czwartek, maja 30, 2013

Eveline Cosmetics - Oliwka kremowe mleczko nawilżająco-wygładzające - skóra przesuszona i odwodniona - SPA! Professional

Eveline Cosmetics - Oliwka kremowe mleczko  nawilżająco-wygładzające - skóra przesuszona i odwodniona - SPA! Professional

Opis producenta:

Nawilżona skóra dzień po dniu! 24h
• zmniejsza suchość i szorstkość 

• głęboko nawilża przez 24h
• nadaje aksamitną gładkość
• odnawia i regeneruje
• poprawia sprężystość

NAWILŻENIE TO SEKRET PIĘKNEJ SKÓRY

Lekka konsystencja sprawia, że balsam szybko się wchłania i nawilża skórę przez 24 godziny, a świeży zapach oliwki odpręża i dodaje pozytywnej energii. Uczucie głębokiego nawilżenia i cudownego zapachu przywraca skórze komfort.

DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ I SKŁONNEJ DO ALERGII
Kwas hialuronowy – jego cząsteczki precyzyjnie wiążą się ze strukturami naskórka, dając uczucie głębokiego nawilżenia i ukojenia. 
Oliwa z oliwek - działa łagodząco, nawilżająco i wygładzająco oraz sprawia, że skóra staje się wyjątkowo miękka i jedwabista.
Wyciąg z liści oliwek - świeży zapach oliwki z nutą ziołową dodaje pozytywnej energii i odpręża. 
Kolagen i elastyna – zapobiegają wiotczeniu skóry, przywracają utraconą elastyczność, zatrzymując proces starzenia. Tworzą na powierzchni ochronny film zabezpieczający przed jej wysuszeniem. Skóra staje się sprężysta, dobrze napięta i zregenerowana.
Olej z soi – bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe odżywia i natłuszcza skórę. Stymuluje tkanki do regeneracji, opóźniając proces starzenia się skóry.Alantoina – nawilża, łagodzi podrażnienia, przynosi uczucie ukojenia.Witaminy A+E+F – hamują proces starzenia, poprawiając elastyczność i miękkość naskórka.Mocznik – składnik aktywny, który na długo nawilża skórę i reguluje proces prawidłowego złuszczania.
Skład:

Cena:

ok 16zł / 350ml
Z pewnością znajdziecie go w Rossmannie oraz w Kamie.

Mój opis:

Opakowanie:
Jest białe, plastikowe, z biało-zielonymi naklejkami. Jej wielkim plusem jest pompka dzięki której aplikujemy krem na dłoń, przez to aplikacja jest bardzo higieniczna i żadne bakterie ani zanieczyszczenie nie odkładają w kremie. Dozownik ma również funkcje "open-close" która sprawdza się w podróży. Opakowanie bardzo dobrze trzyma się w dłoni gdyż tył jest lekko spłaszczony, a nie wypukły jak przód.

Konsystencja:
biała, dość zwarta, kremowa. Ma bardzo przyjemny, świeży zapach - oliwkowo-kremowy.

Moja ocena:Cóż... z firmą Eveline przestałam się lubić po diamentowej odżywce do paznokci, kiedy to moje paznokcie uległy destrukcji, a nie odnowie i trochę sceptycznie podeszłam do produktu.
Jak pierwszy raz wzięłam to mleczko do ręki to od razu wiedziałam, że je polubię. Uwielbiam mleczka z dozownikami, gdzie nie musimy palcami grzebać w opakowaniu. I do tego zapach oliwki...uwielbiam! Wizualny efekt jak najbardziej na plus. No ale przecież opakowanie czy zapach nie sprawi, że będę miała nawilżoną skórę, także czas na testowanie:
Pierwsze uczucie po aplikacji na skórę - świetny produkt, pięknie pachnie, zwarta konsystencja łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania, jest wydajny gdyż wystarczy mała ilość produktu aby rozprowadzić go na większej powierzchni ciała oraz nie zostawia tłustego filmu. Skóra po nim ładnie pachnie, faktycznie jak gładka, nawilżona i może lekko zregenerowana. Mleczkiem smarowałam się wieczorem po kąpieli, wstając na drugi dzień rano skóra niestety już nie pachniała, ale była nadal gładka i nawilżona. Jednak moja skóra jest skłonna do alergii - głównie po goleniu nóg. Mleczko w tym wypadku sprawdziło się średnio. Fakt, nawilżyło skórę, ale niestety lekko ją również podrażniło.
Niestety minusem i to dla mnie dość dużym jest skład, oczywiście mleczko ma wiele dobrych składników jak "glycine soja oil, olea europaea fruit oil, olea europaea leaf extract, 
urea , lecithin" ale ma także PEGi oraz DMDM Hydantion czyli formalinę przed "parfum"(zapachem) co niestety oznacza, że jest jej więcej niż "śladowe ilości". 


To, iż otrzymałam produkt za darmo, nie wpłynęło na moją opinie ani recenzje produktu.
Zapraszam również do polubienia mojego Fanpage na FB :)


35 komentarzy:

  1. miałam z tej serii ina wersje zapachowa w rózowm opkaowaniu i nawilżenie było takie doraźne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie mam problemu z suchą skórą, także dla mnie sprawdziło się fajnie, bo mleczko nie musiało dużo nawilżać. Ale kiedy ktoś faktycznie ma suchą skórę, to nie wiem czy będzie aż 24h nawilżało i dbało o skórę :(

      Usuń
  2. ja również testuję podobny produkt, ale balsam nawilżająco-ujędrniajacy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba miałam kiedyś ten balsam. wybrałam go ze względu na stosunek ceny do pojemnoścui i praktyczną pompkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompka jest tutaj świetnym rozwiązaniem i jak najbardziej wybieram takie własnie opakowanie :) pojemnośc także spora patrząc na cene ;)

      Usuń
  5. dopiero w przeglądarce google chrome mogę komentowac... dziwne bo wczesniej firefox nie robił mi żadnych problemów... a co do mleczka to się zastanawiam czy nie kupic takiego na lato, przydałoby się coś łagodzącego po depilacji i jednocześnie nawilzajacego, powinien się sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ten balsam lekko po depilacji mnie podrażnił. Ale polecam Ci balsamy AA. Są rewelacyjne! Szczególnie malinę albo herbacianą róże ;)Świetne nawilżenie i łagodzi nawet największe podrażnienia po goleniu ;)

      Usuń
  6. ja również nie miałam jeszcze tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam tego kosmetyku, ale z balsamów tej firmy uwielbiam jedynie ten antycellulitowy z efektem chłodzącym- boski jest po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam ale muszę wypróbować ;)

      Usuń
  8. nie miałam niczego z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kuszą mnie te produkty, aczkolwiek daję im plus za dozownik z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię dozowniki z pompką :) Ogólnie może się kiedyś skuszę na ten produkt, bardzo duża pojemność!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za dozownik wielki +, ale zapach oliwki mnie nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię balsamy z pompką, są wygodne w uzyciu

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że chociaż efekt nawilżenia był zauważalny :) I też uważam, że opakowania z pompką są genialne! Chociaż kiedy produkt się kończy, to trzeba go wydobywać w inny sposób :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak większość czasu używamy pompki ;) dlatego ja uwielbiam!;)

      Usuń
  14. Jestem strasznym leniuchem i nie używam takich spesyfików ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem :D jednak jak się zawezmę to daje rade ;)

      Usuń
  15. Produkt zupełnie nie dla mnie i przez pryzmat ogromnej pojemności i zapachu oliwki, którego nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie wiele osób nie trawi oliwki ;) a ta ma bardzo przyjemny zapach w tym mleczku ;)

      Usuń
  16. duża pojemność tego balsamu, ja mam 400ml z Avonu i chyba nigdy nie skończę go :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ważne, że przynajmniej daje nawilżenie i gładkość skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze z tej serii nic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kosmetyki z taką pompką;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)