środa, maja 29, 2013

Kosmetyczny Haul! Czyli zakupy w Rossmannie

Kosmetyczny Haul! Czyli zakupy w Rossmannie :)

Każda z Was słyszała już chyba o promocjach jakie oferują nam drogerie m.in Rossmann, Hebe czy Kama.

Patrząc na wasze zakupy i ceny produktów i ja się skusiłam.  Tak, wiem że ich promocje wcale nie są aż takimi promocjami, bo muszą zarobić na tych produktach, nawet obniżając ceny -40% trafia do nich ok 60% wartości produktu. Jednak takie są prawa rynku i musimy je zaakceptować.
Niewiele myśląc, wczoraj na poprawę humoru poleciałam do Rossmanna i oto rezultaty:


Zakupiłam:

1. Podkład rozświetlający WAKE ME UP - Rimmel - 23,99zł
Już od dawna na niego polowałam - za sprawą Vblogów, gdzie miał same pozytywne recenzje. Jednak 39,99zł za podkład trochę szkoda było mi wydać, szczególnie, że mam w kolekcji 3 podkłady i jeden BB krem. Ale taką okazję musiałam wykorzystać! :)

2. Chusteczki do higieny intymnej - Facelle - 2,49zł
Moje ulubione! Uwielbiam je mieć zawsze pod ręką, np na uczelni czy w podróży, świetnie sprawdzają się do czyszczenia rąk i odświeżenie skóry twarzy. Polecam także do zmywania nimi cementu i zaprawy cementowej z rąk :D idealnie się sprawdza! :)

3. Maska regenerująca z glinką brązową - Ziaja - 0,89zł
Nigdy jej nie używałam, jednak uwielbiam maskę z glinki szarej. Zakupiona do testów.

4. Maska oczyszczająca z glinką szarą - Ziaja - 0,89zł
Moja faworytka! Jedna z lepszych masek na jakie trafiłam, szczególnie jeśli chodzi o cenę i efekty - niezastąpiona.

5.Antybakteryjny żel do rąk - Clean Hands - 2,99zł
I kolejny produkt z serii "co trzymam w torbie". Mój niezbędnik do torebki. Jest to produkt taki sam jak Carex, ale z o wiele niższą ceną! Nie wszystkim zapach p;rzypadnie do gustu, jednak ja i moja koleżanka z uczelni nie wyobrażamy sobie funkcjonowac bez niego. W ciepłe dni sprawdza się najlepiej, kiedy to nasze ręce są mokre, albo gdy jeżdzimy komunikacją miejską.

6. Antyprespirant pH Active - Lady Speed Stick - 7,29zł
No i antyprespirant. Mam nadzieję, że znów wróci wiosna, albo trochę lata, żebym mogła go wypróbować w "ekstremalnych" warunkach, typu przejazd MPK gdy w autobusie panuje 60 stopni ;). Szczerze mówiąc, nigdy nie miałam antyprespirantu tej firmy, ale cena była zachęcająca więc czemu nie przetestować?

Razem wydałam: 38,54zł

A Wy dziewczyny na którą promocje się skusiłyście? Hebe? Rossmann?
Ile zaoszczędziłyście na tej promocji? 


80 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego podkładu z Rimmel , fajnie że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego podkładu, bo ja się spotykam właśnie z róznymi opiniami, maseczki z ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oglądałam o nim recenzje u np. PannyJoanny z Vblogu i bardzo go zachwalała ;) mam nadzieję że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
    2. No oczywiście niech służy jak najlepiej :))

      Usuń
    3. Moja siostra go dziś stosowała i ich zachwycona :D mam nadzieję, że i mnie oczaruje ;)

      Usuń
  3. Tez skusilam sie na promocje w Rossmannie :). Jednak moje zaukpy tam nie byly duze i czesc produktow nie byla objeta ta promocja. Zas z niej w koszyku wyladowaly maseczki, 2 lakiery Lovely i zel-peeling do twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze coś! ;) Nie wszystkie produkty które kupiłam były objęte promocją. Np chusteczki i żel do rak - jest to ich stała cena ;)

      Usuń
  4. Ja kupiłam tylko BB i dwa lakiery i płatki pod oczy i nie przekroczyłam 20 zł. Nie szalałam bo nic więcej nie potrzebuję, a kupić żeby coś kupić to się mija z celem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz podkładu musiałam zakupić parę rzeczy, na a że maseczki były tanie to wzięłam jedną inną na próbę ;)
      I jak pisałam wyżej :D na podkład czaiłam się od dawna tylko cena mnie odrzucała :P

      Usuń
  5. chyba jeszcze dziś pójdę po te maseczki, skoro to ostatni dzień promocji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D maseczki są świetne, a cena bardzo kusi ;)

      Usuń
  6. ja w sumie nie zaszalałam, ja kupiłam 2 tusze z Wibo i tonik z Ziaji :)
    Miałam dezodoranty Lady Speed Stick,ale te psiku psiku i cholera bardzo źle to wspominam,ale jestem ciekawa takiej formy, jaką kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz mnie :( dezodorant u mnie musi być naprawdę dobry, a takiego jeszcze na swojej drodze nie spotkałam ;/

      Usuń
  7. Lady Speed Stick miałam w formie sztyftu pudrowego, szału nie robił, ale najgorszy też nie był.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rada o zmywaniu chusteczkami cementu z rąk - bezcenna (i baaardzo oryginalna) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś uważnie czyta :D
      Cóż..studiuje budownictwo i to dlatego :) wiele razy mam jakies laboratoria gdzie zaprawiamy cement z wodą, albo coś robimy z cegłami,płytkami i innymi rzeczami. Dlatego te chusteczki zawsze dobrze mieć przy sobie ;)

      Usuń
  9. Ja w Rossmannie zakupiłam kilka lakierów, wrzuciłam do posta zdjęcie jakiś czas temu :) Maseczkę z Ziaji uwielbiam i nie zamienię na żadną inną. Jestem też ciekawa tego podkładu z Rimmela, mam w domu jakąś jego próbkę, jeszcze nie otwartą, może wreszcie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie gdzieś wyczytałam, że dla skóry tłustej kiepski jest, a ja niestety taką skórę posiadam :/ także zobaczymy ;) moja siostra także go zakupiła i jest z niego baaardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. No troszkę kupiłam w Rossmannie ;) I gdybym mieszkała w mieście to z pewnością dziś bym jeszcze poszła coś dokupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasto to zło.. dużo pieniędzy idzie wydać :D

      Usuń
  11. Nie wiem dokładnie ile zaoszczędziłam, ale wiem jedno, że wydałam za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiele dziewczyn to pisze ;) ale na kosmetyki nie powinno sie żałować pieniędzy ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ciesze się :D dzis go nałożyłam i jak dla mnie jest faktycznie bardzo fajny, ale miałąm go na sobie dwie godziny tylko także czekam na jakiś intensywny dzień, kiedy będę mogła go faktycznie przetestować :D

      Usuń
  13. zaoszczędziłam z ponad 40 zł na tych zakupach, lubię te chusteczki facelle często są w promocji więc nie brałam:) do hebe też muszę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach mam ochotę na zakupy part 4 ! :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszalałam w Rossmannie, kupiłam na zapas i teraz po cichu się wstydzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się wstydzić! ;) przecież każda z nas zakupiła parę - paręnaście rzeczy :

      Usuń
  16. Ja kupiłam kosmetyki za ok. 200 zł z tym 40 % rabatem, więc wyjdzie nawet tanio.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem spłukana ! Może to dobrze bo już nic innego nie kupię ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) ja wydałam niby 50 zł, ale także na chwile obecną pustka w portfelu ;)

      Usuń
  18. jakiś czas temu kupiłam ten podkład i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! miło słyszeć ;) a jaką masz skórę? suchą?

      Usuń
  19. Ja dziś po raz drugi odwiedziłam Rossmanna.
    Stanowczo za bardzo działają na mnie takie promocje ;)
    Zmywanie cementu z rąk chusteczkami do higieny intymnej? Niezła ciekawostka :))) Wszechstronne zastosowanie i to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz wyżej pisałam - studiuje budownictwo. Na laboratorium często mieszamy zaprawy cementowe itp ;) ręcę sa wtedy max brudne, a czasem kawałek do łazienki jest gdzie po drodze trzeba wziąć swoją kurtkę i torbę :) pewnego razu znalazłam te chusteczki w torbie , wypróbowałam i mega dobrze wszystko wyczyściły. Ręce były odświeżone i czyste :D

      Usuń
  20. Muszę wypróbować ten podkład Rimmela :) Genialne zakupy :*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje ;) podkład własnie testuje i spisuje sie jak na pierwszy raz bardzo fajnie ;)

      Usuń
  21. Też lubię te chusteczki :) Ładnie pachną i dobrze odświeżają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaoszczędziłam pewnie jakieś 10 zł w Rossmannie. Do Hebe jeszcze się nie wybrałam i pewnie nie szybko tam zajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze dzisiaj idę na ostatnie polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zakupy;) U mnie nie ma Hebe, więc pozostał mi tylko Rossmann ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Hebe, ale jakoś nic ciekawego nie znalazłam ;)

      Usuń
  25. Zapas maseczek również zrobiłam :) ja już nawet nie chcę mówić z których promocji skorzystałam, chyba szybciej by było gdybym powiedziała, z których nie skorzystałam :D dlatego też w czerwcu nie kupię nic! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ważne, że z promocji a nie w regularnej cenie zakupione :D

      Usuń
    2. to samo ciągle powtarzam :D

      Usuń
    3. Niby promocje łapią ludzi ;) ale przynajmniej mniej wydajemy :)

      Usuń
  26. Tez kupiłam maseczki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow spore zakupki..a ja jak na złosc nic w Rossie nie kupiłam ppodczas promocji..wiesniak jestem ehhehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! :D Jesteś jedyną rozsądną i nie dałaś się omamić promocji! :d

      Usuń
  28. hehe zastosowanie chusteczek Facelle mnie rozbawiło :>

    OdpowiedzUsuń
  29. no super zakupy, ja się powstrzymałam i nie poszłam do Rossmanna bo nie miałabym później co jeść xd (no chyba, że kosmetyki ;) ) czekam na recenzję podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na całe szczęście mam rewelacyjnego chłopaka, który czuwa nad moimi zakupami :D gdyby nie on kupiłabym wszystko co mi pod rękę wpadnie, a potem jadłabym kosmetyki :P

      Usuń
  30. WakeMeUp i maseczki Ziaja cieszyły się się sporą popularnością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam :D zapewne wiele recenzji się teraz posypie ;)

      Usuń
  31. Piękne zakupy! Ja uwielbiam:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. :D mała cena za tyle rzeczy
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbys mogła... zanim napiszesz komentarz przeczytaj małą notkę nad polem "dodaj komentarz". Jeśli zainteresuje mnie twój blog dodam go do obserwowanych.

      Usuń
  33. też się polubiłam z podkladem wake me up. niedawno wyrzuciłam pustą buteleczkę i teraz testuje coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie teraz się zastanawiam jak to ze mną bedzie :( bo mam skórę tłustą , a z nią podobno średnio się lubi ten podkład :/

      Usuń
  34. Maseczki wpadły też do mojego koszyka - w dodatku dwukrotnie :P
    Podkład Rimmel kiedyś stosowałam i byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cafelle i maseczki Ziai- moje ulubione! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Przy najbliższej okazji też zwrócę uwagę na ten podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam maseczki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)