sobota, marca 23, 2013

Vipera Cosmetics - Randez Vous - Szminka do ust - Pomadka nr 64 - Beżowa Matowa

Vipera Cosmetics - Randez Vous - Szminka do ust - Pomadka nr 64 - Beżowa Matowa





 Opis producenta:

Vipera Szminka do ust Rendez Vous to kolekcja 12 matowych kolorów podanych w eleganckiej metalowej oprawce. Pomadka uelastycznia wargi i jestodpowiednio trwała. 

Waga: 4g



Termin ważności: 24-30 miesięcy

  • ma delikatną, jedwabistą konsystencję, co pozwala na łatwe nakładanie i piękną prezentację koloru ust
  • doskonale pokrywa powierzchnię, nie rozpływa się, nie rozmazuje na konturach
  • nie zbija się i nie blaknie
  • komponenty pochodzenia naturalnego są korzystne dla zdrowia
  • zawiera delikatny, pełen powabu zapach 

Usta uzyskują satynową, równomierną, pełną barwę i są prawidłowo nawilżone.
Szminka uelastycznia wargi i jest odpowiednio trwała.
Przeciwutleniacze chronią wargi przed wolnymi rodnikami powodującymi powstawanie zmarszczek.
Substancje o działaniu łagodzącym wygładzajacym naskórek rewitalizują powierzchnię warg.
Randkowa kolekcja szminek Vipery RENDEZ-VOUS zapakowana jest w śliczne metalowe oprawki obsypane stonowanym srebrem i motywem tulipanów.
Dostępne kolory
 Vipera szminki rendez vous

 Skład:


Cena:

ok 13zł / 4g

Mój opis:

Dwa tygodnie temu wróciłam do domu na parę dni aby odpocząć trochę od studiowania. Od samego początku mojego przyjazdu siostra ciągle mówiła mi o szmince, że musi sobie kupić, że chciałaby taki i taki kolor, ale że sama nie zna się zbytnio to chciałaby żebym jej kupiła jakąś we Wrocławiu i przywiozła następnym razem. Cóż... jako, że nie pochodzę, ze wsi tylko miasta gdzie mam także drogerie - jak we Wrocławiu (wiadomo o wiele mniej - mieszkam w mieście z 25tyś mieszkańcami) postanowiłam pójść do paru drogerii i się rozejrzeć. Wymarzony kolor szminki mojej siostry znalazłam już w pierwszej drogerii :) Pani zaczęła pokazywać mi pomadki od Vipery, dlatego długo się nie zastanawiałam tylko wrzuciłam do koszyka i zakupiłam. 
Opakowanie: Jak dla mnie jest piękne - ma coś w sobie. Podoba mi się srebrny kolor opakowania (efekt lustra) z szarymi kwiatkami od spodu, jedynym minusem mogą być ślady palców , które zostawiamy za każdym razem gdy dotkniemy opakowania palcami. Na zatyczce widnieje odcień pomadki.
Zapach/konsystencja: owocowo / miękka i kremowa.
Aplikacja: szminka bardzo łatwo nakłada się na usta, nie pozostawia przy tym smug czy widocznych suchych skórek.
Moja ocena: z pewnością zakupię sobie także taką i nie będę podkradać już siostrze :) nie zauważyłam efektu "zważenie" się szminki na ustach. Kolor utrzymuje się dość długo, ok 2-3godzin później musimy poprawić makijaż (ale to jak w większości pomadek). Jestem wielką fanką opakowania gdyż moim zdaniem jest cudowne i bardzo kobiece :). Aż chce się mieć taka pomadkę w torebce ! Odcień pomadki lekko różni się od tego na opakowaniu, a tego na ustach. W opakowaniu myślałam, że będzie to efekt "nude" jednak szminka ma prawie identyczny kolor co usta, lekko nadaje im blasku i połysku, co jest idealnym efektem dla mojej siostry (ma w końcu 16 lat :)) jako wykończenie makijażu. Oto efekty:
 Bez lampy, światło naturalne
 Z lampą błyskową




45 komentarzy:

  1. Opakowanie ma naprawdę urocze. :D
    Bardzo podoba mi się odcień, który kupiłaś. Muszę rozejrzeć się u siebie w drogeriach za Viperą. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) ! A opakowanie jest dla mnie numerem 1 :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny odcień, chyba takiego właśnie szukam dla siebie :) Delikatnie różowy, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabo widać na ustach :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny subtelny kolorek. Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A nagłówek na moim blogu jest robiony w Photoshopie, ale myślę,że podobny można zrobić nawet w Paintcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Twojej opinii chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje, muszę się wybrać do jakiejś małej drogeryjki i zapytać czy są te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takiej go zakupiłam :) niby mała, nic nie ma a tu taki skarb! :)

      Usuń
  9. Mi się podoba numer 61 :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ^^ fajny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny kolor szminki - delikatny, nie wyzywający i kobiecy. nie przepadam za pomadkami ale może może... ta akurat mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także skusiła i zakupiłam sobie taka samą :)

      Usuń
  12. dość nietypowy ale ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak matowa to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czcionka nazywa się "the King & Queen font" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolor ma ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemna szminka. Ciekawa jestem koloru 72, na zdjęciu producenta wygląda sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem jej ciekawa.. ale gdzieś w internecie znalazłam recenzję o niej i dziewczyna bardzo negatywnie o niej pisała :/

      Usuń
  17. Bardzo ładny, delikatny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się prezentuje i jeszcze te piękne kolory w serii! Muszę którąś z nich mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie rzeczywiście wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam szminki, a kolor jest ciekawy delikatny ale uroczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ona jest podoba do Celi lub Wibo Eliksir?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest lepsza od Wibo, a Celi nie używałam :)

      Usuń
  22. Nr 72 powalił mnie na kolana! Muszę ją mieć ;)) I jeszcze tak zachęcająca opinia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie boję się tego koloru (jak pisałam wyżej gdzies w komentarzu), czytałam niepochlebną recenzję na temat nr 72. Nie wiem czy to możliwe, żeby dwie pomadki z tej samej serii ale inne kolory AŻ tak znacznie się różniły? :/

      Usuń
  23. raczej nie kupię bo nie używam pomadek, choć ostatnio kupiłam tą Eliksir...

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie bardzo fajna :) Jeszcze nie widziałam nigdzie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szminka ma bardzo ładne opakowanie :) I na ustach również prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolorek. Mam nadzieję, że siostra nie obrazi się za podkradanie jej kosmetyków ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja siostra pod tym względem jest naprawdę super :) to samo tyczy się ciuchów :) to najlepsza siostra na świecie !! :)

      Usuń
  27. mnie ciekawi ten numer 72 :> widziałaś go, macałaś? :D ciekawa jestem czy to właśnie taka brzoskwinia :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)