czwartek, maja 02, 2013

Kosmetyczny Haul!

Kosmetyczny Haul!



1. Lirene - intensywna regeneracja, balsam skóra sucha i szorstka
2. Ziaja - tonik do twarzy z rumiankiem
3. Nivea Lip Butter - masełko do ust vanilla &macadamia
4. Green Pharmacy - jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki
5. Essence - błyszczyk STAY MATTE 01 velvet rose
6. Essence - ALL ABOUT MATT - transparentny, matujący puder sypki
7. Essence - eyeliner w żelu 01 midtnight in Paris
8. Nivea Visage - żel peeling do codziennego mycia twarzy
9. Schwarzkopf - pielęgnujący spray, włosy suche i zniszczone

Tak się kończy moja wizyta w drogerii razem z siostra :) 

Który z tych kosmetyków interesuje Was najbardziej?
Recenzję jakiego kosmetyku chciałybyście przeczytać?:)




65 komentarzy:

  1. Z tej gromadki najbardziej interesuje mnie pkt 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nigdzie tego pudru z essence nie mogę dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć do Natury jakiejś większej :) albo allegro :)

      Usuń
  3. Oj tak, jak idę z przyjaciółką do drogerii to wychodzę z pełną torbą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. poluje na ten jedwab w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wejść do Natury :) jest w promocji za 6zł :)

      Usuń
  5. tę odżywkę z Schaumy miałam kiedyś i bardzo przyjemna była ;) Pięknie pachniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chciałabym zobaczyć błyszczyk, czaję się na niego:) A ten puder jest beznadziejny, czuć go na twarzy jakbym się obsypała mąką - w życiu się z czymś takim nie spotkałam:( Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Az mnie ochota na zakupy naszla ;) Koncza mi sie kosmetyki wiec musze sie w koncu wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zakupy są świetne i bardzo poprawiają humor :)

      Usuń
  8. U mnie skromniejsze zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej ciekawa jestem tej psikanki ze schaumy i to na jej recenzje czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie to 7 ;)
    recenzja przydałaby się..

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie najbardziej interesuje serum na końcówki z green pharmacy. Ciągle mi miga w sieci, ostatnio miałam je kupić, ale byłam w Naturze i tam go nie znalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój zakupiłam właśnie w Naturze :) znajdziesz go także w Rossmannie :)

      Usuń
  12. Miałam ten żel peeling do twarzy z Nivea, bardzo go lubiłam :) Toniki z Zaji bardzo lubię, robią co mają robić i w dodatku są tanie. Kusi mnie ten puder z Essence, ale boję się, że wybieli moją twarz, która niebawem będzie opalona..
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nie wybiela :) no chyba że nałożysz połowe to wtedy może i owszem :)

      Usuń
  13. kuszą mnie te produkty z Essence oraz jedwab w płynie z Green Pharmacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwab ma świetny skład! :) produkty z essence niedługo zostaną opisane :) już przygotowuje się do recenzji :)

      Usuń
  14. kurcze, dużo tych rzeczy, ale.. hmm.. interesują mnie najbardziej: produkt z Lirene i Ziaji :) napisz o nich coś więcej :) no i polecam essence eyeliner ;* miałam - jest super za niską cenę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt eyeliner spisuje się świetnie tylko trudno zmywa :)
      Ziaja i Lirene już przygotowuje :)

      Usuń
  15. czy 9 jest do włosów brązowych ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do każdego koloru włosów :) jest to spray do włosów suchych i zniszczonych :)

      Usuń
  16. Puder z essence to bardzo dobry wybór! :D Odkąd kupiłam wszystkim polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem z niego zadowolona, a uzyłam go dopiero 3 razy :)

      Usuń
  17. Też sobie kupiłam ten puder z Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo jestem ciekawa tego sprayu z Schaumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, nr. 4 przydałby się i u mnie... :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Puder z Essence mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dawno zaczęłam testować ten jedwab z green pharmacy i zapowiada się całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba 7. eyelinery w żelu strasznie mnie ciekawią. Bo nie wiem czy się skusić i kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra użyła go już i jedyny minus jaki zauważyłam, to bardzo cięzko go zmyć. Głównie wodą czy mydłem/żelem. Jedynie co go zmywa to mleczko do demakijażu lub dwufazówki

      Usuń
  23. Mam to masełko Nivea i nie wiem czym się tak wszyscy zachwycają :-)Jak dla mnie jest zbyt kremowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też i zapach lekko nie dla mnie. Wolę malinowe :)

      Usuń
  24. Czekam z niecierpliwością na recenzję Schaumy, jestem na etapie wahania się - kupić, nie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Schaume to z pewnością zapach ma cudowny i bardzo pomaga w rozczesywaniu włosów. Skład także nie najgorszy, o ile sie nie mylę jest ekstrakt z orzechów. Szczerze bardziej polecam ten jedwab z Green Pharmacy, ma on wiele olejów w składzie :)

      Usuń
  25. Kusi mnie ten puder z Essence, ale muszę jeszcze zaczekać z zakupem - dopiero co kupiłam kolejne opakowanie Stay Matte Rimmela.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 3-4 lat niezmiennie używałam Stay Matte od Rimmela właśnie, jednak jedynce co matowił mi skórę to na godzinę, góra dwie. Ten z essence jest o wiele lepszy :)

      Usuń
    2. też używam Stay Matte i średnio jestem zadowolona ;) więc interesuje mnie nr 6 i 5 też;)

      Usuń
  26. Świetne zakupy. Chyba najbardziej chciałabym przeczytać o sprayu do włosów z Schaumy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powoli zabieram się za recenzje go :) w przyszłym tygodniu powinna być jego recenzja :)

      Usuń
    2. Podłączam się do prośby :)

      Usuń
  27. Ja bym poczytała o 4, ostatnio zastanawiałam się czy nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie matowy błyszczyk Essence kusi mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  29. eyeliner z essence może być ciekawy. a jaki kolor wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  30. To masełko do ust jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten puder sypki mam w planach kupić. Tylko u mnie nigdzie go nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi mnie ten balsam Nivea, jeszcze nie zdecydowałam się go kupić i jedwab, który kupię jak skończę olejek Syoss ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem ciekawa tego toniku z Ziai:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nivea Visage bardzo lubiłam, i lubię, świetny produkt, u mnie sprawdził się rewelacyjnie, a ten świeży zapach... Cudny!
    Interesuje mnie eyeliner w żelu, jeszcze nigdy nie stosowałam takiego, a łapię się na myśli, że chciała bym ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Poczytałabym o błyszczyku Essence ;)) A to serum z GP mam i jestem średnio zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)