wtorek, maja 07, 2013

Przegląd poczty

Przegląd pocztowy

Wyjechałam na majówkę do domu, także nawet nie wiedziałam co za piękne prezenty na mnie czekają :)
Gdy wróciłam, zajrzałam do skrzynki, a tam 3 x awizo ! :)

Poszłam szybko wczoraj odebrać i oto miła niespodzianka :)

Niedawno podjęłam współpracę z

1.

2.


I oto właśnie od tych firm dostałam kosmetyki :)
Biogarden przysłał mi witaminy, wspomagacz odchudzania C.L.A. i CeraNova (do walki z trądzikiem i tłustymi włosami) 

Pollena Ostrzeszów wysłała mi żel do twarzy oraz próbki różnych produktów 



I jakiś czas temu wygrałam konkurs, oto nagroda:

Dziękuję jeszcze raz za wygraną ! :)



79 komentarzy:

  1. Gratuluje! wspaniałe paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawartości paczuszek :) To miałaś niespodziankę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrałaś moje marzenia! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przesyłki, gratuluje współprac.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to bardzo fajne paczuszki dostałaś ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :) jestem zaskoczona ilością produktów jakie dostałam :)

      Usuń
  7. Gratuluje wygranej i współprac ;) Miłego testowania :) Czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęsciara :) czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) już testuję produkty, także powoli zabieram się do ich opisywania :)

      Usuń
  9. Takie paczuszki zawsze miło się odbiera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) otwierałam je jak prezenty na Boże Narodzenie :D

      Usuń
  10. woooow ta paletka ktora wygralas ;) Ale masa < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest bardzo fajna :) jednak wiele cieni ma z połyskiem, a ja wolę maty :)

      Usuń
  11. Miłego testowania :)
    Chyba fajny produkt ten z L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :) jeszcze go nie testowałam, jedna opakowanie z pompką w szamponie to duży plus i ma przecudny zapach :) czytałam o nim recenzję i w większości są pozytywne :)

      Usuń
  12. Gratuluje :) Suplementy z biogarden sama chcialabym miec xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie sądziłam, że aż tyle ich dostanę :)

      Usuń
  13. Super paczki. Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie jest dostawać paczuszki ze świetną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje same cuda dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no super paczki :)) jestem ciekawa tych tabletek CeraNova. No i gratuluję konkursu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tabletki testuje siostra :) niestety efekty widać dopiero po ok 15-20 dniach :/

      Usuń
  17. Ja oczywiście zez na paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niecierpliwością czekam na recenzje CeraNova. Gratuluję wygranej w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra już testuje:) niestety na efekty trzeba poczekać :(

      Usuń
  19. Świetne paczuszki :-) Pozazdrościć współpracy i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej i nowych współprac :) Ja uwielbiam moment przed otworzeniem jakiejś przesyłki, czuję się jak dzieciak w Boże Narodzenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak się czułam! :) uwielbiam to uczucie :)

      Usuń
  21. Super paczuszki:) życzę miłego testowania:)
    Ja po powrocie z weekendu majowego także musiałam pędzić na pocztę, bo miałam do odbioru aż 4 paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te paczki,czekam na recenzje :)
    Dołączyłam do bloga i serdecznie zapraszam do siebie
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne ojj są :) już niedługo będę sukcesywnie dodawać recenzje :)

      Usuń
  23. fajne zawartości, aż miło patrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na recenzję olejku L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Uwielbiam oglądać przeglądy pocztowe! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję i życzę udanych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne przesyłki! ja się musze w koncu zmotywować aby do jakiejś firmy napisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) w takim razie powodzenia i trzymam kciuki :)

      Usuń
  28. Produkty z linii Mithic Oil są świetne, sama używam mleczka do włosów i jest to jeden z moich ulubionych kosmetyków. Gratuluję współpracy i wygranej :) To się nazywa miły powrót z majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to już się cieszę, że wygrałam ten szampon :) dziękuje! :)
      Ojj bardzo miły :)

      Usuń
  29. Gratuluję, super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratki - miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Szczęściara z Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Szczęściara z Ciebie :P.

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjne paczki:)) testuj i daj znać co myślisz o tych produktach:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne paczuszki :) zazdroszczę i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  35. bedziesz miala co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Olejek z Loreal'a chcę i czekam na recenzję :) miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  37. co mogę napisać :D GRATULACJE !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna ta paleta:)
    Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania 100 zł do H&M'u :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super, ze paczuszka dotarla :) dziekujemy za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. o takim powitaniu to tylko marzyć:D gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)