czwartek, czerwca 20, 2013

bebeauty - normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy - cera tłusta i mieszana

bebeauty - normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy cera tłusta i mieszana




Opis producenta:

Skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zapobiegając błyszczeniu się twarzy. Peelingujące mikrogranulki łagodnie złuszczają naskórek, wygładzają i odblokowują pory. Zawarty e żelu wyciąg z cytryny rewitalizuje i poprawia kondycję skóry. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Skóra po użyciu żelu jest głęboko oczyszczona, wygładzona i odświeżona.
  • dokładnie oczyszcza z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum
  • zapobiega błyszczeniu
  • wygładza
  • zachowuje naturalny poziom nawilżenia

Wyciąg z cytryny - chroni skórę pred szkodliwym działaniem wolnych rodników, wspomagając eliminację niedoskonałości.
Witamina A - działa odnawiająco, przeciwtrądzikowo i odmładzająco
Witamina E - chroni skórę oraz przyspiesza jej regenerację
Peelingujące mikrogranulki - usuwają martwe komórki naskórka



Skład:



Cena:

ok 5zł w każdej Biedronce 

Mój opis:

Opakowanie:
Produkt znajduje się w zgrzewanej tubce zamykanej na "klik". Bardzo łatwo aplikuje się produkt na rękę podczas kąpieli. W walizce z pewnością się nam nie otworzy ;)


Konsystencja:
zwarta, galaretowata z peelingującymi, niebieskimi drobinkami.


Moja ocena:
Bardzo lubię tego typu żele, gdyż spełniają świetnie swoją funkcję i zawsze są pod ręką :)
Do umycia całej twarzy wystarczy mała ilość produktu, nie pieni się, jednak bardzo delikatnie peelinguje, a co za tym idzie świetnie oczyszcza skórę twarzy. Skóra od razu po umyciu jest delikatna, wygładzone i odświeżona!
Żel bardzo dobrze zmywa całodzienne zanieczyszczenia z twarzy oraz lżejszy makijaż. Nie zauważyłam wysuszania oraz podrażnienia skóry, niestety również nie zauważyłam efektu zmatowienia, które gwarantuje producent.
Zapach żelu jest ładny, znikomy i szybko się ulatnia.
Bardzo się z nim polubiłam. 
Ostatnio byłam u dermatologa, a później kosmetyczki i obydwie Pani twierdzą, że przy skórze tłustej takie żele są niewskazane.
Powinnam stosować żel bez peelingujących drobinek, peeling enzymatyczny raz góra dwa w miesiącu i do tego płyn miceralny. Właśnie staram się wprowadzać taką pielęgnację w życie. Z pewnością niedługo będą recenzje nowych kosmetyków które zakupiłam do pielęgnacji twarzy ;)

A Wy jak dbacie o swoją twarz? ;)
Używacie produktów bebeauty?


97 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też go polubiłam :) szczególnie za cenę i działanie ;)

      Usuń
  2. używałam,ale jakoś moja skóra się z nimi nie zaprzyjaźniła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam cerę mieszaną, mocno się przetłuszczającą ale mimo to najbardziej odpowiadają mi żele peelingujące. Ten wygląda ciekawie i przypomina mi kosmetyk z Nivea, który był droższy ale dobry. Jak wykończę żel z Yves Rochera to skuszę się na ten biedronkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja wcześniej przez wiele lat używałam ten z nivea :) jedyne co różni te dwa żele to cena :)

      Usuń
    2. W takim razie chyba już do Nivea nie wrócę, po co przepłacać. Zapraszam do siebie, w najnowszej notce nominowałam Cię do Travel Tagu. :)

      Usuń
    3. Nie opłaca się naprawdę ;)

      Usuń
  4. Można kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja kupowałam kupuje i kupować będe bo sięsprawdza pod każdym wzglęem i jeszcze ta cena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)) Jedna ja zamierzam wypróbować jeszcze inne wersje ;) gdyż peelingu na co dzien nie mogę używać :/

      Usuń
  6. a ja coś żeli właśnie nie lubię, pisałam u siebie w jednym poście, że lubię mocne oczyszczenie, które daje mi szare mydlo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię niektóre produkty Bebauty, w tym płyn micelarny i sole. Niestety dziś zajechałam do Biedrony a tam pustki. Nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety płyny miceralne wycofali, sole będą, ale wprowadzają nowe wersje :)

      Usuń
  8. Ja mam cerę tłustą i nie wyobrażam sobie nie umycia twarzy żelem rano i wieczorem.. testowałam już różne, ale z przyjemnością wracam do białego jelenia albo do Galenic'a z apteki :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten jest tani, a podbił nie jednej dziewczynie serce ;)

      Usuń
  9. Mam żel-krem do cery wrazliwej i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam ten żel i uwielbiam go za zapach, konsystencję, wydajność i cenę ;) A także fajne działanie na skórę, która jest odświeżona i gładziutka ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie żele a z bebeauty miałam micelarny żel do mycia twarzy a ten chętnie też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym żelu nie słyszałam, ale chętnie wypróbuje ;)

      Usuń
  12. Jak dla mnie trochę za rzadki, wolałabym więcej kuleczek peelingujących

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby być więcej, faktycznie. Ale nie ma co narzekać :D

      Usuń
  13. ja kończę jeszcze żel z Iwostinu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze się na niego nie skusiłam a do twarzy na razie czeka na swoją kolej płyn miceralny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się trochę boję biedronkowych kosmetyków....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? To, że są tanie nie znaczy, że są złe :) płyn miceralny z tego co się dowiedziałam produkowałam Tołpa :) nie wiem jak z resztą :)

      Usuń
  16. jako tako z Biedronki uzywam tylko zmywacza do paznokci i płatków kosmetycznych :) ale kusicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki Carea to podstawa :D ale żel faktycznie wart uwagi :)

      Usuń
  17. Tego żelu nie miałam jeszcze, ale chętnie się na niego pokuszę :)
    Ja mam cerę mieszaną, ale ostatnio od tego upału robi się tłusta :D I mi nigdy nie zaszkodziły żele z drobinkami :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn mi teoretycznie też nie :) jednak dermatolog powiedziała mi, że mniej wyprysków będę miała i skóra będzie w lepszej kondycji :) i jest!

      Usuń
  18. mam suchą ale wiele dobrego słyszałam o biedronkowych produktach

    OdpowiedzUsuń
  19. nie stosowałam, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam produktów z charmine rose, moja skóra na szczęście je toleruje bo z resztą jest cienko. Produkty z garniera za to bardzo dobrze myją pędzle, jakieś zastosowanie musiałam znaleźć na całą tubkę żelu myjącego :) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha i bardzo dobrze :D ja garniera zostawiłam i leży.. ale chyba zaczne nim myć pędzle :D

      Usuń
  21. Ja się czaję na krem myjący bo jestem go niesamowicie ciekawa czy jest tak fajny jak ten z Alterry, którego już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię żel micelarny, muszę wypróbować ten :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja produktów bebauty nie uzywałam jeszcze ale na pewno musze się wreszcie na nie skusić :) mam suchą skórę wiec powinien być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam mleczko do suchej skóry :) tez z bebeauty ;)

      Usuń
  24. Tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze go nie próbowałam, ale sama mam tłustą cerę, to może nie powinnam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej kup zwykły bez granulek peelingujących ;)

      Usuń
  26. Ja mam micelarny żel dla sucharków z BeBeauty i bardzo sobie go chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa to jest żel :D myślałam (sama nie wiem czemu) że mleczko :)

      Usuń
  27. ja mam żel z tej serii ;) jest super więc pewnie skusze się i na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie bebeauty ma bardzo dobrej jakości produkty :)

      Usuń
  28. Nie miałam nigdy nic tej firmy ;p Ja używam przeważnie Avonowych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymam się od Avonu z daleka :) jedyne co lubię to miodek :) tj balsam z woskiem pszczelim ;)

      Usuń
  29. Póki co od niedawna wgłębiam się w świat kosmetyków produkowanych dla Biedronki :) Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) chociaż ja ostatnio przerzuciłam się na kosmetyki LOVENA produkowane dla Netto.
      Jest to świetna alternatywa dla tych biedronkowych kosmetyków. Ceny prawie identyczne, a niektóre produkty są jakościowo lepsze :)

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Nowa podobno jest lepsza, jednak nie używałam starej więc stwierdzić nie mogę :)

      Usuń
  31. jeszcze go nie miałam, ale muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. mój facet używa tego żelu, ja czaję się na żel-krem z Bebeauty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zazdroszcze faceta który używa żelu do twarzy :D
      ja chcę wypróbować żel z Loveny - produktów z NETTO.

      Usuń
  33. Z BeBeauty uwielbiam różowe chusteczki do demakijażu. A o buzię dbam następująco:
    - rano tonik normalizujący + krem nawilżający,
    - na noc płyn micelarny do cery naczynkowej + krem odżywczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn miceralny to podstawa :) używam go rano i wieczorem :)

      Usuń
  34. muszę go kiedyś wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ja bardzo lubię żele biedronkowe - są dobre i tanie, ten właśnie zakupiłam i po kilku użyciach spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również kosmetyki LOVENA - odpowiednik bebeauty dostępny w NETTO :)

      Usuń
  36. ja bardzo się polubiłam z osławionym micelkiem z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten nie jest przeznaczony do mojej cery, ale mnie kusi żel micelarny z BeBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie miałam, ale tą linię bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tego kosmetyku nigdy nie miałam, choć nie raz się nad nim zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam też żel i bardzo go lubię :) stosuję na zmianę z innymi żelami BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo rzadko używam takich kosmetyków do twarzy z drobinkami (trądzik:|)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię takie żelo-peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie trzymają się ok. 3 dni te lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze nie używałam, żel jaki obecnie używam jest od Nivea. Myślę, że skuszę się na niego gdy obecny się skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię te żele z Biedronki, są tanie a dobre :D Ten ma mało drobinek peelingujących, więc będzie się sprawdzał nawet przy wrażliwej cerze, takiej jak moja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. brzmi super :) chyba wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  47. akurat tego nie miałam, tylko micelarny zawsze lądował w mojej łapce :) którego zresztą uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie probowalam jeszcze tego zelu ale super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  49. alez nie ma za co:) to ja się cieszę, że mogłyscie być pierwszymi odbiorcami niespodzianek cytrynowej:) mam ogromny sentyment do Wrocławia i wrocławskich spotkan:) musimy spotkac się na kawę w nieco mniejszym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  50. zakupie go sobie przy klejnej wizycie w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  51. hahahah xD właśnie go dziś zrecenzowałam ;)
    Ale ta seria jest mistrzowska :)
    zapraszam na moją recenzje ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. kupiłam go już jakiś czas temu, ale na razie czeka w kolejce bo mam do zużycia jeszcze resztki dwóch żeli- jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)