sobota, maja 11, 2013

Essence - eyeliner w żelu - 01 midnight in Paris

Essence - eyeliner w żelu - 01 midnight in Paris


Opis producenta:

Żelowy eyeliner o jedwabistej formule, dostępny w czterech kolorach. 

Cena:

ok 12 zł / 3ml
Dostępność: Natura, stoiska Essence.

Mój opis:

Opakowanie:
Szklany słoiczek, z którego bardzo łatwo wydobędziemy żel pędzelkiem


Kolor:
Mój eyeliner nosi uroczą nazwę "01 midnight in Paris" także jest to najciemniejszy z proponowanych przesz Essence odcieni, głęboka czerń.


Moja ocena:
Eyeliner znajduje się w małym, szklanym słoiczku, przez co wszędzie możemy go włożyć, do każdej torebki czy kosmetyczki i mieć go zawsze przy sobie. Ma świetną żelową konsystencję, którą z łatwością nałożymy na powiekę. Po nałożeniu dość szybko schnie. Zanim zaczęłam pisać recenzję poszukałam trochę na jego temat w internecie. Znalazłam wiele negatywnych opinii.. że się odbija, że jest nietrwały...bla bla bla. Ja żadnej z tych cech nie zauważyłam. po 1. trzeba mieć ODPOWIEDNI pędzelek do nakładania takiego eyelinera. Nie powinnyśmy oszczędzać na pędzlach, bo przydadzą się nam na dłuższy okres, oraz dzięki nim kosmetyki dłużej utrzymują się na naszej twarzy. Dlatego też polecam zakup porządnego pędzla zanim kupicie jakikolwiek eyeliner w żelu. Eyeliner z Essence potrafi pozostać na naszym oku nawet cały dzień, jeśli oczywiście nie rozmyje go deszcz czy pot. Nie zauważyłam efektu odbijania się produktu na górnej powiece. Eyeliner trudno zmyć wodą czy tonikiem, najlepiej sobie z nim radzi płyn dwufazowy. Jego cena także zachęca do zakupu. Nie wiem czy przysycha w pojemniczku, gdyż mam go od niedawna i jeszcze takiego efektu nie zauważyłam.
Czy zakupię ponownie? TAK :)






7 komentarzy:

  1. ooo fjany ;) zakupie go kiedys ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam ten produkt ;) dostał nawet miano mojego ulubieńca 2012 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę eyeliner w pędzelku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go :P
    Z żelowych mam tylko ten od Wibo z serii Diva, ale niestety mi się ściera :/ Pędzelka odpowiedniego też nie posiadam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kilka razy miałam go w koszyku, ale za każdym razem boję się, że sobie z nim nie poradzę

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam z doświadczenia tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)