środa, czerwca 05, 2013

Eveline Cosmetics - Extra Soft - zmiękczający krem do stóp - na pękające pięty

Eveline Cosmetics - Extra Soft - zmiękczający krem do stóp - na pękające pięty 


Opis producenta:

regeneruje szorstką, suchą i popękaną skórę pięt
redukuje zrogowacenia naskórka
intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia

stworzony przy współpracy z dermatologiem
Efekt w 7 dni
MIĘKKA, AKSAMITNIE GŁADKA
I ZREGENEROWANA SKÓRA STÓP

Innowacyjna formuła kremu bogata w wyselekcjonowane składniki aktywne w ciągu 
7 dni likwiduje wysuszoną i popękaną skórę, bolesne zrogowacenia oraz uszkodzenia powstające na stopach i piętach.
15% UREA (mocznik) perfekcyjnie nawilża, zmiękcza i przyspiesza złuszczanie zrogowaciałego naskórka, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku. Naturalna betaina wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia skóry, poprawia elastyczność i witalność skóry. Olej z kiełków pszenicy nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Nadaje skórze gładkość i miękkość. Kompleks witamin (A, E, F) pobudza proces odnowy i regeneracji skóry. Wyciąg z rumianku łagodzi podrażnienia, zmiękcza i odświeża. Kamfora usprawnia mikrocyrkulację krwi, mentol zapewnia błyskawiczne uczucie lekkości, odświeżenia i odprężenia. Formuła preparatu poprawia strukturę naskórka i zapobiega powstawaniu nowych zgrubień oraz pęknięć. Skóra stóp staje się miękka, elastyczna, aksamitnie gładka i zregenerowana.Składniki aktywne: 15% UREA (mocznik), betaina, olej z kiełków pszenicy, kompleks witamin (A, E, F), wyciąg z rumianku, kamfora, mentol.

Skład:





Cena:

ok 8zł /100ml
Mój opis:

Opakowanie:
Krem znajduje się w 100ml tubce, zamykanej na klips. Z tyłu znajduje się opis kremu oraz składniki, a przodu nazwa i podstawowe informacje. Całość jest w niebiesko-czerwono-białej gamie kolorystycznej.
Konsystencja:
zwarta, koloru białego. Zapach kojarzy mi się z maściami rozgrzewającymi i jakby z nutą mięty i może cytryny, albo podobnego owocu.

Moja ocena:
Krem ma fajną i zwartą konsystencje, którą łatwo zaaplikować z opakowania. Wystarczy mała ilość produktu aby pokryć popękane pięty. Nienawidzę, kiedy nakładam krem do stóp i muszę czekać 15 minut aż wszystko się wchłonie. A ten krem właśnie taki jest... może za dużo go nakład, jednak jeśli chodzę na boso zostawiam ślady na podłodze. Skóra po nałożeniu produktu od razu jest gładka i nawilżona. Ogólnie moje stopy nie są popękane czy jakoś bardzo wysuszone. jednak po upływie dwóch tygodni przy codziennym stosowaniu pięty faktycznie są zregenerowane, pęknięcia znikają, oraz naskórek jest nawilżony. Do tego skóra pięt jest bardzo miękka w dotyku i idealnie wygląda np w sandałkach. Odrzuca mnie trochę jego zapach. Miałam nadzieję, na jakiś świeży może kwiatowy zapach, a tu mięta się wkrada. Jeśli ktoś gustuje w takich zapachach to polecam! :)
I zostaje jeszcze skład... nie wiem czemu ale w większości produktów Eveline znajduje się DMDM Hydantoin i to przed "zapachem" (parę słów o tym składniku >KLIK<). Niby nie może być jej więcej niż 0.6% składnika, ale rakotwórczego konserwanta to ja na skórę nie chce nakładać. Fakt faktem są także dobre składniki, ale ja widzę tylko jeden, niestety bardzo negatywny...
Jeśli komuś podobają się efekty i nie zwraca uwagi na skład to polecam! :)
Bo efekty są naprawdę bardzo dobre ! :)



To, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.

63 komentarze:

  1. oooooo to coś dla mnie, moje stopy kochają mocznik.
    cena niska, lubię kosmetyki evelline

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Eveline ma taki produkt. Porozglądam się za nim i może kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy krem, ale aktualnie mam co zużywać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego kremiku do stóp nie widziałam jeszcze w sklepie, jedynie do rąk. Ciekawi mnie Twoja ocena... może wypróbuję, choć nie mam twardych ani popękanych stóp..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także nie mam, jednak na lato warto choć trochę zadbać o stopy ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy ;) Być może zakupię ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszane uczucia;) uwielbiam za to ich krem do rąk! :)

      Usuń
  6. Ja tej firmy najbardziej lubię balsamy do ciała i odżywkę do paznokci 8w1. Tego kosmetyku jeszcze nigdy nie używałam, ale problemu z pękającymi stópkami nie mam. Póki co bezkonkurencyjne jest u mnie w pielęgnacji stóp masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób zachwala właśnie masło shea w pielęgnacji...całego ciała :D muszę wypróbować ;)

      Usuń
  7. zbliża się lato więc warto zakupić dla naszych stóp coś takiego, przez zimę pomagało mi masło shea:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja właśnie takiego cuda wczoraj szukałam... żałuję, że nie znalazłam, ale po skończeniu wczorajszego zakupu na pewno sięgnę po ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje ok 8 zł także nie są to wielkie pieniądze ;) a u mnie sprawdził się bardzo dobrze :)

      Usuń
  9. O :D krem do stóp z eveline :D poszukam xD bo z fuss wohla strasznie smierdzi krem do stop ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że ten też pięknie nie pachnie :D z godzine myślałam, czym on mi pachnie... czuje miętę, ale wydaje mi się, że coś jeszcze... może maść taką apteczną na mięśnie? :D nie wiem, ale nie lubię !

      Usuń
  10. Ja również nie znoszę klejących się stóp po nałożeniu kremu, fuj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Lubię gdy krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych warstw :D

      Usuń
  11. ajć, a mogło być tak pięknie ;) Z tego co na szybko zobaczyłam, to on ma jeszcze poza DMDM Hydantoin, EDTA i parabeny....szybko wyłączyłam zdjęcie ze składem, bo pewnie jeszcze bym coś znalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem i dlatego bardzo mnie to boli... z tego co zauważyłam to większośc kosmetyków eveline ma te składniki w składzie ://

      Usuń
  12. Ciekawy :) Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj coś chyba na moje stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moze sie skusze na niego :). Ale bede musiala sie powaznie zastanowic, poniewaz mam do tej firmy mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto przyjrzeć się bliżej.
    Ja póki co po peelingu stóp nakładam na nie jeszcze krem Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze go nie używałam, ale bardzo lubię kosmetyki Eveline więc może się skuszę - szkoda tylko że się 'lepi' bo bardzo tego nie lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety :/ także tego nie lubię :/ ale ktoś napisał tu fajną alternatywe - bawełniane skarpetki i po kłopocie ;)

      Usuń
  17. Na szczęście nie mam problemu ze stópkami, ale będę miała go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisałam o nim niedawno, u mnie też się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że nie tylko ja go pozytywnie oceniam ;)

      Usuń
  19. Mocznik w niewielkich ilościach nawilża,a w większych złuszcza;).
    A tego kremu nie miałam. Ostatnio już maiłam takie ładne stópki,a tu zaś znów popękane piety, ale to chyba wynik mojej wcześniejszej kuracji(raczej skutek uboczny który przyszedł po czasie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu współczuje :/ ja na szczęście nie mam takiego problemu, ale i w sandałkach prawie nie chodzę ;) także moje pięty są na pokaz tylko dla mojego P ;)

      Usuń
  20. Niestety te kosmetyki Eveline mają niezbyt ciekawe składy, ale ja nie narzekam, bo jeszcze żaden z nich mi krzywdy nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety zrobił :/ odżywka diamentowa... dzięki niej nie mam prawie paznokci :(

      Usuń
  21. Może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdyby nie sklad to moze bym sie na niego skusila. ale pozyjemy zobaczymy ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię Eveline, ale do stóp od dłuższego czasu używam kremu z Avonu i raczej przy nim zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja właśnie szukam czegoś do stóp, ale raczej po DMDM nie wezmę go. Ogólnie z Eveline nie mam chyba nic, ale mogę się mylić... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz mam zapas kosmetyków do stóp, ale kto wie może kiedyś i po ten kremik sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może być ciekawy. Na razie zostaję wierna Avonowi i Orriflame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób jest wierna Avonowi z tego co widzę ;)

      Usuń
  27. całkiem niczego sobie kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dlaczego ja nie potrafię stosować tego typu kosmetyków regularnie... hlip hlip...

    OdpowiedzUsuń
  30. dobry kremik + bawełniane skarpetki na noc i stópki mamy jak nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie przepadam za tą marką, dlatego unikam jej produktów... może czas przełamać lody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile osób tyle opinii ;) dla mnie jedna z ulubionych firm, których kosmetyki są skuteczne a ceny niewysokie. krem muszę wypróbować, bo ostatnio zapuściłam stópki, a słońce wychodzi... ;)

      Usuń
    2. ile osób tyle opinii ;) dla mnie jedna z ulubionych firm, których kosmetyki są skuteczne a ceny niewysokie. krem muszę wypróbować, bo ostatnio zapuściłam stópki, a słońce wychodzi... ;)

      Usuń
  32. Nie miałam do stóp, ale do rąk tak i całkiem ok się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)