niedziela, czerwca 23, 2013

Spotkanie wrocławskich blogerek - WROCŁAW 22 czerwca 2013

Spotkanie wrocławskich blogerek - WROCŁAW 22 czerwca 2013

Czekałam na to spotkanie już od ponad miesiąca i odliczałam z niecierpliwością dni.
Byłam jedną z organizatorek odpowiedzialną za prezenty dla dziewczyn :)
Spotkanie odbyło się w sobotę 22 czerwca 2013 roku we Wrocławiu.
Było to drugie wrocławskie spotkanie.  Dlaczego? Bo większość z nas nie dostała się na pierwsze gdzie lista blogerek jest taka sama jak rok temu - prawie taka sama.
Rozpętała się mała burza gdy Joasia zapytała dlaczego i postanowiła z Anią zorganizować jeszcze jedno spotkanie :) na które miałam zaszczyt pójść i ja :)
Pomogłam dziewczynom w zorganizowaniu upominków dla całej reszty uczestniczek :)
Mój P. zaczął trochę narzekać gdyż w naszej kawalerce nie było miejsca żeby przejść. Wszędzie leżały kartony, a w nich pełno kosmetyków :) Oczywiście musiałabym to wszystko targać MPK - plusy bycia studentem. Jednak na ratunek przybyła mi Daga <3
Dziękuję Ci bardzo! :) 

A oto fotorelacja ze spotkania:


A oto upominki które razem z Anią 
i Sarą  
udało nam się dostać:







Cała impreza zaczęła się o godzinie 13 w Grand Cafe we Wrocławiu :)
Panuje tam bardzo ciekawy i "inny" klimat :D
Plakaty na suficie także były ciekawe ;)



Na spotkaniu było miło nam gościć

Martę - specjalistkę od wizażu z firmy Time2Save
Dziękuje za rady dotyczące mojej tłustej skóry i ogólnie wizażu ;)



oraz Lucynę z Avonu


Czy spotkanie uważam za udane? OWSZEM! :) żałuję, że musiałam wyjść wcześniej :(

Ania z Asią czyli Nasze organizatorki :)



Przepiękne bransoletki które ufundowali Nam:



Jeśli interesujecie się paznokciami to polecam blog Dagmary
Ona robi z paznokciami CUDA! ;)
CO widać na przykładzie Neonowego mani ;)

 oraz Venus




 Grandowe pyszności :)


I nawet ja na jakimś zdjęciu jestem ;)
Z Dagą :)








A na spotkaniu były:


no i ja, czyli Dominika – http://www.kobieca-strefa.blogspot.com/



Bardzo chciałabym podziękować wszystkim firmom za piękne upominki :)

Zapraszam wszystkich do nowo otwartej hurtowni naszej blogowej koleżanki Patrycji
która także wsparła nasze spotkanie małymi upominkami ;)





A oto wszystkie upominki w całej okazałości:






Opcja zniknięcia obserwatorów jednak jest straszna. Postanowiłam na wszelki wypadek założyć bloglovin'. Zapraszam do śledzenia :)

Follow on Bloglovin


89 komentarzy:

  1. spotkanie było bardzo udane, aż przerosło moje oczekiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że mamy te same bransoletki z Venus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest akurat Dagmary :D ja mam biało-różową :))

      Usuń
    2. też mam biało różowa :) piękne były miałam spory dylemat :)

      Usuń
  3. Widze, ze spotkanie bylo naprawde udane;) A to miejsce faktycznie ma jakis taki inny klimat, co jest oczywiscie na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że spotkanie było udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezenty, gratuluję udanego spotkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie byłam na żadnym spotkaniu blogerskim :/

      Usuń
  6. Na takich spotkaniach można tyle fajnych osób spotkać:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! :) tyle nowych dziewczyn poznać to naprawdę swietna sprawa ;)

      Usuń
  7. :))) ile wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrazeniem jak pieknie sie Wam udało to zorganizować ;) jestem dumna z Was :d a miny mówią same za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) starałyśmy się aby wypadło jak najlepiej ;)
      ojj tak :D szczególnie moja :D

      Usuń
  9. Widać, że Organizatorki spisały się na medal - tyle uśmiechów na buziach uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako jedna z Organizatorek muszę powiedzieć, że jesteśmy bardzo zadowolone z efektu końcowego :D lekki stres był ale wszystko się udało ;)

      Usuń
  10. Było super, dzięki za fantastyczne towarzystwo, ciągle mnie rozśmieszałaś :) dzięki czemu się wyluzowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to jest że ja jeszcze nie zaobserwowałam Twojego bloga?

      Usuń
    2. Taka jestem :D bardzo miło było Cię poznać ;) musimy i to koniecznie iśc na kawę ;) i zorganizować takie spotkanie za rok :D

      Tak właściwie to nie wiem ;) ale nigdy nie jest za późno :* ;)

      Usuń
    3. dlatego też naprawiłam swój błąd :)

      Oczywiście kawa obowiązkowa!!

      Usuń
    4. Tyle, że ja w piątek wyjeżdżam i będę dopiero pod koniec września :( to wtedy koniecznie musisz znaleźć chwilę czasu :D

      Usuń
    5. gdzie Ty się wybierasz ja się pytam??!! Teraz to Ty nigdzie nie jedziesz :P

      Usuń
    6. Znajdziemy Cię wszędzie i zabierzemy na kawę / soczek / piwko / drinka ;3

      A spotkanie baaardzo mi się podobało! :)

      Usuń
    7. Liczę na to :D możecie mnie porwać z praktyk <3 :D Nie obraże się :) przyjadę z pewnością w wakację chociaż na 2 dni więc rezerwujcie czas ! :*

      Usuń
  11. Marze o byciu na takim spotkaniu *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poszukiwac tego typu spotkań ;) ostatnio było w Ponaniu i Warszawie ;)

      Usuń
  12. Ech, było super:) kiedy robimy następne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia w przyszły weekend :D

      Usuń
    2. Ja myślę, że za rok :D znów zorganizujemy coś tak fajnego :D

      Usuń
    3. w przyszły weekend można zrobić coś mniej oficjalnego ;p
      ale było super w sobotę, naprawdę :)

      Usuń
  13. Widać, że było wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to widzę, że było super, no i ile teraz do testowania tych dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że świetnie się bawiłyście :) Życzę kolejnych udanych blogowych spotkań :) Mam nadzieję, ze mnie kiedyś uda się uczestniczyć w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są takie spotkania. Ja niedługo jadę na bardziej kameralne spotkanie zachodnio-pomorskich blogerek. Już nie mogę się doczekać gdy poznam wszystkie dziewczyny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. żałuję, że w miarę wcześnie nie wiedziałam o nim. Da rade mnie jakoś na następne wcisnąć?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ;) nie ma u Nas "stałej listy blogerek" :)
      Już myślimy nad kolejny spotkaniem, ale będzie pewnie dopiero za rok :) z pewnością także we trójkę je zorganizujemy ;)

      Usuń
  18. ;) widzę że spotanie się udało
    Cieszę się i podarki też ekstra!!!
    Tylko tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super spotkanie:) Aż chciałoby się w takim wziąśc udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zorganizowac coś ;) chętne będą zawsze ;) niby organizacja jest trudna.. ale przynosi mega dużo satysfakcji :D

      Usuń
  20. Zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeny ile tych upominków ^^ widać, że świetne było to spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie byłam na takim spoktaniu, więc zazdroszczę :) i ile kosmetyków masz, jak Ty je zużyjesz :P

    OdpowiedzUsuń
  23. widać, że spotkanie było udane :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Z pewnością dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pazurki na zdjęciu śliczne- no i bransoletki venus- oglądam relacje i widze już kilka wzorów- śliczne są:) dzięki za świetne spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :d polecamy się na przyszłośc :D to my dziękujemy za prezenty ;)

      Usuń
  26. :D No cudownie :D nawet się znalazłam w notce :D
    dzięki za super czas :D Świetnie się spisałyście, ale to wiesz :D Uwielbiam Cię :* Mimo, że znamy się hmm... dwa dni :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się znalazłaś :D no właśnie... także Cię uwielbiam <3 :D

      Usuń
  27. Gratuluję udanego spotkania i wspaniałych upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dlaczego mam tak daleko do Was dziewczyny, też bym chętnie udala sie na takie spotakanie..

    OdpowiedzUsuń
  29. nigdy nie byłam na takim spotkaniu :) widać, ze było super ;) heh :)

    OdpowiedzUsuń
  30. na fotce jesteś po lewej czy po prawej>?

    OdpowiedzUsuń
  31. Spotkanie na pewno było ciekawe, no i bardzo owocne. Aż zaczynam żałować, że sama nie prowadzę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana spotkania blogerek to jeden z fajniejszych aspektów blogowania ;) A co do podkładu mineralnego o który pytałaś. Odpowiedź zostawiłam u siebie. Beige medium rzeczywiście jest ciemny i go nie używam, dostałam go gratis. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne są takie spotkania, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. JA TEŻ CHCĘ NA TAKIE SPOTKANIE :))
    KIEDY COŚ PODOBNEGO W 3CITY BĘDZIE? :)

    KTOŚ WIE?:))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  35. widzę że spotkanie bardzo udane :)
    a klimat w knajpce - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  36. genialnie musiało być :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale super :) Co ja bym dała żeby być na kolejnym takim spotkaniu :)

    A tak przy okazji, otagowałam Cię na swoim blogu: http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2013/06/tag-co-znajduje-sie-w-mojej-torebce.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ja tam też chcę... :D

    Zaobserwujesz?? Bardzo proszę i sie odwdzięczę.
    http://andziawes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. widze ze spotkanie bardzo udane przyjemnie zapoznać koleżanki z neta i fanty też miłe

    OdpowiedzUsuń
  40. na pewno bawiłyście się fantastycznie! oj przydałoby mi się popołudnie w takim babskim gronie, spędzone na plotkach o kosmetykach! Za miesiąc przenoszę się do mojego kochanego Wrocławia, nie znam tam prawie nikogo, a byłoby niezwykle miło zapoznać się z takimi świetnymi dziewczynami, które mają podobne zainteresowania do moich :) Także spotkania zazdroszczę i gdzieś tam w środku mam nadzieję, że uda mi się w takim czymś kiedyś uczestniczyć i poznać jakąś miłą koleżankę, dzięki której cała ta przeprowadzka nie byłaby taka przerażająca :) Pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak, przede wszystkim na studia, a głównie z tego powodu że miasto niesamowicie mi się podoba, a chcemy zamieszkać razem z moim mężczyzną, więc padło ostatecznie na Wrocław. Na uniwersytet wrocławski. Szkoda że za rok dopiero, ale może poznamy się wcześniej przy innej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super spotkanie :) Mnie niedługo czeka w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. widać, że spotkanie udane, a obserwatorzy nie znikają.

    OdpowiedzUsuń
  44. żeby tak u mnie w łodzi zrobili spotkanie blogerek ;D fajnie byłoby poznać kogoś z okolicy

    OdpowiedzUsuń
  45. A co testujesz z Zielonego Laboratorium?
    Jest szansa na recenzję? :)
    Bo widziałam, że są na liście sponsorów spotkania.
    Chętnie bym się dowiedziała coś więcej o ich kosmetykach bo tylko słyszałam ale nie próbowałam.
    Z góry dzięki.
    Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję żel myjący z żurawiną i jabłkiem :)

      http://zielonelaboratorium.pl/zel-do-mycia,10,product.html

      Niedługo będzie recenzja! :)
      Jednak mam na razie trochę kosmetyków z innych współprac :) myślę, że na początku sierpnia go opisze ;)

      Usuń
    2. Super :) zatem będę śledzić Twoje wpisy :)
      Miłego weekendu
      Milena

      Usuń
  46. Czy będzie jeszcze takie spotkanie w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jakieś będzie ;) ale nie będę go ja organizowac ;)

      Usuń
  47. ale świetnie;) jak można się dostać na Wasze spotkanie następnym razem?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba zapisac się na liste ;) zawsze ok 2 miesiące przed spotkaniem organizowana jest lista uczestniczek :)

      Usuń
  48. Tylko pozazdrościć Wam takiego spotkania. Z chęcią bym się na nie wybrała tym bardziej, że odbyło się we Wrocławiu. Szkoda, że nie wiedziałam o nim :(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)