niedziela, marca 03, 2013

ISANA HAIR - Intensiv-Pflege Spülung - Odżywka intensywnie pielęgnująca - Rossmann

ISANA HAIR - Intensiv-Pflege Spülung  
Odżywka intensywnie pielęgnująca


Opis producenta:

Odżywka intensywnie pielęgnująca. 
Intensywna pielęgnacja i jeszcze więcej połysku dla zmęczonych, zniszczonych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonale dobrane substancje wysokiej jakości, gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Cenne składniki, takie jak pantenol oraz witamina B3, wnikają głęboko w strukturę włosa wzmacniając go. Formuła pielęgnacyjna wysokiej jakości, z kompleksem intensywnie pielęgnującym, dba o prawidłową gospodarkę wodną i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dzięki szczególnie intensywnej pielęgnacji włosy nabierają olśniewającego połysku, stają się jedwabiście miękkie i bardzo łatwo się rozczesują. 
Łagodny dla skóry:
- produkt przetestowany dermatologicznie,
- przeznaczony do codziennego mycia włosów.
Zastosowanie: Po każdym umyciu włosów delikatnie wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na kilka minut, a następnie dokładnie spłukać 

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-87, Panthenol, Niacinamide, Glutamic Acid, Parfum, Alpha-Isomethyl ionone, Phenoxyethanol, Citric Acid, CI 15985

Cena:

ok 6zł/300ml

Mój opis:

Parę dni temu wyruszyłam na poszukiwanie odżywki do włosów, oczywiście z braku czasu weszłam do pierwsze drogerii jaka stanęła na mojej drodze - Rossmann.
Odżywka z Isany była akurat w promocji wraz z dwoma siostrami ("połysk jedwabiu" i "wygładzająca włosy"), skusiłam się na nią tylko ze względu na to, że Isana ostatnio wypuszcza coraz lepszej jakości kosmetyki, 6zł nie są to duże pieniądze, także wpakowałam do koszyka i ruszyłam w stronę kasy.
Opakowanie: plastikowe, koloru jasno brzoskwiniowego. Zamykana na zatrzask.

Aplikacja: łatwa, jak każdego produktu w takim opakowaniu. Przy końcówce produktu wystarczy przeciąć opakowanie.
Konsystencja : dość gęsta i zwięzła 
Zapach : miły, owocowo-cukierkowy, niezbyt intensywny, jednak długo się utrzymuje
 Kolor: biały, lekko przezroczysty
Wydajność: używam od półtora tygodnia, zostało mi ok 3/4 opakowania, także wydajny.
Działanie: po nałożeniu odżywki włosy są gładkie w dotyku, nie elektryzują się, odżywka ułatwia rozczesywanie
Mój opis: odżywka nie jest może produktem z górnej półki, świadczy o tym choćby cena, jednak trochę się na niej zawiodłam. Nie oczekiwałam, że moje włosy będą piękne, zdrowe, lśniące i z mega połyskiem, ale miałam nadzieję na chociażby trochę nawilżenia. Odżywka nakłada się łatwo, zapach jest bardzo przyjemny i jak dla mnie CUDOWNY, utrzymuje się długo na włosach, także jak najbardziej na plus. Jako, że na co dzień używam szamponów bez SLSów (np. z Green Pharmacy) moje włosy bardzo się plączą i nie sposób je uczesać, odżywka ta super rozwiązuje ten problem. Po jej zastosowaniu włosy z łatwością da się rozczesać, bez żadnego szarpania włosów. Jeśli chodzi o inne zalety... zależy do włosów, u mojej siostry zapobiega puszeniu, nawilża i odżywia. Włosy naprawdę wyglądają fajnie. A u mnie efekt jest średni. Ani nie nawilża, ani nie zapobiega puszeniu, czuje nawet lekkie przesuszenie włosów. 
Podsumowując, do włosów zdrowych i średnio zniszczonych odżywka - super, polecam, jednak jak dla włosów zniszczonych i bardzo zniszczonych (moje są w tej drugiej kategorii) odżywka jedynie ułatwi rozczesywanie i nie zdziała cudów.




Uwaga, dołącz i Ty :)

Blogikosmetyczne.eu to strona skupiająca blogi o tematyce kosmetycznej i urodowej. Nasz serwis nie tylko zamieszcza skróty najlepszych wpisów blogerek dodając je automatycznie, pozwala również dyskutować na ich temat oraz je oceniać. Dostępne są rankingi: najlepsze wpisy, wpisy tygodnia, wpisy miesiąca oraz gorące dyskusje. Kilkając "zagłosuj" sama decydujesz, który wpis jest najlepszy i co zobaczą inni.

Serwis nie wymaga logowania, możesz głosować i komentować od razu po wejściu na stronę.


Posiadasz bloga o tematyce urodowej? Masz ochotę dołączyć do nas? Wystarczy, że zgłosisz swojego bloga w formularzu kontaktowym w menu strony blogikosmetyczne.eu. Prosimy jednak o wcześniejsze zapoznanie się z regulaminem.







A więc... blog się rozrasta, obserwatorów przybywa :)
Czas więc na rozdanie... :)
Zostanie ono zorganizowane z okazji 100 obserwatorów mojego bloga, także do dzieła dziewczyny, bo naprawdę będzie warto! :)

24 komentarze:

  1. Miałam. I zgadzam się z Twoją opinią w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli warto postawić na coś lepszego. Ja właśnie siedzę z maską na głowie Carota z Kallosa. Zobaczymy jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam w takim razie na recenzję :)

      jest dobra gdy :
      - mamy mało pieniędzy, a odżywka pilnie potrzebna
      - uwielbiamy takie zapachy :)
      - mamy zdrowe włosy ale mam problem z ich rozczesaniem po umyciu

      :)
      Tak to polecam odżywkę choćby z Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja do włosów suchych, tylko jej cena to ok 18 zł/400ml

      Usuń
  3. skoro się na niej zawiodłaś to nie będę kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że chociaż ułatwia rozczesywanie :) bo mam z tym straszny problem

    OdpowiedzUsuń
  5. Isana tak ma, coś dobrego i coś gorszego :) Ja uwielbiam z niej żele do mycia ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją ale jeszcze trudno coś o niej napisać.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam, kupiłam kiedyś przez przypadek jak zapomniałam kosmetyków na działkę :P i tak szczerze to do tej pory stoi prawie pełna na działce "na wypadek" jakbym znowu zapomniała, termin przydatności ma chyba do 2015 więc chyba trochę jeszcze postoi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam ją zużyć całą i dołączyć do projektu denko także mam nadzieję, że mi się uda :)ale gdybym ją wyrzuciła dużo nie traće :) ok 6 zł !:)

      Usuń
  8. Mam zniszczone włosy, więc może ją kupię, jak będę myć włosy metodą OMO, za pierwsze O. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna czy się sprawdzi :) ale możesz spróbować :)

      Usuń
  9. Nie miałam żadnej odżywki Isany, ponoć ta wycofana Babassu była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeżeli nie plącze włosów koniecznie będę musiała jej wypróbować. Ostatnio mam właśnie bardzo duży problem z plączącymi się włosami... Nie wspominając już o tym jak wiele przez szarpanie w wyniku próby rozczesania ich leci... Przy najbliższej wizycie w rossmannie będę się rozglądać za tą odżywką :)
    co do carmex'ów nie polecam wersji zapachowych w tubkach... Tzn., są gusta i guściki jednak moje serduszko podbił klasyczny słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam PANTENE Pro-V Intensywna Regeneracja odżywka do włosów
      jest to mój numer jeden wśród odżywek, chociaż kosztuje ok 18zł/400ml to WARTO ! :)

      Usuń
  11. kilka razy zastanawiałam się nad tymi odżywkami, ale im więcej recenzji czytam, tym lepiej wiem, że są całkowicie nie dla mnie... :/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej odżywki ale widzę ze niewiele tracę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cena tej odżywki zachęca, ale nie wiem czy recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja także polecam ich produkty! tanie i dobre :)


    Pozdrawiam
    K A D I K
    B A B I K
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, jaka fajna ta odżywka, wstyd się przyznać, ale ja z Isany nic nie stosowałam jeszcze...
    Zmienię to!
    Dołączam Malinowa Koleżaneczko ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. o musze wytestować bo jeszcze jej nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)