piątek, marca 29, 2013

Znajdź swój ideał z Vichy

Znajdź swój ideał z Vichy  

Po wielu próbach...UDAŁO MI SIĘ :)
A dokładniej mojej siostrze, która wywalczyła ten Mini Box w aptece w moim rodzinnym mieście. Był to już niestety ostatni zestaw więc dziewczyny za nią w kolejce chciały ją rozszarpać, ale cóż trafił do mnie :)
Jako, że studiuje we Wrocławiu myślałam, że na pewno znajdę jakiś Mini Box, przecież lista aptek z tymi pudełkami była bardzo długa. Byłam w każdej aptece, która mogła go mieć i co?
NIC. Albo Aptekarze mówili mi, że najpierw trzeba kupić jakiś produkt, a potem będą tak mili że mi go dorzucą - kiedy wspominałam, że nie trzeba kupować produktów Vichy aby dostać to pudełko stwierdzali, że się pomylili i już nie mają, albo od razu słyszałam, że MINIBoxów już nie ma. Myślałam, że marzenia o tych próbkach prysły, aż zobaczyłam, że w dwóch aptekach w moim rodzinnym mieście powinny one być! Niewiele myśląc napisała do siostry, żeby pobiegła do apteki i wzięła mi jeden. Nawet ogromna śnieżyca jej nie wystraszyła - poszła i odebrała. Ten oto MINIbox czekał na mnie dwa tygodnie aż wreszcie mogliśmy się spotkać :)

W skład zestawu wchodzą:

W skład pudełka wchodzi: 
Idealia. Rozświetlający krem wygładzający - 3ml
>Aqualia Thermal. Nawilżający krem kojący i wzmacniający - 3ml

 >Liftactiv. Krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający do skóry suchej i mieszanej - 1.5ml
>NeoVadiol Gf. Krem przywracający gęstość skóry i proporcje twarzy do skóry suchej -1.5ml
>Normaderm. Krem zwalczający niedoskonałości o kompleksowym działaniu - 1.5ml





A Wy macie swój MINI Box? :)

34 komentarze:

  1. Ja nawet nie próbowałam go zdobyć bo nie miałam takowej możliwości, ale fajnie że Tobie się udało :) Masz dobrą siostrę skoro w taki dzień poszła za pudełkiem hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słysze o nich ;)
    gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Początkowo w ogóle nie miałam pojęcia o tej akcji. Dopiero kiedy na blogach pojawiły się notki ze zdjęciami pudełek, mniej więcej zrozumiałam o co chodzi. Ale szczerze powiedziawszy nie żałuję. Używałam kremów Normaderm, Aqualia i Idealia - żaden z nich mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałabym przetestowac je zanim zakupię :)

      Usuń
  4. ja się u siebie nie załapałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mi też się udało. Moje poszukiwania wyglądały identycznie jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest chore aby aptekarze w ten sposób żerowali na klientach i darmowych próbkach :/

      Usuń
  6. dalej się zastanawiam nad tym mailem do Vichy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi na szczęście się udało zdobyć w pierwszej aptece i nie było żadnego problemu, nawet dla mamy dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje poszukiwania wyglądały identycznie. Mam wrażenie, że aptekarze wystawiają te pudełka na allegro i to jedyny sposób, żeby je zdobyć, bo dla klienta apteki są dodawane (jeśli ma szczęście) przy zakupie innego produktu Vichy.
    Owocnego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak! weszłam na allegro i dziwnym trafem ten sam użytkownik sprzedaje te pudełka za ok 13zł ok 10-15 sztuk :/

      Usuń
  9. Zdobyłam dla mamy i siostry ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ;)

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też w jednej aptece zawołali o zakup. Po prostu masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w tej sprawie do Vichy - zobaczymy co odpiszą.

      Usuń
  12. Tak ostatnio udało mi się dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednym słowem - akcja UDANA ;D
    Pisałam już u mnie na blogu jak to wyglądało w moim przypadku ;p Nie załapałam się na taki mini zestawik, otrzymałam natomiast 'nagrodę pocieszenia' ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Już sobie wyobrażam miny dziewczyn w tej aptece ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra mówiła, że chciały jej wyrwać wzrokiem to pudełko :)

      Usuń
  15. Ehh ja niestety już nie zdobyłam pudełka, bo nie było już w aptekach :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci zazdroszczę! :( U mnie w promieniu 50km nie ma ani jednej apteki, w której mogłabym odebrać box :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie odebrałam, bo do tych aptek mi daleko, gdzie były rozdawane. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie udalo mi sie ich dorwac w zadnej aptece... ale za to obłowiłam się innych próbek, przy okazji ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiaj dopiero sie o tym dowiedzialam
    mam nadzieje ze uda mi sie zdobyc :)
    bo mieszkam w niewielkim miescie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Ci powodzenia, bo z tego co wiem już prawie wszystkie zostały rozdane :(

      Usuń
  20. Vichy rozdaje teraz w aptekach katalog z załączonymi próbkami, ale też pewnie będzie ciężko dostępny. Więcej info http://darmobranie.blox.pl/2013/07/Katolog-Vichy-z-probkami.html

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)