sobota, czerwca 29, 2013

TAG: co znajduje się w mojej torebce?

TAG: co znajduje się w mojej torebce?

Ostatnio zostałam nominowana to tego TAGU przez Perfekcyjny Wygląd:

Może zacznę od tego jak wygląda moja torebka:


Torbę kupiłam ok rok temu w Camaieu, jednak nie jestem z niej zbytnio zadowolona.
Na uszach widać już pęknięcia, a dłuższy pasek oderwał się od torby z jednej i drugiej strony - przez co torba wylądowała u rymarza.
Bardzo ją lubię za fason oraz za kolor, jednak w praktyce bardzo szybko się zniszczyła.
Fakt faktem używam jej codziennie i zabieram na uczelnie z mnóstwem notatek i innych rzeczy :)

A teraz co się w niej znajduje?
Zapewniam Was, że duuużo. Chwilowo są wakacje więc jest w niej moje minimum minimum, jednak na co dzień z pewnością ma o wiele więcej rzeczy :D

Po 1. Kosmetycznie:


Czyli mój mały przybornik kosmetyków. 
-Zawsze przy sobie mam mgiełkę z Avonu - wiem trzyma się bardzo krótko, jednak ma poręczne opakowanie, lekkie i ładny zapach :) na uczelnie w sam raz!
-Puder - jak wiadomo mam tłustą cerę więc musze mieć przy sobie mały matujący gadżet. W tej chwili testuje nowy puder jest to Affinitione z Maybelline. Wcześniej był to stay matt od Rimmela.
-Mazidło do ust - tzw Miodek z Avonu (żółte opakowanie). Uwielbiam go. Jest kolejnym moim MUST HAVE w torbie. Jeden pojemniczek mam torbie, inny w kurtce, innej torbie, biurku, piórniku... Razem mam ok 7 pojemniczków. Dzięki niemu moje usta są odżywione, miękkie i nawilżone. I jeszcze najważniejsze... dzięki niemu nie mam zajadów! A męczyłam się z nimi przez ponad 2 lata :(
- Balsam do paznokci TISANE - jestem w fazie testowania, więc zabieram go zawsze ze sobą aby posmarować w wolnej chwili pazurki.

Po 2. okulary


- lato, słońce i wakacje więc i okulary przeciwsłoneczne. Pochodzą z Croppa, kupiłam je na początku maja i świetnie od tego czasu się spisują :)
- okulary do czytania - cóż nie mam najlepszego wzroku, jednak bardzo rzadko je zakładam ;)

Po 3. MUST HAVE


- niebieski/turkusowy notatnik - czyli moja blogowa głowa. Zapisuje w nim wszelkie pomysły i informacje dotyczące bloga.
- kalendarz - jak co roku bardzo słabo zapisany. Mam w nim zapisane głównie terminy kolokwiów, zaliczeń czy egzaminów.
- portfel - mój imieninowy prezent od siostry. Zakupiony w Housie. Jego kolor to oczojeb*y róż (słowa mojej siostry:P) , połyskujący :)

Po 4. Technicznie


- kalkulator - na uczelni bez niego ani rusz! :)
- klucze
- ładowarka - taak jako kobieta zapominam naładować dzień wcześniej telefonu
- słuchawki - jadąc MPK musze się rozerwać :)

i najważniejsza cześć mojej torby czyli TELEFON :D
jest to Nokia Asha  306


A więc podsumowując, cegły w torbie nie mam ale znajdują się oto te rzeczy :)


Nominuje...Wszystkich :) jeśli ktoś chce niech zrobi, jeśli nie ma ochoty/czasu nie zmuszam :)



92 komentarze:

  1. no właśnie, u mnie brakuje mgiełki . Ślicznie wygląda ten kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałaś o kilku podstawowych rzeczach, linie, latarce, parze spodni i zapasowej sznurówce, sądzę jednak, że gdy są potrzebne zawsze znajdą się w torebce, w końcu, która z nas tego nie ma przy sobie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurówki nie potrzebuje bo nie mam sznurowanych butów :P tylko adidasy, a do nich torba nie pasuje :D
      Pluus... latarke nosze w podręcznej kieszeni spodni :D haha

      Usuń
    2. nie nosisz?! no nie wierzę, przecież to się zawsze przydaję :DDD

      Usuń
  3. U mnie to wygląda bardzo podobnie

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię oglądać te torebkowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mgiełka w leci jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) nie ma alkoholu więc na lato idealna ;)

      Usuń
  6. Nie ma tego dużo, przynajmniej łatwo Ci coś znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczescie, ale w roku akademickim jest o wiele wiele gorzej :D

      Usuń
  7. oj tak w moim przypadku telefon to również jedna z ważniejszych rzeczy w mojej torbie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie ten tag był wczoraj...zawartość bardzo podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten tag :)

    same potrzebne rzeczy nosisz ;) ja mam tego więcej...

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci żeby ten Tisane pomógł Twoim pazurkom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że jest o niebo lepiej !
      Z pewnością za ok miesiąc na blogu wstawię lakier na moich pięknych i nowych pazurkach :D

      Usuń
  11. Uwielbiam takie postu! śliczna torebka

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobna zawartość do mojej, tylko u mnie nic nigdy nie mogę znaleźć xD
    Okularów tylko nie mam, bo noszę soczewki no i ja jestem krótkowidzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właściwie to nie wiem jaką mam wadę ale i tak okulary nie są chyba dopasowane dobrze :/
      nie martw się ja w mojej też nie mogę nic znaleźć :D

      Usuń
  13. Miodek Avonu to też mój must have, z tym że zimą :) A mgiełka granat mango to zdecydowanie najładniejsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) mango granat jest cudowna i nie mdli jak reszta :)

      Usuń
  14. ja mam tyle, ze zliczyc sie nie da

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam niedawno porządek więc jest tego mało w miarę ;)

      Usuń
  15. ja to mam tego wszsystkiego dużooooo więcej:) i pewnie dlatego nic nigdy nie mo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się, gdy mam semestr mam w niej dużo dużo więcej ;)

      Usuń
  16. może i ja sie skusze ,o ile tylko dam rade wrzucić zdjęcia do postu którego wrzucam od rana :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Miodek z Avonu też jest moim niezbędnikiem, ale nie mam aż tylu opakowań :)poza tym nie ma tego aż tak dużo - chyba wszystko to co najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wyobrażam sobie nie mieć tyle opakowan miodka :P wszystkie są mi potrzebne :)

      Usuń
  18. uwielbiam takie posty ;) ładna torebka, mam też tą mgiełkę z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypuszczam że na upartego znalazłaby się taka rzecz której w tej torebce jeszcze brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! :) np chusteczek, płynu do rąk - antybakteryjnego, tamponów :D

      Usuń
  20. Damskie torebki chyba nigdy nie przestaną zaskakiwać:D
    Ja w każdej mam niezliczone ilości tamponów. Wrzucam po kilka, a potem się okazuje, że mam ich tam na pudełka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że mam to samo :D tylko mam magiczną kieszonkę i do niej wrzucam :P

      Usuń
  21. Oj też noszę sporo rzeczy, czego często żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same przydatne gadżety:) Bardzo ładna zawartość torebki:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. kalkulator u mnie w torbie też był obowiązkiem kiedy jeszcze chodziłam do szkoły :D więc mnie tu nie dziwi:D .. ale ja ogólnie noszę tylko to co potrzebne i jest tego na pewno mniej hihi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zazdroszczę :D u mnie to jest takie minimalne minimum :P

      Usuń
  24. Widzę moją ulubioną mgiełkę z Avonu! <3 A torebkę masz śliczną, choć szkoda, że już zaczyna się psuć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to mają do siebie torby z sieciówek :/
      To jest także moja ulubiona mgiełka z Avonu :D <3

      Usuń
  25. Słodki ten kalendarz z kocurem :) Bardzo podoba mi się też portfel... ciekawe czy jest jeszcze w Housie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam we Wrocławiu to był :)
      Dziękuje ;)

      Usuń
  26. "Miodek" z Avonu też mam zawsze przy sobie;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja muszę w końcu filmik złożyć z tym Tagiem, bo też zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gdzie kupiłaś ten uroczy kalendarz? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko wrócę do Warszawy to napiszę taki post :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę sie tego u Ciebie nazbieralo w torebce

    OdpowiedzUsuń
  31. hahahah xD ja w mojej cegły noszę ;P
    Ale świetny pomysł na post! Chyba się sama za taki zabiorę ;)
    Kalkulator masz niezły ;)
    Używałam z avonu tego cudaka ale bardziej na łokcie i kolana i się sprawdził :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. najładniejsza mgiełka Avonu :) lubię! a telefon i słuchawki to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. malutko calkiem,torebka bardzo ladna :) widać nie nalezysz do torebkowych bałaganiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) szczerze to nie ;) jakoś nigdy aż tak wielkiego bałaganu nie mam tam ;)

      Usuń
  34. też mam ta mgiełkę, popsikam się nia rano, zejdę na sniadanie 2 pietra niżej do kuchni i już nic z niej nie ma xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam jeszcze plastry, pilniczek, nawet mały śrubokręt i kropelkę :) Co kropelka skleić sklei żadna siła nie rozklei :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mgiełka z Avonu... ja się od nich już odzwyczajam. Pachną ładnie, ale ta trwałość.. właściwie jej brak. Chwila i już nic nie czuć :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Też bardzo lubię ten miodek z Avonu ;)) Sama nie używam mgiełek, ale bardzo lubię tę serię z granatem, mam żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kalendarz jest mega uroczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Spodziewałam się dużo większej góry rzeczy mniej i bardziej potrzebnych, więc po tym przeglądzie uważam, że jesteś zorganizowaną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)