środa, marca 13, 2013

ROZDANIE !


A więc nadszedł czas na moje pierwsze rozdanie :) 


ROZDAJĘ:








1. Original Source LIME Shower

2. Original Source MANGO&MACADAMIA Shower

3. Joanna Body Naturia - peelind do ciała z czarnej porzeczki

4. Soraya - krem do stóp dezodorujący

5. Joanna z Apteczki Babuni - balsam do włosów z miodem

6. Lirenee Dermoprogram - samoopalający MUS

7. Eveline Cosmetics - Paznokcie twarde jak diament, odżywka do paznokci
8. Garnier - Krem do rąk dla skóry szorstkiej
9. The Body Shop BORN LIPPY - błyszczyk/balsam do ust RASPBERRY
10. CHI Silk Infusion - odżywka/jedwab do włosów
11. Avon Naturals - odżywczy preparat z woskiem pszczelim 
12. AA Cosmetics - krem nawilżająco-matujący
13. Pantene PRO V - dwu minutowa głęboko regenerująca maska do włosów
14. Eveline Cosmetics - Tusz do rzęs 




Sponsorem wyżej wymienionych nagród jestem ja czyli właścicielka bloga.

Nagrody są nowe, nigdy nie otwierane ani nie używane.

Jest to zbiór moich TOP kosmetyków zakupionych specjalnie na potrzeby konkursu.



ZASADY:




Warunkiem koniecznym jest publiczne obserwowanie niniejszego bloga oraz podanie w komentarzu swojego e-maila. + 1 los


Dodatkowo: 


- umieszczenie informacji o rozdaniu w poście wraz z linkiem na mojego bloga i obrazkiem + 1 los
- dodanie mojego bloga do blogrolla + 1 los
- baner rozdania w pasku bocznym wraz z linkiem na mojego bloga+ 1 los
- polubienie na facebook'u + 1 los

FORMULARZ:



OBSERWUJE JAKO:
1. e-mail:
2. post: NIE/TAK + link
3. blogroll: NIE/TAK + link
4. pasek boczny: NIE/TAK + link
5. facebook: NIE/TAK

Rozdanie trwa : od 13.03 - 13.04

Jako autorka bloga i organizatorka rozdania zastrzegam sobie prawo przedłużenia rozdania jeśli nie zgłosi się min. 50 osób.


Obraz do dodania na bloga:



ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!