środa, maja 08, 2013

Schwarzkopf, Schauma, Odbudowa i Pielęgnacja, Pielęgnujący spray bez spłukiwania

Schwarzkopf, Schauma, Odbudowa i Pielęgnacja, Pielęgnujący spray bez spłukiwania


Opis producenta:

Pielęgnujący spray z masłem shea i ekstraktem z kokosów regeneruje suche, zniszczone włosy. Ułatwia rozczesywanie włosów i odbudowuje je.
Właściwości wygładzające, nawilżające i pielęgnujące masła shea, sprawiają, że włosy stają się gładkie, miękkie i pełne blasku.

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycol Distearate, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nuficera Fruit Extract (ekstrakt z kokosów), Dicaprylyl Carbonate, Quaterniun-91, Phenoxyethanol, Cetrimonium Methosulfate, Parfum, Methylparaben, Laureth-23, Laureth-4, Citric Acid, Propylene Glycol, Salicylic Acid, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional.


Cena:

12 zł / 200ml

Mój opis:

Opakowanie:
brązowy pojemnik z dozownikiem na górze. Spray bardzo łatwo aplikuje się na włosy. Wadą jest, że opakowanie nie jest przezroczyste przez co nie wiemy ile produktu nam zostało.


Konsystencja:
Płynna, lekko rozwodniona kremowa odżywka. 

Zapach:
orzechowy, niektórzy twierdza że to wanillia.


Moja ocena:
Używam ją po każdym myciu włosów, mniej więcej 5-7 psiknięć na całą długość włosów. Po tej odżywce włosy z łatwością się rozczesuje, do tego pięknie pachną, są miękkie w dotyku i dostają ładnych refleksów. Dzięki niej włosy nie puszą się i są bardziej "zdyscyplinowane" :). Zawiera olejek kokosowy i masło shea, które bardzo dobrze działają na suche włosy. Nie musimy używać zwykłej odżywki po umyciu włosów, gdyż ten produkt zastąpi nam ją w 100%. Używam na co dzień szamponu z Green Pharmacy - czyli szampon bez SLS'ów po którym włosy są bardzo splątane. Wystarczy parę psiknięć tej odżywki i szczotka z łatwością rozczesuje włosy. Do tego produkt jest bardzo wydajny, a cena przystępna dla każdej z nas.


38 komentarzy:

  1. MAM JĄ, LECZ WERSJĘ Z OLEJKIEM ARGANOWYM :) RÓWNIEŻ JESTEM ZADOWOLONA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o niej :) muszę wypróbować :)

      Usuń
  2. Super! Na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak orzechowy to fajnie, jak wanilia - juz gorzej :/ zapach jednak ma znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za takimi cudami bez spłukiwania, gdyż moje włosy szybko tracą świeżość, więc to tylko pogarsza sprawę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego efektu na moich włosach nie zauważyłam :)

      Usuń
  5. mam szampon z tej serii, musze zakupić i odzywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wszystkie psikanki wlasnie skonczyly, tez muszę cos znalezc, moze sie skuszę na tą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio tak za mną chodzi myśl o zakupie jakieś lekkiej odżywki w sprayu. Może spróbuję własnie tej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydałaby mi się taka odżywka. Też używam szamponu bez SLS-ów i szczotka ma tendencje do zostawania we włosach. ._. Poza tym orzechowy, względnie waniliowy zapach jest moim ulubionym. :) I cena też nie jest zła.
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam ten sam problem :/ a właściwie miałam, bo teraz jest o niebo lepiej w rozczesywaniem włosów :)

      Usuń
  9. jak ładnie pachnie to juz mi sie pdooba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś zraziłam się do produktów Schaumy i przestałam ich używać. I wczoraj kupiłam odżywkę Gliss Kura.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię szampony schauma. Takiej odżywki jeszcze nie używałam, ale z chęcią po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam mieszane uczucia. Z jednej strony fryzjerka odradzała mi odżywki bez spłukiwania, z drugiej w mojej zimnej łazience nie lubię siedzieć z odżywką na głowie i czekać aż zadziała. Nie obciąża ona za bardzo włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam tego :) nie przetłuszcza ich także. Jednak ja stosuje na długość włosów (od ucha w dół) a nie na skalp :)

      Usuń
  13. Mam ją i kocham za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze że u Ciebie fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejek kokosowy :( Nie dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba zainwestuję w ten spray , w ostatnim czasie moje włosy zaczęły się plątać

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nadal jestem zakochana w biovaxie bez spłukiwania przeciw wypadaniu wlosow i chyba go nie zdradzę na razie ;) p.s. pisząc u mnie w komentarzu o rumianku lub olejku arganowym miałaś na myśli balsamy z Green Pharmacy czy jakiejś innej firmy? ;> bo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O i taką formułę kosmetyków do włosów lubię, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie jestem fanką psikaczek, czasem ich używam jesli moje włosy powinny być już umyte ale muszę je na szybko ujarzmić...

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze chyba spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie te drogeryjne psikacze nie przekonują, niewystarczająco pielęgnują jak dla mnie włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  22. O, ciekawa :) Nie miałam. Teraz kupiłam jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatna recenzja, ponieważ nigdy nie miałam i nie przepadam za odżywkami bez spłukiwania ale skoro ta tak świetnie sobie radzi będę musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  24. mialam ja i normalnie masakra jakas ^^ nie wiem cyz ja coś z nia zle zorbilam ale po kilku razach leciala z niej biala woda tak jkaby w strumyku.. wlosy mialam sklejone i pelne bialego czegos ;o masakra ;D

    ooo naturalne ;D? A jak wydobywasz skret ;)? bradzo mnie to ciekawi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Plotę warkocz/dobieraniec na noc, na lekko wilgotnych włosach :) na drugi dzień rozplątuje i lekko przeczesuje grzebieniem do loków i fal
      2.http://gapowo.blogspot.com/2013/04/skret-bez-ciepa-idea-odnaleziony.html
      3.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HNNT4GT9KtU

      Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  25. z tej firmy jeszcze nie miałam odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za Schaumą

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)