piątek, marca 28, 2014

Love Me Green - rewitalizujący krem do rąk


Dla kobiety zadbane ręcę są bardzo ważne ponieważ po nich można zobaczyć czy kobieta tak naprawdę o siebie dba czy tylko o niektóre części ciała. Wysuszone i popękna dłonie nie są dobrą wizytówką, ani nie wyglądają estetycznie. Dlatego wiele kobiet stosuje kremy do rąk. Tylko który jest najlepszy? To jest ciężkie pytanie...od gradunia moim najlepszym kremem jaki kiedykolwiek miałam i wiem, że jeszcze nie raz w niego zainwestuje był porzeczkowy krem do rąk od The Secret Soap Store, ale jak się spisze krem z Love Me Green? Zapraszam na recenzję :)

Krem znajduje się w opakowaniu wykonanym z miękkiego plastiku i zamykanym na kips. Szata graficzna jest delikatna, przeważa tu biel, a wzorki są pastelowo brązowe. Wielkość opakowania (75ml) jest odpowiednia do wrzucenia do torby czy kosmetyczki. Jeśli natomiast chodzi o konsystencję to jest ona niezbyt gęsta o zapachu olejku, chodzi mi tutaj o zapach jaki mają mieszanki olejowe np do masażu czy do nakładania na włosy. Jest to lekko słodkawy zapach z dodatkiem kwaskowości.




A co twierdzi producent** na temat tego produktu?
Dzięki specjalnie skomponowanej formule ten organiczny krem do rak skutecznie regeneruje i chroni dłonie. Unikalna receptura sprawia, że szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustego filmu na skórze dłoni. Efekt działania kremu utrzymuje się jeszcze długo po jego zastosowaniu, pozostawiając skórę przyjemnie gładką i aksamitną. Łagodnie rozjaśnia przebarwienia.

I jak się ma do tego skład**?
AQUA (WATER), SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL*, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT*, CERA ALBA (BEESWAX), CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, GLYCERIN, HEXYLDECANOL, HEXYLDECYL LAURATE, POTASSIUM PALMITOYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BENZYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SORBIC ACID, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, DEHYDROACETIC ACID, CITRIC ACID, PLUMERIA ALBA FLOWER EXTRACT
* z upraw ekologicznych
**skład i opis pochodzą ze strony producenta.

Na drugim miejscu w skłdzie mamy olej sezamowy, potem masło shea, wosk pszczeli (może uczulać!), emolient, emolient, aloes, gliceryna, rozpuszczalnik, emolient, emolient, emolient, rozpuszczalnik (konserwant), parfum i jeszcze parę składników takie jak zapachy, konserwanty, regulatory pH.
Wydaje mi się, ze skład jets lepszy od kiremu TSSS, ma więcej olei, ekstraktów itp itd, a składniki w nim użyte (oprócz bezyl alcohol) nie są szkodliwe dla naszej skóry rąk. 

Podsumowanie:
Krem bardzo dobrze nawilża dłonie i pozostawia na długo gładkie. Musimy uważać z ilością nakładanego kremu. Jest on bardzo wydajny i wystarczy mała ilość aby rozmarować go na obu dłoniach. Dodatkowo bardzo szybko się wchłania, efekt miękkich i gładkich rąk jest  prawie natychmiastowy. Jest to idealny krem który mieści się do każdej torby. Niestety niektórych odstraszy cena tj 29zł / 75 ml, jednak myślę że warto czasami zainwestować z droższy krem, niż kupować kolejny za 10 zł z parafioną na drugim miejscu w składzie. Chociaż jak wiecie...parafina nie jest aż taka straszna! :) Możecie przeczytać o niej tu.

Dziękuję firmie Love Me Green za możliwość testowania produktu. To iż dostałam go za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.



46 komentarzy:

  1. Mógłby mi się przydać, moje dłonie teraz będą miały ciężki czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam ;)

      Usuń
    2. Jak go gdzieś znajdę... bo pewnie w marketach budowlanych go nie ma;p;p

      Usuń
  2. Piękny skład, kuszący niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię parafiny w składzie, ze względu na tą tłustość, która przez nią jest obecna :-/ Skoro ten nie ma parafiny, to nie ukrywam, że z chęcią bym wypróbowała, ale na razie czaję się na l'occitane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ten jej nie ma, co dla mnie jest ogromnym plusem ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam ich kosmetyki ,już samo opakowanie przyciąga a krem wygląda kusząco ...kto wie może się skuszę na niego bo dalej moje dłonie są suche i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie dla mnie jest bardzo proste i szablonowe, ale krem rewelacja ;)

      Usuń
  5. Narobiłaś mi smaka na ten porzeczkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam prubke i jak dla mnie śmierdzi, a ja lubie jak krem do rąk pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. polubiłam się z balsamem do ciała z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. już na zdjęciu dłonie po nim wydają się bardzo miękkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że jest droższy. 29zł to nie aż tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena jest w miarę ok ;) gorzej z dostępnością :/

      Usuń
  10. Uwielbiam kremy do rak! Jestem od nich wręcz uzależniona ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja potrzebuje kremy tylko przy mega wysuszonych dłoniach ;)

      Usuń
  11. Super kremik, tak się nad nim zastanawiałam wybierając kosmetyk do testów,ale w końcu postawiłam na balsam do ciała z miodkiem. Ale w sumie balsamem też czasem mogę i moje łapki posmarować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki balsam też chętnie bym przetestowała ;)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki, ale jakoś niespecjalnie mnie kuszą. Mój ulubiony obecnie krem to również bardzo drogi L'Occitane z masłem Shea. Idealnie nawilża, szybko się wchłania, nie pozostawia filmu, pięknie choć dość intensywnie pachnie. Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie brzmi świetnie, faktycznie cena może odstraszać, ale jeśli mała ilość starczy na aplikację to wydaje się ok :) mam spore zapasy, ale będę o nim pamiętać przy zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem jest bardzo wydajny więc myślę, że jest wart swojej ceny ;)

      Usuń
  14. Ale mnie zachęciłaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny skład ;) kuszący niesamowicie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Minie samo opakowanie juz przekonuje do tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem Isna z mocznikiem całkiem przyzwoity ma skład a kosztuje coś ok 5 zł - a ten krem no do najtańszych nie należy ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, i ma parę procent mocznika, które są tylko chwytem marketingowym.
      Mocznik w niewielkim stężeniu nawet nie nawilża. W kremie za 5 złotych mocznika nie będzie zbyt wiele.
      z drugiej strony - ktoś, kto nie ma z dłońmi wielkich kłopotów, nie ma egzem i alergii może smarować ręce nawet wazeliną, ale kiedy zaczynają się kłopoty, to warto kupić coś nie tylko taniego i nie z obietnicą działania na etykiecie a ze składem choćby przyzwoitym.

      Usuń
  18. skład jest piękny! naprawdę nie sądziłam, że można znaleźć krem do rąk z tak dobrym składem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten krem :)
    Bardzo ciekawi mnie postrzeganie przez ludzi jego zapachu. Uwaga: mi przypominał papier, mojemu mężczyźnie gruszkę a dla Ciebie jest zupełnie co innego :D Później na stronie producenta wyczytałam, że to jakiś kwiatek jest, ale nie pamiętam jaki, dziwną nazwę miał :)
    Ach i popieram, ze to świetny kosmetyk i warto w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam jego próbkę i byłam zachwycona, w sumie krem jest tak wydajny przez swoją bogatą konsystencję, że nawet ta próbka starczyła mi na kilkanaście (!) użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zużyłam już 2 próbki tego kremu i byłam bardzo zadowolona, więc może kiedyś kupię pełnowymiarowe opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi niestety parafina w ogóle nie służy, moim obecnym "naręcznym" ulubieńcem jest The Secret Soap Store :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie wiele dobrego słyszy się o tej firmie. Kram ciekawy, ale cena faktycznie wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się szata graficzna, a skoro piszesz, że sprawuje się całkiem nieźle, to leci na moją wishlistę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)
      tak spisuje się świetnie :) nawet przy wymagających dłoniach :) moja mama go pokochała, a pracuje w szpitalu więc jej dłonie po tych środkach do dezynfekcji rąk są wysuszone na wiór :/

      Usuń
  25. Dla mnie byłby jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam próbkę tego kremu, byłam bardzo zadowolona, jednak wybieram tańsze zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)