piątek, maja 31, 2013

Denko - maj 2013



Koniec maja, a więc i denko się pojawić musi. Powiem szczerze, że zużycia nie są tylko majowe, a np także kwietniowe. Przez to trochę się tego nazbierało ;)

Pielęgnacja włosów:


1. ISANA HAIR - Intensiv-Pflege Spülung - Odżywka intensywnie pielęgnująca - Rossmann
Recenzja >KLIK< - czyli odżywka której nie kupię ponownie, bo dosłownie nie robi nic z włosami. Wolę kupić trochę droższą, a o wiele lepszą.
Czy kupię ponownie? NIE

2. Green Pharmacy - Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych - mój hit wśród szamponów. Najlepszy jaki kiedykolwiek stosowałam i moje włosy pokochały go od pierwsze użycia. Zastąpiłam go także szamponem z Green Pharmacy ale z olejkiem arganowym.
Recenzja >KLIK< 
Czy kupię ponownie? TAK!

3. Joanna - Z Apteczki Babuni - Balsam do włosów nawilżająco-regenerujący - bardzo fajny balsam, do nakładania na włosy - bez spłukiwania. Włosy są fajne, lekkie i miłe w dotyku. Bardzo ułatwia rozczesywanie włosów.
Recenzja >KLIK<
Czy kupię ponownie? Nie wiem

4. Babydream szampon do włosów - czyli hit wśród blogerek i nie tylko. Naprawdę świetny szampon w bardzo niskiej cenie (ok 4zł). Idealny do zmywania olei z włosów.

5.Ziaja odżywka do włosów farbowanych - niestety nalepki się zdarły, chyba niezbyt lubiły wodę. Ale długa ją także "męczyłam". Kupiłam ją ok 1,5 roku temu, kiedy farbowałam się na jasny blond i postanowiłam niedawno wyjąć ją z kąta i wykończyć. Lubiłam ją za zapach i wygładzanie włosów, jednak skład zostawiał wiele do życzenia.
Czy zakupię ponownie? Nie

6.2 minutowa maska głęboko regenerująca Pantene Pro V-kiedy byłam nieświadoma składów produktów do włosów uwielbiałam tą odżywkę i recenzja jest jak najbardziej pochlebna, patrząc teraz na skład nie ma nic ciekawego, co by zregenerowało włosy. Daje tylko taki zewnętrzny efekt.
Receznja >KLIK<
Czy kupię ponownie? Nie

Pielęgnacja twarzy:


1. Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą - jedna z lepszych masek na rynku! Mam cerę tłustą i jest chyba jedyna taka maseczka która faktycznie dobrze działa i oczyszcza moja skórę.
Czy kupię ponownie? Już kupiłam i kupię jeszcze nie raz! :D

2. Eveline Cosmetics odżywczy krem do twarzy i ciała - idealny, tłusty krem na zimę. Super chroni przed mrozem i bardzo dobrze nawilża skórę. Jednak na zbliżające się lato jest bardzo kiepską opcją, bo pozostawia tłusty film na skórze.
Recenzja >KLIK<
Czy kupię ponownie? Na zimę - owszem.

3. Balsam z woskiem pszczelim Avon - mój KWC jeśli chodzi o pielęgnacje ust. Jakieś dwa lata temu zmagałam się z baardzo dużymi zajadami, które nie znikały, użyłam wszelkich możliwych kosmetyków i nie pomogły, nawet dermatolog załamał ręce. Będąc kiedyś na zakupach trafiłam na stoisko Avonu i od tamtej pory jesteśmy nierozłączni. Na chwilę obecną mam jeszcze ok 3-4 opakowań, jedno z torbie, drugie w kurtce i dwa w domu. Opakowanie bardzo polubiła moja psina, widać ślady pogryzienia ;)
Niedługo pojawi się jego recenzja ;)
Czy kupię ponownie? TAK!!!!

4. Joanna Body Naturia - peeling truskawkowy do ciała - jest to także mój ulubiony zdzierak do twarzy. Moja skóra bardzo go polubiła, ale tylko tę wersję. Mam jeszcze czarna porzeczkę, ale to już nie to samo.
Recenzja >KLIK<
Czy kupię ponownie? TAK!!!!

5. Ziaja tonik ogórkowy do twarzy - cera mieszana, tłusta, normalna - bardzo fajny i tani tonik. Jednak zawiera formalinę w składzie.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

6. Orientana maska z naturalnego jedwabiu algi filipińskie i aloes - kolejne moje KWC. Dostałam ją do testów i się zakochałam. Jest to naprawdę rewelacyjna maska, która bardzo dobrze nawilża i odświeża skórę!
Recenzja >KLIK<
Czy kupię ponownie? TAK!!!!

Pielęgnacja dłoni:



1. Eveline Cosmetics krem-maska do rąk i paznokci 5w1 - świetny, tańszy zamiennik dla Neutrogeny. Bardzo dobrze sprawdza się w zimę, kiedy nasze ręce są suche i zmarznięte.
Recenzja >KLIK<
Czy kupię ponownie? Tak

2. CleanHands żel antybakteryjny z aloesem - mój niezbędnik w torebce. Uwielbiam mieć go przy sobie, bo naprawdę dobrze czyści ręce i usuwa zanieczyszczenia. Idealna, tańsza   opcja zamiast Carexa.
Niedługo pojawi się recenzja na jego temat.
Czy kupię ponownie? Jak było widać w ostatnim poście o zakupach w Rossmannie JUŻ KUPIŁAM :) i kupię jeszcze nie raz.

3.Neutrogena krem do rąk -bardzo dobry, skoncentrowany krem i do tego wydajny. Mam do od grudnia 2011 roku i dopiero teraz mi się skończył.
Czy kupie ponownie? Tak

Produkty do kąpieli:


1. BeBeauty sól do kąpieli trawa cytrynowa i bambus - czyli nowa wersja biedronkowej soli do kąpieli. Niezbyt mi się spodobała, bo bardzo dużo trzeba jej wyspać - ok pół opakowania aby w ogóle jakiś efekt podczas kąpieli był.
Recenzja >KLIK<
Czy kupię ponownie? Nie wiem

2. Nivea żel pod prysznic water lily&oil - bardzo fajny żel, z mały peelingującymi drobinkami. Ma przepiękny zapach i dlatego go zakupiłam. Bardzo dobrze także nawilża. Z tego co wiem jest już jego tańszy zamiennik w biedronce, który jest tak samo dobry jak oryginał.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

3. Original Source żel pod prysznic LEMON&TREE TEA - czyli bardzo popularny żel OS. W chwili obecnej używam jeszcze dwóch innych wersji zapachowych i coraz mniej lubię te żele. Fakt zapach jest piękny, ale średnio się pienią (zależy od wersji zapachowej) i czasem wysuszają.
Recenzja >KLIK<
Czy kupię ponownie? Nie wiem. Może wersję truskawkową albo malinową, bo ich jeszcze nie miałam. 

Różności:


1. Carea bawełniane płatki kosmetyczne - znów Biedronka stworzyła świetny produkt. Tani, wydajny i bardzo dobry. Stosowałam wszystkie wersje i wszystkie bardzo lubię.
Czy kupię ponownie? Oczywiście ;)

2. Garnier mineral antyprespirant przeciw białym śladom - bardzo lubię antyprespiranty Garniera. Bardzo dobra ochrona i wydajność. Jednak czasami zostawia białe ślady na ubraniach.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

3. Schwarzkopf 3weather TAFT  super mocny lakier do włosów - bardzo dobry, wydajny lakier. Idealnie utrwala każdą fryzurę.
Czy kupię ponownie? Tak!

Próbki:


Nie są to wszystkie próbki, gdyż większość z przyzwyczajenia wyrzucam do kosza. Moim ulubieńcem jest próbka perfum od Yver Rocher So Elixir - z takim białym kwiatkiem na opakowaniu.

A Wy dużo zużyłyście w tym miesiącu? ;)

Zapraszam do polubienia mojego FanPage na FB :)



63 komentarze:

  1. Ojjj to dopiero duże denko ;) Część produktów mam i sobie chwalę, część w ogóle nie poznana przeze mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spore denko :D będzie mniejsze na nowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo duże denko, chciałabym więcej zuzywać ale u mnie jakoś wolniej to idzie.
    Chce sobie kupić ten krem z eveline, z oliwkowego byłam bardzo zadowolona. ale ostatnio nigdzie go nie widzę, poczekam i upoluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mniej więcej dwumiesieczne denko :) a np w marcu i lutym nawet nie zużyłam jednego kosmetyku! ;)

      Usuń
    2. to pocieszające, ja chyba też będę robić denka co jakiś czas ale z drugiej str zbierać tyle śmieci przez 2 miesiące. hmmmm zobaczymy jak dalej będzie mi szło. uwielbiam moment wyrzucenia wszystkiego do śmieci i zbierania od nowa pustych opakowań :)

      Usuń
    3. Ja miałam je w średniej wielkości papierowej torbie w szafie. Nawet nie było ich widać ;)
      A ja uwielbiam wyrzucić wszystko z tej torby i zobaczyć ile to ja już zużyłam kosmetyków ;)

      Usuń
  4. Ogromne to denko, odżywek z Isany nie lubię bo z moimi włosami nie robią kompletnie nic, a na dodatek plączą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nakładałam dośc dużą ilośc i nie plątała włosów ;) jednak fakt faktem z włosami nie robi kompletnie nic :/

      Usuń
  5. Chce kupić ten szampon z Green Pharmacy :) niestety i ja nie lubię odżywek z Isany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) jest świetny! Heh jaka cena taka i odżywka :/

      Usuń
  6. Sporo tych rzeczy, tez bardzo lubie ta maseczke z Ziaji. Moje denko jeszcze nie opublikowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam z niecierpliwością ;)Ziaja ma najlepsze maseczki ;)

      Usuń
  7. własnie zapadam sie pod ziemie ze swoim marnym denuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eej z tego co widziałam także masz spore denko! :)

      Usuń
  8. o dużo tego sie nazbierało :) fajne denko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żel pod prysznic Nivea jest cudowny! I nie tylko ten zapach - z trawą cytrynową i pomarańczą też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, zazdroszczę tak pokaźnego denka :) Ja nie potrafię tyle kosmetyków zużyć :< Wezmę z Ciebie przykład i w czerwcu wezmę się za siebie :D
    U mnie także nie sprawdziła się odżywka Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wszystko ;) ok 1/3 wyrzuciłam do kosza ;)
      Wystarczy pochomikować tak z miesiąc, dwa takie denka i samo jakoś tak urośnie :D

      Usuń
    2. Ja mam pełno otwartych rzeczy, muszę w końcu je wykończyć :<

      Usuń
  11. gratuluję zużyć! też swojego czasu namiętnie zużywałam te peelingi z joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) no ja właśnie je pokochałam i na nowo lądują u mnie w łazience ;)

      Usuń
  12. Fakt, OS'y nie grzeszą pianą i wydajnością, ale nadrabiają zapachami:) Malinowego bardzo nie polecam! :/ Sól z trawa cytrynową lubię, ale lepsze efekty są w misce z wodą, aniżeli w wannie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak zapachy mają cudowne! ;) kuurcze a myślałam, że malina jest fajna :(
      W misce może i fajnie sie sprawdza ale w wannie kiepściutko :/

      Usuń
  13. Bardzo dużo zużyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję tak dużego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Duże denko:) Czaję się na ten balsam do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) jeżeli chodzi ci o balsam joanny to polecam ;) kosztuje niecałe 6 zł, a jest naprawde bardzo fajny ;)

      Usuń
  16. Wow, ale duże denko. Kilka z tych produktów znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam szampon Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten żel antybakteryjny ;) jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. żel OS truskawkowy ma straszny zapach. nawet mam jego osobną recenzję, bo był straszny :P nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie nie kupie już żadnego :D wymęczę te co mam i poszukam innych ładnie pachnących żeli ;)

      Usuń
  20. Świetne denko! ja z tej odżywki z Isany byłam bardzo zadowolona, dzięki niej od czasu do czasu zapominałam o moich problemach z rozczesywaniem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super denko! Nic z Twoich produktów nie miałam, ale zakupiłam oliwkę z Rossmana, ale tę dla mam:) - ma super skład:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) oliwka jest rewelacyjna ;) miałam ja parokrotnie i jej skład jest bardzo fajny i przyjazny ;)

      Usuń
  22. Wow, to się nazywa denko :D Dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tam ;) jak juz pisałam denko ma bardziej dwa miesiące niż jeden :D i np w lutym i marcu nie zużyłam ani jednego produktu :D

      Usuń
  23. o matko ile ty tego zużyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze wiedzieć, że ta odżywka z Isany się nie sprawdza - miałam ją kupić. Odpuszczę sobie, jaką polecasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci niewiele droższą odżywkę Garnier Ultra Doux z Awokado i masłem Karite ;) recenzja znajduje się u mnie na blogu :)
      Oraz Yves Rocher z olejkiem jojoba :) recenzja także jest na blogu ;)

      Usuń
  25. Jakie wielkie denko, widzę tu wiele kosmetyków, które lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale dno :P Miejsce na nowe kosmetyki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o kurcze mega to Twoje denko:) szczerze gratuluję zużycia tylu produktów:) u mnie ostatnio przestój w tym temacie, chyba znowu po otwierałam za dużo opakowań:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także, ale w porę się opanowałam i zużyłam stare :D

      Usuń
  28. denko zazwyczaj robię co 2 miesiące, 2-3 opakowania to mało, Twoje denko jest imponujące :P

    OdpowiedzUsuń
  29. ZOSTAŃ KONSULTANTKĄ ORIFLAME :)
    Dzięki temu będziesz mogła:
    Kupować dla siebie i swojej rodziny świetne, markowe kosmetyki w hurtowych cenach z rabatem 23% oraz korzystać z programów i promocji przeznaczonych tylko dla konsultantów,
    Rozprowadzać kosmetyki wśród przyjaciół, znajomych, rodziny – zarabiając w ten sposób pieniądze np. na kosmetyki dla siebie, na kieszonkowe,
    Zostać liderem i budować swoją grupę konsultantów. Plan marketingowy daje duże możliwości rozwoju i gwarancję sporych zarobków

    Pamiętaj, że członkostwo w Klubie Oriflame oprócz wielu zalet to przede wszystkim brak zobowiązań do robienia stałych zamówień a zamówienia możesz składać na dowolną ilość punktów (nie ma wymagań minimalnych). Rejestracji warto dokonać chociażby dla zakupu jednego produktu, który będziesz mogła kupować zawsze taniej. Ponadto będziesz mieć dostęp do dodatkowych katalogów promocyjnych przeznaczonych tylko dla konsultantów.

    adres do rejestracji: http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?&_requestid=190379

    NUMER SPONSORA 1704840

    email: enigma.oriflame@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie Ci poszło, bardzo lubię żele Nivea, odpowiednio gęste i ślicznie pachną

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)