestować go w stosunku do zmniejszenia wypadana włosów. Niestety jest problem z dostępnością tego olejku. Znajduje się on tylko w Helfy.pl. Jeśli jesteście z Wrocławia to macie szczęście i dwa sklepy stacjonarne Helfy (na Hallera i Św. Mikołaja). Jeśli chodzi o cenę to także może ona odrzucać, ponieważ olejek kosztuje  32 zł. Olejek jest z pewnością wydajny, a przy używaniu 1-2 razy w tygodniu starczy nam na długi czas.

Dziękuję firmie Helfy za możliwość testowania produktu. To iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.










45 komentarzy:

  1. Myślę, że mi by ten zapach nie podpasował :(
    A co do samego założenia tej mieszanki olejów to bardzo fajna sprawa :) takie bardziej kompleksowe dzialanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłądnie i masz większą pewność, że któryś olej będzie działał :D niestety zapach jest właśnie dośc specyficzny i orientalny ;)

      Usuń
  2. bardzo fajnie ,,że sie sprawdził u ciebie
    Ciekawe jak pachnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio przepadam za orientalnymi zapachami. Mam podobny problem jak Ty, mnie też dużo produktów podrażnia skalp i sama nie wiem czy skusić się na ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy na co chcesz olejek stosować ;) ja stosuję na włosy od ucha w dół i sprawdza się świetnie, ale na skalp już go nie nałożę ;)

      Usuń
  4. jestem bardzo ciekawa tego produktu, dodatkowo działanie i zapach, kusi oj kusi i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skład cuda jest fantastyczny! co prawda nie mam problemów z wypadaniem włosów, ale gdybym miała - produkt wart uwagi.
    chociaż marki nie znam wcale, a wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skład ma genialny ;) bo jest ze sklepu helfy.pl, znanym głownie we Wrocławiu i blogerskim świecie ;)

      Usuń
  6. nawet o nim nie słyszałam ! :) ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kusi mnie ten olejek, obawiam się że zapach mógłby mi nie podpasowac...

    OdpowiedzUsuń
  8. O firmie nie słyszałam, ale skład ma rewelacyjny!! :) Kusssszący :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz mam inne olejki, ale z pewnością po niego sięgnę bo kusi mnie już od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam czegoś na wypadanie włosów ale na razie chyba wypróbuję coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie go testuję, ale na razie za wcześniej żeby powiedzieć, czy działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby to nie był olejek to może i bym go z chęcią wypróbowała... Niestety, nie przepadam za kosmetykami w formie oleistej :)

    A w sklepie Helfy, choć mieszkam we Wrocławiu, nigdy nie byłam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to ie byłaś?!!? chocby dla samego klimatu musisz wpaść! :D to cię kiedyś zabiorę :D

      Usuń
  13. Wydaje się ciekawy :) jak będe przy kasie to pewnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie poczułam się skuszona,za duzo tego oleju w olejku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby fakt, ale takie mieszanki są świetne dla początkujących z olejowaniem ;)

      Usuń
  15. Skoro średniak to ja na niego raczej kasy nie wydam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest średniakiem, tylko mnie podraznił (jak wszystko :D) ;)

      Usuń
  16. To dziwne, że olejek, który w końcu ma natłuszczać i nawilżać Twoją skórę wysuszył. Mo∆e włosy i skóra nie przepadają za naturalną pielęgnacją, więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że mój skalp ma za dużo już tych olei i ekstraktów, one też moga wysuszać gdy jets ich za dużo w pielęgnacji ;)

      Usuń
  17. mi wypadają w okresie wrzesień-listopad/grudzień i to w znacznych ilościach, jednak potem problem znika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie teraz wszystko się już unormowało ;D

      Usuń
  18. U mnie pewnie reakcja na skórę głowy nie byłaby zbyt ciekawa... Jak nie obciąża to wywołuje łupież i tak w kółko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę musiała wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam szampon z tej serii, ale jego zapach mnie odrzuca, bardzo mi się nie podoba :/
    Na razie nie zauważyłam spektakularnych efektów, ale używam go zbyt krótko żeby to ocenić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampony mają to do siebie że jeden działa drugi nie ;) olejki to inna sprawa ;D

      Usuń
  21. Ja poszukuję czegoś na wypadanie włosów, ale zacznę chyba najpierw od suplementów diety.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super się prezentuje, szkoda tylko, żeta cena jest tak wysoka :) olejki jednak sa bardzo wydajne, więc na pewno raz można sobie pozwolić :) Ciekawe jak ze sklepikami helfy jest w warszawie i czy jakiś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena nie jest aż tak wysoka ;) a jest lepszy od alterry ;)

      Usuń
  23. No ciekawa jestem, czy rzeczywiście przeciwdziała wypadaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tego nie udało mi się sprawdzić :<

      Usuń
  24. Zastanawiam się czy zapach by mi się spodobał, bo ja jestem antyfanką zapachów orientalnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do pewnego czaus też byłam :D teraz jestem ich mega fanką :D

      Usuń
  25. Bardzo mnie zaciekawił ten olejek ;) Orientalne nuty lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)