sobota, czerwca 08, 2013

BioGarden - C.L.A. ananas + chrom - suplement diety

BioGarden - C.L.A. ananas + chrom - suplement diety


Opis producenta:

Działanie: CLA powoduje przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej, natomiast masa mięśniowa pozostaje bez zmian. Daje to efekt szczupłej i zdrowej sylwetki. Ananas pobudza przemianę materii, natomiast chrom zmniejsza łaknienie i reguluje spalanie cukrów i tłuszczów. Kuracja preparatem daje bardzo dobre efekty, ułatwia pozbycie się zbędnych kilogramów przy zachowaniu jędrności skóry.
Ostrzeżenia i uwagi: Dla jeszcze lepszych efektów można stosowa także preparat ,,Błonnik z ananasem BioGarden”. Należy pamiętać, aby w czasie kuracji wypijać dziennie co najmniej 1,5 litra napojów niskokalorycznych.


Skład:
sprężony kwas linolowy CLA, proszek ananasowy, chlorek chromu III

Cena:

ok 30 zł / 600mg - 50 kapsułek

Mój opis:

Opakowanie:
Tabletki znajdują w papierowym, różowym opakowaniu. Jest 5 blistrów, a w nim po 10 tabletek.

Moja ocena:
Bardzo lubię tego typu produkty, o ile działają oczywiście. Suplement znajduje się w różowej kapsułce, którą bardzo łatwo połknąć. Tabletki powinniśmy przyjmować codziennie, po 4 tabletki dziennie, najlepiej po jedzeniu lub w trakcie i obficie popić wodą. Plus producent pisze aby przy tym suplemencie diety wypijać 1,5l wody dziennie.
Cóż...trochę trudno było mi utrzymać regularność posiłków, jednak zawzięłam się i udało mi się jeść 4 posiłki dziennie i brać do nich tabletki.
Wzięłam wybrałam 3,5 blistra i doszłam do wniosku, że to nie ma sensu, bo wcale nie chudnę. Mniej więcej tydzień-półtora po odstawieniu tabletek wchodzę na wagę, a tam 3 kg mniej!
Na chwilę obecną wybrałam wszystkie blistry do końca i mam mniej o 4 kg.
Teraz zrobię sobie małą przerwę i zakupię kolejne opakowanie :)


To, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moja opinie, ani recenzję.



20 komentarzy:

  1. A to ciekawe, nigdy nie wierzyłam w tego typu produkty dostępne w aptece. Jeśli już coś brałam ze wspomagaczy to kupowałam je w sklepie dla "pakerów" no i te są godne polecenia tylko trzeba ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te co ty mówisz z pewnością są dobre :D
      Ja w takie cuda ogólnie nie wierzę... ale ogółem schudłam4 kg.
      Myślę, że to dobry rezultat i do tego zmniejsza łaknienie :)
      Na chwilę obecną mogłabym zjeść jedno jabłko dziennie i wcale nie byłabym głodna :)

      Usuń
  2. Fajnie, że są rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie że działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to rezulatat naprawdę wspaniały. No i jesz regularne posiłki, a to Ci z pewnością na zdrowie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze,że są rezultaty:) Mnie niestety zawsze strasznie boli brzuch po takowych suplementach;(

    OdpowiedzUsuń
  6. o to dobrze :) fajnie, że schudłaś aż 4 kg.. Ale to źle, że mogłabyś zjesc dziennie jedno jabłko...;/

    OdpowiedzUsuń
  7. skorzystałabym z tego ,ale boje się że przy mojej chorobie przyniesie to odwrotny skutek.. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowałam, bo trochę się boję takich produktów. Ale skoro Twoja ocena jest pozytywna to chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś używałam ale bez rezultatów

    OdpowiedzUsuń
  10. Regularne posiłki, to coś co zawsze wyjdzie na zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeeej :) świetny bilans :D jednak myślę że w dużej mierze wpływ na to miały regularne posiłki i picie wody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na mnie nie działa i nie wierzę raczej w takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie wierze w takie suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie wierzyłam w takie cuda ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Od kilku lat skutecznie omijam suplementy diety, przy moim stanie zdrowia ich stosowanie jest wielce niewskazane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy dzieci w wieku około 14 lat mogą tego produktu używać?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy nastolatka w wieku około 14/15 lat też może stosować ten produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ulotce przeciwskazań nie ma, ale tabletki nie pomogą bez diety :P

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)