sobota, marca 16, 2013

Eveline Cosmetics - Extra Soft odżywczy krem do ciała i twarzy

Eveline Cosmetics - Extra Soft odżywczy krem do ciała i twarzy


Opis producenta:

Doskonale wchłaniający się krem odżywczy łączy w sobie całe bogactwo formuły szwajcarskiej o właściwościach silnie nawilżających i kojących. Już po pierwszym zastosowaniu przynosi natychmiastowe uczucie komfortu, pozostawiając skórę twarzy i ciała miękką i świeżą.
- nie zawiera kompozycji zapachowej
- 24-godzinne nawilżenie i ochrona
- świeżość, miękkość, ukojenie skóry
- doskonale wchłaniająca się formuła
Długotrwała ochrona i natychmiastowa ulga dla skóry wrażliwej.
Składniki aktywne:
Olej z avocado - odżywia i głęboko regeneruje.
D-panthenol + Alantoina - działają łagodząco i przeciwzapalnie, intensywnie nawilżają.

Skład:


Aqua/Water, Mineral Oil, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Glycerin, Polybutene, Ceteareth-20, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Avocado Oil, Ethylhexyl Methoxycinnmate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Propylene Glycol/Water/Hydrolyzed Silk, Polysorbate 20/PEG-20 Glyceryl Laurate/Water/Tocopherol/Linoleic Acid/Retinyl Palmitate, Glucose, Urea, Allantoin, Phenoxyethanol/Methylparaben/Butylparaben/Ethylparaben/Isobutylparaben/Propylparaben, DMDM Hydantoin.


Cena:


ok. 8zł / 200ml

Mój opis:

Na ten krem skusiła mnie promocja w Rossmannie, kosztował wtedy ok 5 zł, dlatego wrzuciłam do koszyka bez większego zastanawiania się.
Opakowanie: krem znajduje się w plastikowym, białym, okrągłym i dość dużym opakowaniu. Producent trochę przesadził z wielkością. Mógł zrobić też mniejsze wersje, gdyż tej z pewnością nie weźmiemy do torebki. Opakowanie jest odkręcane, co gwarantuje że krem nie wydostanie się z opakowania podczas podróży. Przed zakupem możemy odkręcić krem i sprawdzić czy nikt wcześniej go nie otwierał, producent chce nam to zapewnić przez zakrycie kremu sreberkiem (zapewnia ono także dłuższą świeżość produktu),
Konsystencja: jest dość zwarta, jednak bardzo łatwo się rozsmarowuje i wchłania.
Zapach: gdy pierwszy raz zastosowałam krem zapach skojarzył mi się z maścią rozgrzewającą, może jakiś eukaliptus? Bynajmniej gdy teraz stosuje go codziennie nie czuje zupełnie nic.
Kolor: biały
Nawilżenie: 100%. Czy używam go do twarzy, rąk czy każdej innej części ciała super regeneruje zniszczony naskórek i nawilża suche miejsca.
Mój opis: krem jak najbardziej na plus. Produkt zagwarantuje nam długotrwałe nawilżenie, miękką i sprężystą skórę oraz świeżość. Gdy nałożymy go zbyt dużo na twarz może spowodować lekkie przetłuszczenie skóry, jednak jako krem na noc sprawdza się w 100%!
Jest idealnym produktem do zastosowania po peelingu czy depilacji, nie podrażnia, przynosi długotrwałą ulgę i nawilża skórę. Odpowiada mi brak zapachu (niektórzy wyczuwają lekki świeży zapach), dzięki czemu wygrywa z Nivea Soft, której zapach mnie irytuje. Do zakupu zachęcają także składniki np. d-panthenol, który łagodzi jakiekolwiek podrażnienia czy olej z avocado - odżywia i regeneruje skórę.

Kolejnym plusem jest cena i dostępność. Kosztuje niecałe 8zł, a dostępny jeszcze wszędzie - Rossmann, Hebe, Natura, oraz w większych supermarketach.
Czego więcej można chcieć od tego typu kremu? Jak dla mnie wersji w mniejszym opakowaniu, co zapewnia nam Nivea np. w produkcie Nivea Soft :) klient powinien mieć wybór czy woli mniejszy kosmetyk czy większy, tutaj jest dostępny jedynie krem w dość masywnym opakowaniu. Jednak wybaczam to producentowi, 
gdyż jest to dla mnie krem nr 1 :) Mogę go nawet nazwać takim moim "małym" ideałem :)

A Wy jakie macie zdanie na jego temat?:)



38 komentarzy:

  1. ten krem uwielbia mój facet :) używa go namiętnie na noc na twarz, oraz na łokciem kolana, szyję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się mu bardziej przyjrzeć bo zainteresował mnie :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę używać kremu z Eveline jakoś nie lubią się z moja skórą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go do rąk. Naprawdę świetny. ;D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zraziłam się póki co do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie ostatnio bardzo ją polubiłam :)

      Usuń
  6. Ja go nigdy nie miałam, ale moja mama go używała. Jest alergiczką z bardzo wrażliwą cerą i niestety ją uczulał :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także jestem alergiczką i wiele kosmetyków mnie uczula, jednak ten nie :)

      Usuń
  7. jakoś nie przepadam za Eveline ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie bardzo... kilka lat temu się przejechałam na kilku produktach i teraz nawet nie sięgam...

      Usuń
    2. to ja mam tak z Garnierem...

      Usuń
  8. ja uważam,że kosmetyki od Eveline są całkiem dobre:) miałam kilka balsamów i kremów i byłam zadowolona! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ostatnią nowość Eveline - Maskarę którą zakupiłam na przecenie w Biedronce :)

      Jest moja najlepszą maskarą :)

      Usuń
  9. mam koleżankę, z zawodu kosmetyczkę, która twierdzi, że nie ma sensu kupować kremów do twarzy bo mozna je spokojnie zastąpić tymi do twarzy bo to to samo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem fajnie nawilżał skórę mojego ciała. Ale na mocno przesuszonej zimą twarzy się nie sprawdził. Wtedy sięgnęłam po Neutrogenę, która jest moim ratunkiem w takich sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neutrogena w takich sytuacjach jest najlepsza :)

      Usuń
  11. nie widziałam jakoś do tej pory tego kremu, ale być może spróbuje bo wydaje się całkiem ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o nim, ale murze go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem czemu ale unikam produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałabym go w okresie zimowym jak grzeją grzejniki. Po zmyciu makijażu w sam raz do podratowania spierzchniętej skóry twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam, ale być może w przyszłości przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten krem od października, stosuję go jedynie na twarz, więc jest bardzo wydajny. Niestety jest coś, co sprawia, że nie kupię go ponownie. Za każdym razem jak go stosuję, przez chwilę odczuwam ściągniętą skórę, zwłaszcza na policzkach. Strasznie mi to dokucza, bo mam problematyczną skórę samą w sobie, więc czemu mam cierpieć jeszcze z jego powodu. Na szczęście nie trwa to wiecznie, no ale... a niby jest taki antyalergiczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz po nim takie efekty cóz powinnaś zmienić krem :) wiadomo nic nie robi aż takiego ale... no właśnie :)
      ja bynajmniej takie efektu nie czuje:)

      Usuń
  17. Moja mama również go uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po recenzji chętnie wpiszę go na listę zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam przyjemności używać tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne robisz recenzje ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzę ten krem, ale nigdy go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze okazji go używać, ale nie raz widziałam go w Rossmannie i dziwiła mnie jego niska cena.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie się zapowiada, będę o nim pamiętać! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)