piątek, listopada 01, 2013

BingoSpa - maska do włosów - kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu - ponad 40 składników aktywnych


Opis producenta:

Kuracja zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.
Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:
- wzmacnia cebulki włosów,
- zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
- działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
- reguluje nawilżenie,
- reguluje wydzielanie sebum,
- likwiduje podrażnienia skóry,
- neutralizuje wolne rodniki,
- poprawia ukrwienie skóry głowy,
- chroni naturalny odcień włosów.


Skład:


Cena:

ok 20 zł / 500 ml
W sklepie internetowym Bingo Spa zapłacimy za nią ok 16 zł
Dostępność: sklepy internetowe, allegro, sklepy z asortymentem Bingo Spa

Mój opis:

Opakowanie:
Maska znajduje się w dużym, plastikowym słoiku mieszcącym 500 ml produkty. Jest on zakręcany od góry. Moim zdaniem jest to najwygodniejszy opakowanie do tego typu produktu, ponieważ nic się nie marnuje i wydobywamy tyle maski ile potrzebujemy :)


Konsystencja:
lekko lejąca(typowa dla masek) o dość dziwnym i specyficznym zapachu. 


Moja ocena:
Poznałam tą maskę dzięki mojej koleżance, która zachwalała ja pod niebiosa i dała mi w słoiczku trochę na spróbowanie. Już po pierwszym zastosowaniu efekt był nieziemski! Włosy były piękne, lejące i mięsiste, dodatkowo pełne blasku i wyglądały w końcu na zdrowe, bez suchych końców. Przy następnym myciu zastosowałam ponownie i znów ten sam efekt. Moja radość była ogromna, więc kupiłam produkt pełnowymiarowy. Niestety czekałam na niego ok 3 tygodni, bo z koleżanką robiłam zamówienie i trochę się to opóźniło...
Ogólnie nakładałam maskę na umyte włosy, pod czepek na ok 30-60 minut.
Możliwe że jest to zbyt długo i dlatego późniejsze efekty nie były zbyt pozytywne...
Niestety kiedy przestałam używac maski co drugie mycie stan moich włosow się pogorszył. Pierwszy raz w życiu zaczęły mi wypadać włosy i to dość bardzo. Ogólnie nie miałam z tym nigdy problemy, włosy wychodziły mi jak powinny i zostawały na szczotce, a teraz jak myje włosy to mogę wyciągnąć ich całą garść. Niestety na chwilę obecną włosy po użyciu tej maski nie są zbyt piekne (suche końce znów są widoczne), a kiedy potrzymam ją dłużej niż 20 minut są przetłuszczone i nie nadają się do użytku. Jeśli chodzi o skład to jest on dobry i jest w nim wiele cennych dla włosów ekstraktów.
Nie jestem jednak przekonana czy zakupię ją ponownie. Będę szukać prawdopodobnie innej, która ma ładniejszy zapach i nie spowoduje mi takiego wypadania włosów, chociaż nie jestem przekonana, że akurat ta maska to spowodowała. 
Jakie maski polecacie? :)

77 komentarzy:

  1. Nie używam masek do włosów, bo nie mam do tego cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy potrzebują raz na jakiś czas maski bo skończa tragicznie :(

      Usuń
  2. Nie miałam styczności z ta firma szkoda muszę kiedyś cos z Bingo sobie zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą maską! z jednej strony świetna, z drugiej zawiodła.. To bardzo dziwne, że gdy ją odstawiłaś, to włosy zaczęły Ci wypadać. Może to nie wina maski, tylko zmiany pogody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, jednak nigdy nie miałam problemu z wypadaniem włosów. Możliwe, że maska uzależnia włosy? Sama nie wiem...
      Moja koleżanka jka używała jej na skalp tez zaczęły wypadac jej włosy, teraz odstawiła i niestety nic się nie zmieniło :/
      możliwe,że źle wiąże fakty :)

      Usuń
  4. Dla mnie z BingoSpa zawsze było coś nie tak. Jakoś mnie do nich nie ciągnie absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to niektóre produkty naprawde potrafią zaskoczyć jakością, niektóre jednak są konkretnymi bublami :/

      Usuń
  5. Może stres i pogoda też miałą wpływ na wypadanie włosów :)
    ja czaiłam się na tą maskę, ale chyba jednak wybiore kallosa zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, w końcu jesień zawitała :) możliwe, że i zła dieta tutaj wpłynęła na moje włosy :)
      A stresów w tamtym czasie miałam sporo...tylko że nadal włosy mi wypadają, a stres skończył się ponad miesiąc temu :)

      Usuń
  6. ja polecam maskę drożdżową właśnie bingo spa :) włosy są po niej właśnie bardziej mięsiste, dłużej świeże i nie zauważyłam wzmocnionego wypadania w przerwach od jej stosowania, jak Ty w przypadku tej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo w takim razie chętnie sobie ją wypróbuję :)

      Usuń
  7. Ja się polubiłam z Bingaczem tym fioletowym keratyną i czymś tam ejszcze (nie mam jej pod ręką, więc nie powiem;p). Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale chętnie po nią sięgnę :) tylko troch się boję po tej masce :P
      Ale poczytam o niej i jak dużo będzie pozytywnych opini spróbuję z pewnością :)

      Usuń
  8. Myślę że za taką cenę można znaleźć naprawdę dużo fajniejsze maski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyglądam jej się z uwagą od jakiegoś czasu, ale ostatnio ma coraz więcej negatywnych opinii... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, strasznie dziwna reakcja... może twoje włosy po prostu przejadły się taką ilością ekstraktów i potrzebują od maski odpoczynku? Wiadomo, że z ziołami nie można przesadzać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe :) własnie robię sobie od niej odpoczynek ;) zobaczymy z jakim skutkiem ;)

      Usuń
  11. Ja jak na razie używam Kallosa i jestem baaardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mam zamiar go zakupić, bo wiele osób bardzo go chwali ;)

      Usuń
  12. U mnie spisywała się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uu to szkoda, że tak się zmieniło jej działanie z czasem :/ ja ostatnio robię sobie mieszankę z olejów i masek i nakładam raz na tydzień albo na dwa tygodnie ;) na razie jest fajnie ;)
    A co do przetłuszczania się włosów to ostatnio musiałam szampon zmienić bo te nawilżające strasznie mi przetłuszczały włosy... chyba przez te kaloryfery itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię cię! :P
      I tak masz piekne, długie, proste włosy które kocham <3

      Usuń
  14. Mnie od tej maski okropnie bolała skóra głowy. Początkowo na długości efekty były marne, ale w połączeniu z czymś dociążającym na końce daje piękne, sypkie włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją koleżankę też! to chyba wina takiej ilości ekstraktów :/

      Usuń
  15. Maski używam rzadko, dlatego nie mogę nic polecić specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ostatnio też strasznie włosy idą wręcz garściami i nie tylko mi, wiele osób się z tym w tym roku boryka... A co do maski jak początek Twojej opinii mnie zachęcił tak końcówka skutecznie zniechęciła.
    Polecam maski z Kallosa albo biovax czy ziaja do z niszczonych :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biovax mnie nie zachęca powiem szczerze, ale kallosa chętnie wypróbuję ;)

      Usuń
  17. Też ja miałam ale uważam ze powinni robić je w mniejszych opakowaniach. Choć u mnie zakupisz ją w Auchan ca coś poniżej 15zł - i wiele innych produktów mają z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to dabrze, że mi mówisz ;) już wiem gdzie mam kupowac ich produkty ;)

      Usuń
  18. marzy mi się ona :) teraz zaczęłam testować kurację arganową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie szukam czegoś innego, ale również prawdopodobnie z bingo spa ;)

      Usuń
  19. Te wypadające włosy mnie trochę zniechęciły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie jestem pewna czy to przez tą maskę, mam tylko takie przypuszczenia ;)

      Usuń
  20. Czy dobrze zrozumiałam, po tak intensywnym i długotrwałym stosowaniu tej maski włosy zaczęły Ci lecieć i już nie działała jak dawniej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłądnie... może zbyt długo jej nie stosowałam bo ok miesiąca, ale niestety włosy zaczęły mi wypadać, gdy ją odstawiłąm :/

      Usuń
  21. gdzie te ponad 40 skaldnikow aktywnych o ktorych zapewnia producent?ja naliczylam 32 chyba skaldniki ale w tym tylko kilka aktywnych... ;D. Oszustwo na samym wstepie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ja nawet nie policzyłam, bo nie wiedziałam, które sa aktywne ;)
      dobrze wiedzieć, że 40 skłądników aktywnych to producent chyba chciał by widzieć ;)

      Usuń
  22. rozpoznaje swój regał z ikei;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja używam pilomaxa lub biowaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pilomax nie jest dla moich włosów rewelacyjny ;)

      Usuń
  24. Koniecznie spróbuj Garnier, seria avocado! Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam ich odżywki, ale niestety zmienili skład i nie jest on dla mnie dobry :(

      Usuń
  25. Maska maską, ale teraz widzę dopiero zmiany na blogu i jestem zachwycona:) Bardzo bardzo na plus, zrobiło się bardziej przejrzyście i przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci bardzo :* własnie taki efekt chciał uzyskac :) przejrzytość :) tego mi brakowało od dawna :)
      Ale to dzięki Cathy z bloga Just Stay Classy :) :*

      Usuń
  26. Kaloss placenta crem midollo, najlepsza :) wiele masek na początku daje nam efekt wow, by później doprawdzić włosy do jeszcze większej ruiny, znam to niestety :( spróbuj może Ziaji w b8iałym słoiczku, polecam Ci coś od BAbuszki Agafii, jednak wiem, że nie każdy polubi te kosmetyki :) jeśli nie przeszkadza Ci ziołowy zapch, kupuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że zapach przeżyję jeśli ma dobry skład :)
      niestety kallos mnie zniechęcił składem..ma wiele drażniących konserwantów z tego co zauważyłam :/

      Usuń
  27. kallos crem latte jakoś tak, mój ulubieniec , cudownie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja wolę odżywki,jakoś z maskami mam nie po drodze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywkę nakładam po każdym myciu, ale raz w tygodniu staram się nałożyć maskę ;)

      Usuń
  29. nie przekonuje mnie ta maska, chociaż kiedyś ją chciałam wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe skąd ta zmiana. Ja używam Biovaxu do blond i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Maskę mam, ale tylko powąchałam i włożyłam do zapasów ;) Wydaje mi się na mój nos, że pachniała identycznie jak ta z algami i shea ;) Przyzwyczaiłam się do tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miałam wcześniej maski z Bingo Spa i nawet nie wiem jak ta z algami pachnie ;) ale dziwny jest dla mnie ten zapach...

      Usuń
  32. o to coś dla mnie! ale skoro mają mi wypaść włosy, które i tak wypadają jak szalone to nie chcę :( szukam dalej...

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam tą maskę do testowania, ale oddałam koleżance, bo już nie miałam kiedy jej używać :p ciekawa jestem, jak sprawdziłaby się u mnie, ale nie czuję potrzeby natychmiastowego zakupu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś chciała to mogę się podzielić, bo nie wiem czy swoją zużyję do końca :P

      Usuń
  34. czyli cos fajnego co muszę sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale tylko raz na jakiś czas, bo jak włosy wypadną to nie będzie fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytałam o niej same pozytywy, ale to wiadomo, każdemu działa inaczej, to zależy od skóry głowy i samych włosów, widocznie Tobie coś w niej nie odpowiadało, ze spowodowało taki negatywny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że za dużo ekstraktów mogło wywołać taką reakcję, albo maska uzależnia :)

      Usuń
  37. Polecam maskę Alterry:) Świetnie nawilża suche włosy:) Aczkolwiek można przeżyć spory szok, ponieważ produkt charakteryzuje się gęstą konsystencją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałąm ją kiedyś :) szczerze powiem, że nie zachwyciła mnie. Moje włosy uwielbiają olej jojoba i chyba muszę znleźc maskę z tym właśnie składnikiem :)

      Usuń
  38. z bingospa mam z drożdżami. Nawet może być, ale ja uwielbiam z Pilomaxu i wiernie się jej trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi właśnie ta z pilomaxu wydaje się być srednia :/

      Usuń
  39. Przeraziłaś mnie tym wypadaniem włosów po odstawieniu maski....

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojoj:( Ja niestety do tej pory nie trafiłam maskę, która dawałaby mi konkretny efekt wow.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)