piątek, marca 01, 2013

Lefrosch - Pilarix - Krem przeciw rogowaceniu skóry

 Lefrosch - Pilarix - Krem przeciw rogowaceniu skóry

Miałam bardzo duży problem z podrażnieniem po goleniu na nogach. Skóra mnie piekła, swędziała i miałam bardzie nieestetyczne krosty. Dermatolog zalecił mi krem Pilarix, dostępny tylko w aptekach:

Opis producenta:

Plarix krem to nowoczesny preparat skutecznie zapobiegający nadmiernemu rogowaceniu skóry. Poprzez zwiększenie nawilżenia warstwy rogowej naskórka przyspiesza procesy regeneracji skóry w przebiegu wielu dermatoz, działa przeciwzapalnie.

Zalecany w przypadkach rogowacenia okołomieszkowego, po depilacji, wyprysku w fazie nadmiernego łuszczenia, przewlekłej suchości skóry, jako środek przyspieszający regenerację skóry między okresami sterydoterapii zewnętrznej.
Przeciwwskazania:
Nadwrażliwość na kwas salicylowy lub pozostałe składniki kremu, ciąża, okres karmienia piersią, wiek poniżej 12 roku życia, niewydolność nerek lub wątroby. Nie stosować w przypadku bakteryjnych, wirusowych lub grzybiczych zakażeń skóry. Nie stosować kremu na błony śluzowe, wargi, okolice moczowo-płciowe, do oczu i na skórę w okolicy oczu.

Skład:

Zawiera:
- kwas salicylowy 2 % - ułatwia oddzielanie się
nawarstwionych rogowaceń naskórka
- mocznik 20% - silnie nawilża, zwiększa elastyczność
warstwy rogowej naskórka
- panthenol - działa kojąco, przeciwzapalnie
w przypadkach podrażnień, niezależnie od przyczyny
- alantoinę - przyspiesza regenerację skóry chorobowo
zmienionej, podrażnionej, biologicznie uszkodzonej 


Cena:

ok 20-25zł/100ml - Dostępny TYLKO w aptekach

Mój opis:

Jak pisałam wyżej miałam bardzo duży problem z podrażnieniem po goleniu, ale także przydarzały mi się wrastające włoski, które były udręką. Używałam bardzo wielu kremów, balsamów i innych specyfików, po czym stwierdziłam, że jestem uczulona na nikiel (znajduje się w ostrzu golarki), a więc zakupiłam depilator. To była jedna wielka pomyłka. Uczulenie utrzymało się ok 3 tygodnie, przez co musiałam ciągle chodzić w długich spodniach, a podczas kąpieli i po niej umierałam z bólu. Minęły 3 tygodnie, wszystko wróciło do normy, jednak znów genialna ja wymyśliła, iż jeśli to nikiel to spróbuje kremów do golenia, w końcu tam żadnego metalu nie ma (jedynie plastikowa szpatułka):) jednak podrażnienie wystąpiło (niestety) więc wybrałam się do dermatologa. 
Pani poleciła mi krem Pilarix. Do kremu podeszłam bardzo sceptycznie gdyż inne kosmetyki także miały mi pomagać, a jednak nic z tego nie wyszło. A więc zacznijmy od początku:
Opakowanie : krem znajduje się w białej tubce o pojemności 100ml. Tubka jest z dobrego materiału, także nawet jeśli miałybyśmy ją nosić ciągle w torebce nic się z nią nie stanie, nie pęknie, nie przedziurawi się, a krem nie wyleci. Tubka zakręcana jest na korek, który jest jej podstawą, na której stoi.
Aplikacja : łatwa i wydajna. Krem bardzo łatwo wyciska się z tubki.
Konsystencja/zapach: Krem ma bardzo zwartą konsystencję. Za pierwszym razem gdy wycisnęłam odrobinę pomyślałam, że to chyba nie jest odpowiedni krem, gdyż będzie go ciężko rozprowadzić. Bardzo się pomyliłam !  Konsystencja co prawda jest zbyt zwarta jak na krem do nóg, jednak bardzo dobrze się ją rozprowadza, wystarczy nawet niewielka ilość aby pokryć całe łydki kremem. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Co prawda jest mało intensywny jednak bardzo fajny i przyjemny.
Kolor: powiedziałabym, że jest biały, jednak skłamałabym. Dla mnie jest trudny do określenie. Trochę biały, lekko szary, oraz ma jakiś odcień żółci :)
Wchłanianie: krem wchłania się bardzo szybko, nie pozostawia filmu na skórze
Wydajność: używając codziennie starczył mi na ok 1,5-2 miesiące :) także uważam, że jest bardzo wydajny.
Działanie: Najlepszy nawilżający kosmetyk na świecie, bynajmniej takie jest moje zdanie :) nawilża najlepiej ze znanych mi kosmetyków, do tego sprawdza się bardzo dobrze jako krem po goleniu, gdyż łagodzi wszelkie podrażnienia. To samo tyczy się peelingu. Gdy nałożymy go na peelingu na skórę, widać jak łagodzi podrażnienia, oraz nawilża :)
Krem ten łagodzi wszelkie podrażnienia skórne oraz zapobiega łuszczeniu się naskórka, upora się także z krostkami, czy uczuleniem. Wrastające włoski to już nie problem :) wystarczy peeling + krem Pilarix i po sprawie :)
Produkt ten możemy nakładać w sumie na każdy rodzaj skóry, oraz na każdą partię ciała.
Jedyny minus to, że jest dostępny jedynie w aptekach, a cena także nie jest najniższa, jednak moim zdaniem krem warty jest tej ceny. Od 4 lat znajduje się niezmiennie w mojej kosmetyczce :)

A Wy jakie macie zdanie na jego temat? Stosowałyście go kiedyś? :)

25 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, nie słyszałam nigdy o nim

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana a probowalas kiedys sudocrem? do dostania w aptekach, drogeriach, raz nawet w realu widzialam :) pomaga mi i na krostki na buzi, i na roznego rodzaju ranki (strupki) zeby szybciej zeszly i nawet na podraznienia po goleniu :) mój zdecydowany nr 1 i do tego tanszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam! :) i bardzo lubię :)
      Jednak nie pomógł mi na podrażnienia i do tego zostawiał skórę na nogach całą białą, aż trudno było to zmyć :(
      Jednak fakt faktem jest bardzo dobry na inne podrażnienia i krostki :))

      Usuń
  3. ja równiez nie uzywałam go-ale bardzo ciekawie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej firmy mam emulsje do wlosow;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam wcześniej ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też poraz pierwszy widzę go u Ciebie;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. O chyba będę go musiała kuc mojemu menowi, bo jego dłonie są w opłakanym stanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się super jeśli chodzi o dłonie, ale także i pięty po zimie są po nim świetne :)

      Usuń
  8. pierwszy raz widzę ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie jestem pierwszą osobą, która po raz pierwszy widzi ten kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że mało kto o nim słyszał bo jest to produkt dostępnym jedynie w aptekach :/

      Usuń
  10. To chyba będzie coś dla moich ramion...
    A DERMEDIC baby - faktycznie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować :)
      A krem polecam z całego serca :), naprawdę jak na tę cenę krem jest super !

      Usuń
  11. Przydałby mi sie taki, bo ostatnio też mam jakieś krostki na nogach...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam tego kremu. Ja na podrażnienia używam oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki produkt by mi się z pewnością przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Najlepszy nawilżający kosmetyk na świecie, bynajmniej takie jest moje zdanie :)" - nie "bynajmniej" tylko przynajmniej być powinno ;-) (nie poprawiam Cię złośliwie, tylko po prostu tak mam, że rażą mnie błędy ^^).
    I właśnie szukałam mocno nawilżającego kremu na rogowacenie okołomieszkowe, po Twojej recenzji już wiem co kupić. Dzięki!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu ;) polonistką nie jestem więc błędy popełniam i zapewne w nie jednej notce byś jakiś błąd znalazała ;) jednak dziękuje za zwrócenie uwagi ;) zaraz poprawię ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)