piątek, marca 15, 2013

Farmona - Tutti Frutti Mus do ciała - brzoskwinia & mango

Farmona - Tutti Frutti Mus do ciała - brzoskwinia & mango



Opis producenta:

Lekkie musy do ciała z tej linii zostały wzbogacone fitoendorfinami i przepysznymi aromatami egzotycznych owocowych kompozycji. 
Cudownie lekki mus do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i soczyście świeżym zapachu dzięki zawartości karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie. 
Kosmetyk dostępny w wariantach zapachowych: 
-Melon i arbuz; 
-Figi i daktyle; 
-Mango i brzoskwinia. 

Skład:

wersja 'Mango i brzoskwinia'- Aqua, Isopropyl Myristate, Cyclomethicone, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate Citrate, Paraffinum Liquidum, Parfum, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii, Helianthus Annuus Oil, Panthenol, Morinda Citrifolia Zingiber Officinale Phenoxyethanol, Allantoin, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Acrylates C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, CI 16255, CI 19140. 

Cena:

ok 13zł/ 300ml

Mój opis

W pierwszej chwili w rękę wpadł mi mus z Pefrecty, wiele dobrego o nim słyszałam i ma wiele ciekawych nut zapachowych, jednak Tutti Frutti miał lepszą cenę (promocja - niecałe 10zł) dlatego wylądował w koszyku. Aktualnie mus ten znajduje się w moim pierwszym projekcie denko, zakupiłam go ponad pół roku temu i nigdy nie miałam okazji aby go dużej używać.
Opakowanie: Mus znajduje się w plastikowym opakowaniu, zakręcanym od góry. Opakowanie jest owalnego kształtu, z pomarańczowo-czerwonymi nalepkami. Bardzo podoba mi się sposób wydobycia musu z opakowania, możemy nabrać taką ilość produktu jaka nas interesuje.
Kolor: jasno pomarańczowy, może trochę blady pomarańcz.
Konsystencja: dość zwarta jak na mus do ciała, jednak z łatwością się ją rozprowadza po ciele
Zapach: uwiódł mnie na całej linii i aktualnie jest to mus nr 1 jak dla mnie. Mus pachnie bardzo słodko, a zarazem owocowo, oraz dość intensywnie. Jeśli nie lubisz intensywnych i słodkich zapachów to z pewnością tego produktu nie polubisz.
Nawilżenie: doskonałe! Mus idealnie nadaję się na skórę po kąpieli czy peelingu, gdyż idealnie ją odżywi i nawilży, oraz pozostawi gładka i jędrną na wiele godzin.
Wydajność: przy regularnym codziennym stosowaniu starcza na ok 2 miesiące J
Mój opis: zakochałam się w tym musie!:)  Produkt ma cudowną linię zapachową, która jak dla mnie wygrywa z tymi z Perfecty, zapach utrzymuje się na ciele nawet do 12 godzin od nałożenia go, co jest jego wielkim atutem. Mus zapewnia naszej skórze nawilżenie, odżywienie oraz piękny, zdrowy wygląd na cały dzień. Jestem nim zachwycona, gdyż żaden inny mus mnie aż w tylu aspektach nie zadowolił. Ostatnio zauważyłam także peeling do ciała z tej serii, przy następnych zakupach zapewne wyląduje w koszyku :)

A Wy jakie macie zdanie na jego temat? Użyłyście go? :)



44 komentarze:

  1. Huhu, chętnie zapoznam się z tym musem. :D Już czuję jego słodki zapach... ;P
    Gdzie go kupowałaś?
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego musu, miałam inną wersję zapachową, ale jak dla mnie był za bardzo "słodki" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jeśli ktoś nie lubi słodkich i intensywnych zapachów może mu nie przypaść do gustu ten mus :)

      Usuń
  3. ciekawy produkt i kiedyś z pewnością go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam musu ale pewnie bym kupiła dla samego zapachu :x
    Fajny blog - dodaję do obserwowanych! Będę do Ciebie wpadać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach w sam raz na wiosenne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam balsam, musu jeszcze nie. Ale zapachy są rzeczywiście obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inną wersje zapachową z Tutti Frutti, ale czekam aż skończą mi się te, które aktualnie używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go, cudownie pachniał. Wrócę do niego jak zużyję inne masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie moje połączenie zapachowe <3 :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych masełek miałam zapach liczi oraz karmel z cynamonem. Pierwszy po nałożeniu na ciało był okropny. Natomiast drugi. Yummy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten liczy chyba im nie wyszedł :) wszyscy mają na jego temat negatywne opinie :)

      Usuń
  12. zawsze omijałam te musy .. myślałam że ładnie pachną i nic poza tym;/ ale jak teraz zobczyłam że jest dostępny zapach melon-arbuz *.* i jeszcze tak długo się utrzymuje zapach, muszę kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam kiedys masło do ciała z tej firmy " liczi+rambutan" i niesamowicie sie zawiodłam. Od tego czasu nie patrzę nawet w stronę ich kosmetyków ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie wiele negatywnych opinii na temat "liczi.."
      Ten jak najbardziej na plus :)

      Usuń
  14. swietna recenzja! obeserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam nie raz, ale kupuje zazwyczaj na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam go także w zimowe wieczory :) działa bardzo dobrze na poprawę humoru :)

      Usuń
  16. Widziałam wiele razy, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się na zakup. Pewnie kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak wykończę zapasy kupię go:)od dawna się przymierzam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam. ale mysle, ze moze na lato sie w niego zaopatrze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki bardzo, będę pamiętać i zapytam się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy go nie używałam, z TF mam jedynie płyny do kąpieli, ale będę poszerzać skutecznie swoje zasoby, bo mają ciekawe zapachy ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się,że produkty Farmony nie poradzą sobie z bardzo suchą skórą,ale trzeba przyznać,że oferowane przez nich kosmetyki pachną obłędnie!:-) Ubóstwiam masło do ciała Karmel i Cynamon <3 :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy go nie używałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. już wyobrażam sobie tez piękny zapach .. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę go mieć skoro tak ładnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)