niedziela, listopada 16, 2014

Poczuj magię świąt...czyli zimowy żel pod prysznic oraz balsam do ciała

Może śniegu za oknem nie ma, ani temperatura zbytnio nie zapowiada zimy, ale mój nos potrzebuje zapachów kojarzących się z tą porą roku. Dziś chciałabym Wam przybliżyć produkty, które zapewne podbiłyby i wasze serca. A więc zaczynamy!




Połączenie pomarańczy z cynamone, goździkami i wanilią zawsze jest dobrym połaczeniem. Zapach jest co prawda trochę chemiczny, ale bardzo rozgrzewający i mycie się żelem o takim zapachu to czysta przyjemność.
Żel znajduje się w tubie wykonanej z miękkiego plastiku dzięki czemu nie ma problemu z aplikacją produktu. Całość zamykana jest na klips. Szata graficzna również przypadła mi do gustu, jest ona baaardzo świąteczna! 

Żel bardzo dobrze myje, nie wysusza, w kąpieli tworzy fajną aromaterapeutyczną pianę.

Skład nie grzeszy jakością, ale ma też dobre składniki jak masło kakaowe czy olej migdałowy. 



Kolejnym produktem jest balsam do ciała o zapachu...mandarynek i pomarańczy! Zapach bardzo cytrusowy, ale tak samo jak żel idealny na tą porę roku.
Produkt ten zamknięty jest w miękkiej tubie, zamykanej na klips. Szata graficzna (tak jak w żelu) przypadła mi do gustu. Mandarynka z pomarańczą na białym tle moim zdaniem nie wyglądają tandetnie, a wręcz przyciągają wzrok, choć jest to proste opakowanie.

Bardzo polubiłam ten balsam za lekką i szybko wchłaniającą się konsystencję, która nie pozostawia lepkiego filmu na skórze. Nawilżenie jak dla mnie jest wystarczające. Czego chcieć więcej?

Tutaj skład jest o wiele przyjemniejszy, na drugim miejscu stoi olej migdałowy, a trochę dalej olej z nasion winogron. Co prawda gdzieś dalej (za parfum) stoi alcohol denat., jednak nie zauważyłam aby balsam ten podrażniał, uczulał, ani wysuszał, a moja skóra jest ostatnio bardzo wrażliwa.




Podsumowując, uważam, że obydwa produkty warte są wyprobówania, głownie w okresie zimowym. Ich opakowania jak i konsystencja przypadła mi do gustu, a dzięki zapachowi umilają mi zwykłe czynności jak kąpiel, czy balsamowanie. Jak najbardziej polecam! Możecie je zakupić na stronie internetowej www.bathing.pl

RABAT!
Mam dla was kod rabatowy! Na stronie bathing.pl możecie zrobić zakupy o 20% taniej! Rabat jest ważny od teraz do końca roku!! Na tej właśnie stronie możecie zakupić recenzowany przeze mnie żel jak i balsam do ciała :) 

Rabat będzie uwzględniany po wpisaniu: kobieca strefa


22 komentarze:

  1. ooo balsam do ciała wygląda bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, te produkty na pewno podbiłyby i moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w tamtym roku żel pod prysznic i balsam z Avonu w bardzo podobnym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam... ten zapach tak mocno kojarzy mi sie z ciepłem świąt! Na pewno go kupię dla koleżanki jako prezent na gwiazdkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sobie wyobrażam te zapachy ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że tą markę widzę po raz pierwszy ;) A zapachy korzenne jesienią to też coś co uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ kuszące zimowe zapachy ;) aż wyobraźnia ponosi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza wersja zapachowa bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku uwielbiam takie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham zapach pomarańczy z cynamonem i goździkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel bardzo kusi mnie swoim zapachem! Nie widziałam jeszcze na półkach sklepowych takiego połączenia odziwo! :) Uwielbiam takie świąteczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem akurat te produkty dostępne są tylko internetowo ;)

      Usuń
  12. jeśli znajdę to chętnie wypróbuję te kosmetyki , uwielbiam zapach cytrusów o każdej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam zapowiada się nieźle. Gdyby nie moje zapasy to bym zamówiła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszące zapachy, które nie ukrywając zawsze kojarzą się świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszą naprawdę fenomenalnie pachnieć - zapach świąt w tubce idealny pomysł na prezent dla maniaczek balsamów :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)