niedziela, marca 30, 2014

Spotkanie wrocławskich blogerek urodowych 29 marca 2014 roku


3...2...1...ZACZYNAMY!
Wczoraj w Grand Cafe na Grunwaldzie we Wrocławiu odbyło się kolejne spotkanie blogerek we Wrocławiu! Jak było? Super! Były 3 firmy robiące prezentacje...marokosklep, Futurosa i ŚWITPharm. Dziewczyny również były świetne i ciesze się, że mogłam każdą z Was poznać bo jesteś cudowne! :) A teraz uwaga...bo będzie DUŻO zdjęć :D
Zdjęcia z prezentacji Pani ze sklepu Maroko
















 A oto nasze pyszne bezalkoholowe koktajle! Są przepyszne! :)
Natomiast poniżej już są zdjęcia z prezentacji Pana Jacka z firmy Futurosa




Futurosa zapewniła nam nawet produkty do "macania" :D mogłyśmy dotknąc każdy pędzel jaki jest w asortymencie oraz cienie, pudry i róże mineralne od La Rosa


 





Po słowach Pana Jacka "Teraz możecie podejśc i wybrac po jednym cieniu" stolik z kosmetykami został w sekundę oblężony :D












Tutaj zaczęła się już prezentacja Pani Żanety ze SWITPharm :)



Wąchamy skarpetki nawilżające! Pachniały jak cukierki pudrowe :P









I nadszedł czas na pięknego i mega smacznego torta od tortyonline.pl ! :)

  Jednak to nie jest koniec :) jeszcze prezenty!






A tutaj małe losowanie :)





A teraz dary losu :)




























Całość wygląda tak:


A oto piękne my :D :



 

Dziękujemy wszystkim firmom za udział w naszym spotkaniu czy to przez prezenty czy prezentacje. Dziękujemy ! Podziękowania należą się także dla Fotografa! :) Brat Dagmary (www.daguszka.blogspot.com) spisał się świetni, tymbardziej że siedzenie z nami musiało być bardzo nudne dla niego :D


51 komentarzy:

  1. prześwietnie było, dzięki Kobity! :-***

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super, do zobaczenia następnym razem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że czas tak szybko mijał :( Spotkanie - na szóstkę z plusem!

    A ja mogłam podziwiać przez szklane drzwi klatę kelnera, o! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha spooko :D ja byłam wtedy na papierosie z dziewczynami :P nadal nie wiem co wy w nim widziałyscie :D

      Usuń
    2. Zrobił dobre Mojito - zawsze coś :D

      Usuń
    3. co nieco było widać:) jemu tylko się wydawało że te drzwi są nieprzezroczyste :DD

      Usuń
    4. wcześniej była tam kelnerka i nie było jej w ogóle w środku widac bo nie wiedziałysmy czy wyszła już czy nie :D
      ale wiadomo..Króliczek widział wszystko :D

      Usuń
    5. wystarczyło zapalić światło w środku... :>

      Usuń
  4. Gratuluję! Jeszcze w żadnym takim spotkaniu nie uczestniczyłam, mam nadzieję, że kiedyś się do zmieni :) Sporo różnych wspaniałości widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. było super i szkoda, że czas tak szybko zleciał! do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie mi też taaak szybko ten czas zleciał, że za chwilę był już koniec spotkania :(
      do następnego! ;)

      Usuń
  6. Dziękuję za niesamowicie spędzony dzień. Było przesympatycznie :) Cieszę się, że mogłam Was poznać. Do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my cieszymy się, żer mogłyśmy poznac ciebie! ;) Twoja wymalowana ręka przez cienie była mega :D

      Usuń
  7. Na tym grupowym mam wrażenie, że Ferrou lewituje, bo nie widać jej nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super spotkanie:) Mi sie niestety nie udało dostać na to spotkanie ale może innym razem się uda :)
    Lubię cienie La Rosa mam ich kilka i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że nastęonym razem się spotkamy ;)

      Usuń
  9. Rzeczywiście piękne Wy:)
    cudownie czytać takie fajne relacje i oglądać śliczne i cudownie bawiące się blogerki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że dziewczyny wyszły z uśmiechem na buziach! ;) to dla mnie i drugiej organizatorki było najważniejsze ;)

      Usuń
  10. Jeszcze raz dziękuję i szacun za organizację! :) Do następnego! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo super, widać że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że mogłyście się spotkać! Ja we Wrocławiu mieszkam niecały rok i do tej pory nie poznałam żadnej dziewczyny, która tak jak ja ma bloga i podobne zainteresowania :) A tu tyle dziewczyn w jednym miejscu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie zgłaszałaś się nawet nie spotkanie? Przynajmniej nie pamiętam cię :( a szkoda!
      Spokojnie będzie jeszcze możliwośc się spotkac ;)

      Usuń
  13. Fajne spotkanie. :)Tego torta to Wam zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że spotkanie owocne i udane:)
    Świetne prezenty - miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam tę odżywkę bez spłukiwania z gliss kur i bardzo przyjemna jest kiedy chcę szybko rozczesać włosy i je wygładzić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spotkanie i widać bardzo udane a torcik mniam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ dziewczyny uśmiechnięte - świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie uśmiechy :)) widać, ze spotaknie bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są takie spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne to Wy jesteście, nie zaprzeczę :D
    Kurcze, ostatnio wszędzie widzę te kosmetyki La Rosa, a szukam jakiś fajnych minerałów w dobrej cenie, stosowałaś może już ich podkłady mineralne? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile zdjęć! :D Widać, że się dobrze bawiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne spotkanie! Tort uroczy :-))

    OdpowiedzUsuń
  25. takie spotkania są świetne, więc u was na pewno też tak było:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe spotkanie i świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tort wygląda apetycznie. Widać, że sporkanie bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie wam zazdroszczę, rewelacyjne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)