niedziela, czerwca 02, 2013

Eveline Cosmetics - przeciwzmarszczkowy krem nawilżający - BB ANTI-AGE 9w1

Eveline Cosmetics - przeciwzmarszczkowy krem nawilżający - BB ANTI-AGE 9w1


Opis producenta:

SUPER EFEKT 4D – odmłodzenie w czasie

Nowy wymiar w walce ze zmarszczkami

Błyskawiczny efekt 9 w 1

1. wyrównuje koloryt cery
2. pokrywa niedoskonałości
3. koryguje ciemne plamy
4. redukuje pierwsze zmarszczki
5. ujędrnia i napina
6. intensywnie wygładza
7. głęboko i długotrwale nawilża
8. rewitalizuje i rozświetla
9. SPF 15 chroni przed UVA/UVB


Przeciwzmarszczkowy krem nawilżający BB przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry po 30. roku życia, także wrażliwej, z pierwszymi oznakami starzenia, utratą elastyczności i kolorytu. Nowatorska formuła oparta na zaawansowanej technologii LIFT & HYALURON™ intensywnie odżywia, regeneruje i nawilża skórę. Skutecznie zapobiega procesom starzenia się. Ultralekka konsystencja idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, nadając jej promienny wygląd i jednolity koloryt. Skutecznie chroni przed promieniowaniem UV oraz wolnymi rodnikami. Natychmiast po zastosowaniu oznaki zmęczenia są zredukowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i energię.
Odżywcza formuła z peptydem najnowszej generacji Matrix-6™oraz roślinnymi komórkami macierzystymi PhytoCellTec™ pobudza komórki skóry do samoregeneracji i odnowy biologicznej. bioKwas hialuronowy wnika w głębokie warstwy skóry, a następnie, absorbując wodę, zapewnia natychmiastowe i długotrwałe wypełnienie zmarszczek oraz wzrost poziomu nawilżenia skóry. Gatuline In-Tense® poprawia gęstość skóry, wygładza i redukuje większość objawów zmęczonej cery. Ekstrakt z Centella asiatica ujędrnia i uelastycznia. bioOlejek arganowy, działając w synergii z bioOlejkiem z pestek winogron, głęboko regeneruje i odżywia. Pigmenty mineralne wyrównują koloryt skóry. Witamina E ma silne działanie przeciwutleniające – neutralizuje wolne rodniki. Filtr SPF 15 chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB.
NIEZWYKŁE EFEKTY ODMŁADZAJĄCE
Potwierdzona skuteczność działania* po 30 dniach
• Redukcja pierwszych zmarszczek
• Wyrównanie i poprawa kolorytu
• Doskonałe nawilżenie
• Poprawa elastyczności i sprężystości
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet

Skład:


Cena:

ok 17zł / 50ml
Dostępność: Rossmann

Mój opis:

Opakowanie:
Krem znajduje się w zakręcanej tubce. Jest ona dość miękka dzięki czemu łatwo aplikuje się produkt na palec. Opakowanie jest dość charakterystycznego koloru, także łatwo znajdziemy go na dnie torby czy w kosmetyczce.


Konsystencja:
zwarta, jednak łatwo się rozprowadza. 


Moja ocena:
Krem BB ma fajną, lekką konsystencję, która łatwo rozprowadza się na skórze. Nie jest taki jak większość kremów BB, gdyż faktycznie nadaje ładny odcień skórze oraz zakryje mniejsze niedoskonałości, jednak muszą być ona naprawdę małe i lekko widoczne. Przy większych lepiej zastosować korektor i ponownie nałożyć krem, wtedy efekt jest zadowalający. Bardzo fajnie wyrównuje także koloryt cery. Ma SPF 15 co jest jego wielkim plusem i idealnie pasuje na zbliżające się wakacje. Bardzo ładnie rozświetla skórę oraz ją nawilża. Do testowania dostałam najjaśniejszy odcień, jednak jak się okazało jest on dla zbyt ciemny. Moja koleżanka go wypróbowała i na jej skórze faktycznie idealnie dopasował się do koloru skóry, zakrył mniejsze niedoskonałości, oraz w miejscach gdzie nałożyła podkład i połączyła z BB kremem nie było widać różnicy przejścia. Produkt ten dość długo utrzymuje się na skórze, nie trzeba go zbytnio poprawiać, ani nakładać kolejnych warstw. Osoby z cerą tłustą - jak ja - mogą mieć mały problem, gdyż efekt matowienia jest znikomy. Przy rozprowadzaniu krem nie zostawia żadnych smug i jednolicie pokrywa skórę. 
Jest to moim zdaniem bardzo dobry kosmetyk na lato. Z pewnością lżejszy od normalnych podkładów i do tego z filtrem, dzięki czemu nasza skóra będzie chroniona przed słońcem.
Dostępny w odcieniach: cera śniada i cera jasna.





To, iz dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinie o nim, ani recenzje.


Dodatkowo od firmy Eveline Cosmetics dostałam prezent dla Mamy z okazji Dnia Matki. Był on zafoliowany i prezentował się tak:
Był to również BB krem ale dla skóry dojrzałej. Moja Mama własnie go testuje, jednak bardzo przypadł jej do gustu. Na wakacje zamierzam zamienić zwykły podkład na własnie ten krem, gdyż ma lżejszą konsystencję niż zwykły podkład i także SPF 15 .

78 komentarzy:

  1. nie widzę dużej różnicy bez kremu i z nim.
    ja z mojego bb garniera nie jestem zadowolona, ma strasznie ciemny kolor nawet w najjaśniejszej wersji,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jedna warstwa, aby efekt był lepszy nakłada się przeważnie dwie warstwy ;)
      Ten niestety także taki jest. Baaaardzo ciemny, a mam najjaśniejszą wersję :/

      Usuń
  2. Mnie te bb kremy od eveline nie zachwycily. Przede wszystkim dla mnie mają za niski filtr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn filtr mają i to dośc dobry. SPF 15. Który inny podkład ma większy? Ja się bynajmniej nie spotkałam. tym bardziej, że kosztuje niecałe 17 zł.

      Usuń
  3. Mam wersję do cery jasnej użyłam kilka razy ale okazał się dla mnie zbyt ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam niebieski BB z Eveline i bardzo go sobie chwałę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to może ten sprawdziłby sie lepiej ;)

      Usuń
    2. Podobno jest lepszy od pomarańczowej wersji.

      Usuń
  5. Kiedyś chciałam się skusić na ten dla cery tłustej jednak jak większość BB był dla mnie zbyt ciemny ;c jak większość drogeryjnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny BB krem który ma dobry dla mnie odcien to Maybelline. I stosuje go razem z podkładem. Bardzo go sobie chwalę ;)

      Usuń
  6. nie miałam nigdy żadnego bb kremu. ale chętnie przetestowałabym te azjatyckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbowałabym, gdyby jeszcze dawał efekt matowej skóry - niestety to mój odwieczny problem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam już kilka kremów BB, tego jeszcze nie..
    Niestety żaden nie spełnił moich oczekiwań :( według mnie prawie nie działają, a efekt jest mizerny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda. Efekt mają słaby. Wolę stosować krem i podkład niż bb krem :/

      Usuń
  9. Miałam kiedyś tą pierwszą wersję bb od eveline, ale kolor jasny był stanowczo za ciemny dla mnie :< Oddałam go, ale sam w sobie nie przekonał mnie do ich BeBików :p Nadal wolę azjatyckie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta wersja jest także stanowczo za ciemna, o jakieś 2 odcienie.

      Usuń
  10. tego jeszcze nie miałam, ale dobrze znać opinię :)
    ostatnio skusiłam się na BB z garniera...hmm zobaczymy co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze z Maybelline i jest w miarę ok. Przynajmniej odcień ma dobry ;)
      Daj znać jak zaczniesz testowac ten z garniera ;)

      Usuń
  11. rozglądam się za kremami bb ale mam lekkie przebarwienia i chyba taki krem by tego nie zakrył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :/ lepiej zainwestować w podkład mineralny. Jest lżejszy, a z pewnością lepiej kryje niż BB

      Usuń
  12. Mam go i taki sobie jest.
    Po nałożeniu wygląda całkiem fajnie, ale później robią się plamy na twarzy. Utrwalony pudrem trzyma się w miarę cały dzień, no może tak do 10 godzin. Miałam 2, jeden dałam mamie, ale jeszcze nie wiem co o nim sądzi.

    Mango z Tutti Frutti nie miałam. Mam za to mus melon-arbuz i... śmierdzi :( tylko nie wiem czy to nie jest efekt tego, że stał na półce w sklepie obok lampy, która mocno grzała.
    Pisałam do działu jakości Farmony i mają mi podesłać próbkę bądź świeży produkt dla porównania.
    Aaa.. i mam jeszcze już całkiem nową wersję Tutti Frutti - wisienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja mango jest świetna bynajmniej dla mnie. Zapach piękny ;)
      kurcze to faktycznie jakaś lipa :/
      Chętnie wypróbuje tą wisienkę! ;)

      Usuń
    2. a co do BB kremu... tak jak opisałam krem robi fajne wrażenie ale na pudełku! Tak to bardzo przeciętny i średni.

      Usuń
  13. Zamiast bb kremów wolę lekko kryjące podkłady :) Póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie uzywam kremow BB ze wzgledu na to, ze moje niedoskonalosci na twarzy sa za duze. Nie mam jeszcze 30 lat wiec nie jest on odpowiedni dla mnie, ale jesli bym spelniala ten warunek to bym sie powaznie zastanawiala nad nim, poniewaz bo kilku niewypalach zrazilam sie do tej firmy :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dopiero 21 lat także krem niby tez nie dla mnie :P
      Cóż.. u mnie średnio z cerą. Jednego dnia lepsza drugiego gorsza.
      Jednak stawiam na normalne podkłady ;)

      Usuń
    2. Co do firmy... mnie zraziła odżywke diamentowa i zerowy odzew firmy na moje usilne próby kontaktu. Ni stąd ni zowąd dostałam za to współprace. Trochę to dziwne? :o

      Usuń
  15. też dostałam te kremiki, niebawem muszę się wziąć za recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że dobrze tutaj są zobrazowane wady BB- generalnie ciężko o jasne odcienie wśród nich :) Trzeba też mieć idealną cerę, bo niedoskonałości nie zakryje, nie zmatuje... ;) Ja póki nie skuszę się na drogeryjne BB, ale tutaj ogromny plus za to, że ma filtr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) i szczerze mówiąc jest to chyba jedyny plus ;))
      Jednak z odcieniam nie jest tak do końca. Np maybelline ma jasne ;)

      Usuń
  17. Jak widzę nazwę "9 w 1" to aż mnie coś w żołądku skręca. Moim zdaniem producenci trochę przesadzają, a co za dużo, to nie zdrowo... Recenzja zachęcająca, ale na zdjęciach widzę, ze kolor trochę za ciemny do mojej cery :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojej niestety też ;)
      9w1 :o niedawno wprowadzali na rynek produkty 2w1, 3w1 a teraz 9w1 :o

      Usuń
  18. obecnie mam BB z garniera, jest ok, ale po nim jednak chce wyprobowac azjatyckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze mi brakuję paru latek do 30stki (ale już bliżej niż dalej) więc na razie się na niego nie zdecyduję, ale ciekawy może być ten krem do cery dojrzałej. Jak mama zużyje swój Garnier podsunę jej ten od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej ja mam 21 lat ;)
      Tak ten dla cery dojrzałej sprawdza się o wiele lepiej ;)

      Usuń
  20. Eveline mają bardzo dobre produkty : ) Także powodzenia życzę : *
    Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym bardzo dobre produkty bym się zastanowiła ;) co jest dobre to jest jednak są lepsze firmy ;)

      Usuń
  21. Najpierw każda firma wypuściła BB. Okazało się, że to za mało, więc dwoją się i troją wypuszczając milion BB. Podziękuję, zostanę przy azjatyckich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie bardzo te azjatyckie BB kremy interesują i musze je zakupić ;)

      Usuń
  22. Nie miałam jeszcze podkładu z BB, muszę się skusić kiedyś na niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do zmarszczek mi jeszcze daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. tego nie miałam, ale bardzo lubię krem BB z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie te polskie kremy BB jakoś nie przekonują, wydają mi się jedynie podróbkami tańszymi.. Ale to oczywiście moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam się z kremem BB od Maybelline jednak krycie również ma słabiutkie :/

      Usuń
  26. a to takie BB jak dla mnie, w 11 czerwcza skończę 30stkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już na 11 czerwca... WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! :) Z OKAZJI 18nastych urodzin (+VAT) ;))

      Usuń
  27. Mam ten kremik, ale oczekuje na swoją kolej (jak większość zgromadzonych zapasów). Recenzja jest zachęcająca, więc mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc nie widzę żadnej różnicy pomiędzy skórą bez kremu a z kremem ;)
    W każdym razie do 30 mi daleko, więc produkt nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej ja mam 21 lat ;)
      Zdjęcie jak powiększysz to różnicę widac ;)
      Nie ma się też czego spodziewac to BB krem, a nie podkład :)

      Usuń
  29. JA MIALAM ale 6 w 1 i tez sobei go chwaliłam..szkoda ze był za jasny...ja generalnie uwielbiam BB kremy :) nei wiem keidy podkład stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ten jest dla mnie za ciemny :(
      A ja podkłady lubię ;) czuję się w nich pewniej bo wiem, że zakryją wszelkie niedoskonałości :)

      Usuń
  30. Za jakiś czas wpadnie do mojej kosmetyczki zapewne :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja bym chyba jedak nie spróbowała....

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam właśnie ten drugi krem BB, póki co jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby ten miał jaśniejszy odcień także bym się z nim zakolegowała ;))

      Usuń
  33. kremy BB jakoś nie do końca mnie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie je gdy mam ładna skórę ;) jednak podkład to podkład ;)

      Usuń
  34. strasznie ciemny :/ i różnicy prawie nie widać przed i po... I krem ma parabeny w sobie... nie kupiłabym go w życiu... ;/


    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja muszę mieć coś bardziej matującego...

    OdpowiedzUsuń
  36. Za wielkiej różnicy na zdjęciach nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chyb się na niego nei skuszę, ale kusi mnie ten maybelline i to chyba będzie następny drogeryjny cream bb do wypróbowania :)
    +obserwujemy? np. na blogspocie, bloglovin, facebook, pinterest?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)