sobota, maja 04, 2013

Forte Sweden - Corine de farme - Krem rozświetlający nawilżenie 24h - Świetlista cera

Forte Sweden - Corine de farme - Krem rozświetlający nawilżenie 24h - Świetlista cera



Opis producenta:

Niezwykle delikatny - hipoalergiczny
Potwierdzona skuteczność - nawilżenie 24 h
Krem "Świetlista cera" wygładza skórę i dodaje jej blasku, chroniąc ją przed fotostarzeniem się i walcząc z utlenianiem spowodowanym przez promienie UV.
Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry i chroni przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych.
Profilaktyka i ochrona:
- zapobiega starzeniu się skóry spowodowanemu promieniami UV
-wzmocniona ochrona przeciw wolnym rodnikom (*)
- długotrwałe nawilżenie 24 h
(*) test in vitro działanie przeciwutleniające 
Potwierdzona skuteczność:
- skóra bardziej promienna 86% (**)
- skóra bardziej gładka 89% (**)
- skóra nie świeci się 75% (**)
- brak przebarwień 92% (**)
(**) test konsumencki na 64 kobietach, po 4 tygodniach stosowania.


95% składników naturalnych przeciw utleniający kompleks (litchi, biała herbata, borówka brusznica), składniki nawilżające.
5% łagodnych dla skóry składników syntetycznych dla zapewnienia odpowiedniej skuteczności, trwałości i jedwabistej konsystencji.
Skuteczność i bezpieczeństwo bez parabentów, fenoksyetanolu, barwników, alkoholu. Kompozycja zapachowa nie zawiera ftalatów. Hipoalergiczny. Produkt testowany dermatologicznie.


Skład:


Cena:

Ok 20zł / 50 ml

Mój opis:

Kolor:
kremowy, biały

Zapach:
świeży, lekko wyczuwam bez :) btw zapach bardzo miły i przyjemny.

Moja ocena:
krem na bardzo fajną, lekką konsystencję, którą da się w bardzo łatwy sposób rozprowadzić na twarzy. Produkt bardzo szybko się wchłania, nie zostawiając przy tym filmu na skórze.
Po stosowaniu kremu, skóra jest widocznie nawilżona, bardziej promienna i znikają suche skórki. Jest to idealny krem który możemy zastosować jako bazę pod podkład. Produkt nie roluje się, lekko natłuszcza skórę, nie zapycha porów i niestety nie matuje. Chociaż mam skórę tłustą, krem bardzo się z nią zaprzyjaźnił.
Podoba mi się również cena - 20 zł za 50 ml. 

Czy zakupię? Z pewnością! :)

Oryginalne opakowanie:



Dziękuję jeszcze raz producentowi soli marki On Line, Forte Sweden za możliwość testowania  produktu. 
To iż dostałam produkt za darmo, nie wpłynęło na moją ocenę ani recenzję produktu.




Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>


30 komentarzy:

  1. Ja mam fioła na punkcie kremów do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący krem. Niestety nie miałam, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sory ze nie na temat... kiedy będa wyniki rozdania? a moze przegapilam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kobieca-strefa.blogspot.com/2013/04/iver-rocher-odzywka-do-wosow.html

      Na koniec posta

      Usuń
  4. Ciekawe gdzie mozna go dostac bo nigdzie tych kosmetyków nie moge spotkać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to ja także... myslę, że tylko internet.

      Usuń
  5. Jakoś ta marka zbytnio nie przemawia do mnie... ale może się mylę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie jestem w trakcie poszukiwań idealnego kremu do twarzy. Mam sucha cerę ale też nie chciałabym,żeby kosmetyk zatykał pory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym kremie :) igdy wczesniej nigdzie go nie widziałam, ale chyba się na niego nie skusze- wolę sprawdzone kosmetyki, co by mi wysypu nie spowodowały.

    OdpowiedzUsuń
  8. coś idealnego dla mnie !! muszę mieć :D dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać współpraca kwitnie :) Krem bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja skóra nie lubi się z lekkimi kremami, ale zapach bzu musi być piękny. Ostatnio jak biegłamna autobus przelatywałam obok kwitnącego bzu, tak się zachwyciłam pięknym zapachem, że się aż zatrzymałam i... spokojnie poszłam na nastęny autobus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez jest piękny :) jego zapach od razu poprawia mi humor :)

      Usuń
  11. To mnie zaciekawiłaś tym, że idealny jako baza pod makijaż i że mimo tłustej cery się sprawdził. Musiałabym spróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dość dobrze zapowiadający się kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam do czynienia z kosmetykami tej firmy, ale czytałam sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa jak by było u mnie z tą bazą ;)
    a powiedz mi; publikowałaś już wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kobieca-strefa.blogspot.com/2013/04/iver-rocher-odzywka-do-wosow.html

      na samym końcu posta

      Usuń
  15. fajny blog :) chyba już kiedyś używałam tego kremu...:) obserwujemy ? http://diy-and-fashion.blogspot.com/ jeżeli byś zaobserwowała to zostaw komentarz komunikujący o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great review, my dear!!!

    Have a Lovelt Day,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    Ps. I would love to invite you to join www.STARPIQ.com and share your awesome looks.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie opakowania, jak ma pełnowymiarowy produkt. Ciekawa jestem, jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) polecam go osobom z cerą tłustą jak i suchą, skłonną do alergii :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię gdy krem mam pompeczkę, wtedy jego aplikacja jest o wiele bardziej wygodniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że są dostępne tylko przez Internet.. :(.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kream ale z dostępnośćią słabo ..

    OdpowiedzUsuń
  21. znam ten krem tylko z próbek, ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, bo spodziewałam się strasznego rozświetlenia a tu tak delikatnie i naturalnie, do tego super pachniał :) mam mieszaną i spisał się tak dobrze, że zastanawiam się nad produktem pełnowymiarowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie chcę zakupić pełnowymiarowy produkt :) zostało mi jednak jeszcze troche próbek :) moja mama go uwielbia i także chce kupić całe opakowanie :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)