sobota, marca 09, 2013

Under Twenty - Krem nawilżająco-matujący przeciw błyszczeniu - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Przeciw trądzikowi

Under Twenty - Krem nawilżająco-matujący przeciw błyszczeniu - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Przeciw trądzikowi


Opis producenta:

24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI 
Kompleksowy program przeznaczony do pielęgnacji codziennej, zapobiegawczej, specjalnie dla skóry z niedoskonałościami. Krem nawilżająco-matujący dzięki innowacyjnej kompozycji substancji nawilżająco-matujących (wyciąg z alg i D-panthenol) i substancji działających przeciwtrądzikowo, długotrwale nawilża, matuje bez zatykania porów i reguluje natłuszczanie skóry. Skuteczność i bezpieczeństwo młodej cery potwierdzone w badaniach dermatologicznych.

Potwierdzona skuteczność*:
Nawilża: 93%
Matuje skórę: 93%
Zapobiega niedoskonałościom: 66%
Poprawia koloryt cery: 93%
* wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami.


Cena:

ok 15zł / 75ml

Mój opis:

Używałam go za czasów gimnazjalno-licealnych, a teraz króluje w kosmetyczce mojej siostry (jak wracam do domu zawsze jej podkradam :)).
Opakowanie: krem znajduje się w tubie zamykanej na klips. Krem z pewnością sam się nie otworzy. Nie jest także wielkich rozmiarów, więc zmieści się w każdej kosmetyczce czy torebce :) Ogólnie opakowanie zachęca samym wyglądem, jest ładnie zaprojektowane, biało niebieskie z różnymi napisami i wzorami.
Kolor: produkt po wyciśnięciu z tuby jest błękitny.
Zapach: owocowy, lekko słodki, trudno mi go dokładnie zidentyfikować, jednak jak dla mnie jest przyjemny i ładny.
Konsystencja: jak większości kremów czy balsamów, lekko zwarta, łatwo się rozprowadza na skórze i dość szybko wchłania. 

Wydajność: krem przy codziennym stosowaniu starcza na ok 2 miesiące :)
Aplikacja: z łatwością da się wycisnąć go z opakowania i nanieść na skórę
Działanie: krem odpowiednio nawilża skórę twarzy oraz matuję, nie tworząc przy tym filmu na skórze czy smug, nie uwydatnia suchych skórek. Lekko może podrażnić wrażliwą skórę. Jest bardzo dobrym produktem jeśli chcemy nałożyć go przed fluidem na twarz, dzięki temu fluid dłużej utrzyma się na skórze. Skóra po nałożeniu kremu jest gładka, napięta, matowa i bardzo dobrze nawilżona. Matowy efekt skóry utrzymuje się parę godzin, ok. 3-8 godzin zależy od warunków atmosferycznych oraz od naszej skóry i ilości wytwarzania sebum.

A Wy jakie macie zdanie na jego temat? Używałyście go kiedyś?:)

25 komentarzy:

  1. Nie, nie używałam. Nie borykam się ze zmianami trądzikowymi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie uzywalam ale pod makijaz daje tylko samą bazę wygładzającą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A powiedz mi, ładnie matuje? na jak długo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie - owszem :) a mam dość tłusta cerę. Na parę godzin :) trudno mi określić, bo używam go głownie pod podkład :)

      Usuń
  4. Chyba już jestem za stara :D No i mam suchą skórę, więc to kosmetyk nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. je też jestem za stara na takie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go , ale nie podobał mi się ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z tej serii krem tonujący, ale kurcze zachowuje się bardziej jak podkład :) To ma swoje plusy i minusy, zależy czego się oczekuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go już, ale jak wszystkie produkty Under Twenty uczulił mnie. I nawet nie wiem czemu. ;/
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  9. W czasach mocnego trądziku na mojej twarzy te kosmetyki jeszcze pogorszyły jej stan :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zbytnio trądziku jednak efekt matowienia mi się w tym kremie podoba :)

      Usuń
  10. ja z trądziku wyrosłam, hmmm, sto lat temu ;)
    teraz under twenty używa córka, średnio jej pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  11. Trądziku nie mam ale za to wagry i zaskorniki- których ciężko się pozbyć. Recenzja bardzo fajna. Obecnie używam soraji ale może później skusze się na ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie też mam ten sam problem, najlepsza okazała się maseczka siarkowa moc :) niedługo recenzja :)

      Usuń
  12. ja mam tradzik nadal ale mniej niz kiedys, kremu nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękujemy za odwiedzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. koleżanka pokazała mi ten krem w wakacje i bardzo mi się spodobał... jednak teraz nie mogę go znaleźć w żadnym sklepie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy ;) ale nie mam problemów z trądzikiem także nie zakupuje tego typu produktów.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam go i fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę rozejrzeć się za tym kremem :) A z tej serii mam kosmetyk 3 w 1, który głównie używam jako peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak używam. Bardzo fajnie matuje i nie wysusza skóry. Największa zaletą jest oczywiście cena. Istnieje jeszcze chyba druga odmiana tego kremu, która mniej nawilża ale za to lepiej matuje :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)