poniedziałek, marca 11, 2013

SIARKOWA MOC Maseczka antytrądzikowa z siarką, kaolinem i glinką wulkaniczną - BARWA


SIARKOWA MOC Maseczka antytrądzikowa z siarką, kaolinem i glinką wulkaniczną - BARWA


Podczas ostatniej wizyty w Rossmannie z siostrą zakupiłyśmy tę maseczkę na "próbę" :) oto efekty:


Opis producenta:

SIARKOWA MOC antytrądzikowa maseczka przeznaczona jest do skóry z tendencją do trądziku i łojotoku. Reguluje wydzielanie sebum oraz regeneruje naskórek. Szczególnie polecana w okresie dojrzewania. Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych oczyszcza i zwęża pory, delikatnie złuszcza naskórek oraz wygładza i matuje skórę. 
Produkt przebadany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach.
  • Siarka – działa antybakteryjnie i przciwgrzybiczo, reguluję pracę gruczołów łojowych, zmniejsza wydzielanie sebum;
  • Glinka wulkaniczna – dotlenia, oczyszcza, matuje i regeneruje;
  • Kaolin – zwęża i oczyszcza pory, delikatnie złuszcza, działa kojąco i łagodząco oraz wygładza i poprawia koloryt skóry;
  • Multifruit Extract – działa antybakteryjnie i keratolitycznie, redukuje blizny potrądzikowe;
  • Bioselektywny oligosacharyd – ogranicza rozwój niepożądanych kolonii mikroorganizmów jednocześnie stymulując przywrócenie naturalnej flory bakteryjnej;


Skład:


Cena:

3,99zł / 2 x 5ml

Mój opis:

Jako że trądziku nie mam (co najwyżej parę zaskórników) nie mogę stwierdzić aż tak działania antybakteryjnego do którego jest maseczka przeznaczona.
Opakowanie: jak większość tego typu produktów, maska znajduje się w saszetce podzielonej na dwie oddzielne maseczki po 5 ml. 
Wydajność: jedna saszetka 5 ml starcza na 2-3 maski.
Aplikacja: łatwa, palcami nanosimy maskę na twarz i trzymamy ją na skórze od 10-15 minut.
Kolor: kawa z mlekiem z niewielką ilością ciemnych drobinek
Zapach: maska pachnie owocowo, a raczej cytrynowo-limonkowo, jest to bardzo przyjemny i miły zapach czego nie można powiedzieć o kolorze :)
Mój opis: maska poprawia koloryt skóry, zwęża i oczyszcza pory, matuje skórę twarzy, powoduje odświeżenie skóry. Skóra staję się gładka w dotyku i napięta. Produkt bardzo łatwo zmywa się z twarzy. Efekt utrzymuje się ok 2-3 dni.
Niestety zauważyłam także negatywne działanie. Podczas trzymania maski na twarzy czułam na policzkach dość silne swędzenie przez co musiałam szybciej zmyć maskę. Moja siostra natomiast przez cały czas trzymania maski na twarzy łzawiła.









29 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe na pewno wypróbuje w najbliższym czasie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tą maseczkę i całkiem dobrze się u mnie spisała

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie byłaby zbyt agresywna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię mydełka z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i w moim przypadku okazała się straszliwym bublem- podrażniła, wysuszyła, nic dobrego ... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. na moim blogu opisywałam serum z tej firmy, niestety nie zbyt pozytywnie wypadło...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :( dlatego nie zakupiłam:) jednak maseczka dla jest jest na plus :)

      Usuń
    2. może sprawdzę kiedyś:)

      Usuń
  7. miałam i była całkiem ok..

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam jej, ale trochę boję się, że mało łagodna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tylko 4 zł kosztuje także moim zdaniem wypróbować można :)

      Usuń
  9. Ooo, ciekawa, też miałam na nią chęć, ale te " skutki uboczne" nie za bardzo mi podobają się, no ciekawe ;)
    Miłego dzionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie miałam tej maseczki - muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) 4 zł nie są to duże pieniądze, a efekty bardzo fajne :)

      Usuń
  11. kolezanka miala krem i bardzo zachwalała

    OdpowiedzUsuń
  12. To łzawienie i swędzenie jet dość niepokojące

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam tą maseczkę już od pół roku. Jest boska!
    Efektów ubocznych nie miałam ani razu. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tak ekserymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może mi pomoże na walkę z wągrami w wakacje... ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jej nie mialam, ale za to zawsze z rana myje twarz mydlem siarkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jedna z moich ulubionych maseczek ;) dla mnie jest rewelacyjna, ale nie mogę używać jej często, bo skóra przyzwyczaja się i nici z efektów ;p

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)