wtorek, czerwca 18, 2013

Paczki czyli co przyniósł mi w ostatnim czasie listonosz oraz czemu jestem, ale mnie nie ma.

Paczki czyli co przyniósł mi w ostatnim czasie listonosz oraz czemu jestem, ale mnie nie ma.

Od piątku przyszły do mnie aż 3 piękne paczuszki w nowościami w środku :)


Jak widzicie, jedna doszła lekko uszkodzona, ale została wysłana Pocztą Polską, więc czego oczekiwać?
W środku kosmetyki doszły w całości. Lekko było zgniecione tylko papierowe opakowanie.

Pierwsza paczka przyszła od Maliny
Dziękuje :*



Jest to zestaw produktów Eveline Cosmetics.
Do testowania dostałam
- serum antycellulitowe
- peeling antycellulitowy
- balsam do ciała
- kremowy balsam do ciała

Kolejna paczka przyszła od KosmetykiDLA


Do testowania dostałam krem na noc "Niszcz pryszcz" do skóry tłustej.

No i ostatnia paczka od Quiz Cosmetics


Dostałam do testów lakier do paznokci i cienie do powiek w kolorze szarym oraz czarną maskarę.

I jakie kosmetyki Wam się podobają? Którego kosmetyku jesteście najbardziej ciekawe? :)


Plus... czemu jestem ale mnie nie ma ;)
Czyli czemu moja aktywność w blogosferze zmalała? I czemu niestety nie mam czasu wejść na wasze blogi i poczytać? :(
Nadrobię w piątek - obiecuje ;)
Ale winne temu są:






Tak się kończy chęć studiowania budownictwa...
W środę mam dwa duże projekty do oddania, a w piątek pierwszy egzamin.
W sobotę trochę się zrelaksuję na spotkaniu blogerek, ale w poniedziałek, wtorek i środę znów kolejne egzaminy...
Trzymajcie kciuki! :)


128 komentarzy:

  1. Znam i rozumiem po części Twój ból, jestem na architekturze i właśnie uczę się na egzamin z mechany :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechanikę miałam rok temu i było to łatwe tak teraz na to patrząc :( Byłoby fajnie, gdyby nie moi prowadzący, który nie ogarniają nic, a wymagają :/

      Usuń
    2. dla mnie mechanika też jest ok jeśli chodzi o zadania ale wymyślili sobie poza egzaminem pisemnym dodatkowo egzamin ustny... i to jest masakra :/

      Usuń
    3. A gdzie studiujesz? Bo brzmi to bardzo podobnie to mojej uczelni :D

      Usuń
  2. podziwam Cię, budownictwo ;) to dla mnie czarna magia ;)
    jak zaniedbujesz nas dla nauki,bedzie Ci wybaczone

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie interesuje krem na noc niszcz pryszcz :)))

    Trzymamy kciuki za pozytywnie zdane egzaminy :))

    Buziaki

    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go testuje :) ! Za ok 3 tygodnie będzie recenzja :)

      Usuń
  4. fajne paczuszki...życzę przyjemnych testow oraz trzymam kciuki za egzaminy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :) jak zalicze wszystko w czerwcu to będzie cud :D

      Usuń
  5. Trzymam kciuki i czekam na recenzję balsamów do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo testuje peeling oraz serum :) także balsamy pewnie będą dopiero pod koniec lipca zrecenzowane :)

      Usuń
    2. I nie dziękuję, żeby nie zapeszyć! ;)

      Usuń
  6. fajne paczuchy ! zapewne będzie to miłe testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ! :) bardzo się cieszę, z tych paczek ;)

      Usuń
  7. Super paczki, ja również testuję Eveline :) Moje cienie od QC przyszły pokruszone dzięki Poczcie Polskiej... ehh Powodzenia na egzaminach! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to chętnie poczytam :D no moja paczka jest naruszona...
      ahh ta Poczta Polska.. Dlatego zawsze wybieram kurierów :D

      Usuń
  8. Same wspaniałości ;D trzymamy kciuki ;D
    Zaglądnij na NASZEGO bloga, zaszły ogromne zmiany, już nie jestem sama na nim . Zapraszamy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz rade :) ja mam straszny problem zaliczyć basen :( Mnie ciekawi ten lakier , nie znam tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego testowania i powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie dziękuję :D bo zapesze i będzie wrzesień, albo za rok :P

      Usuń
  11. trzymam kciuki za obrone projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te schematy to jak dla mnie czarna magia, więc trzymam mocno kciuki bo pewnie się przydadzą :) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydadzą, przydadzą :D CO do projektu... jest to projekt stropu :P
      Dziękuję! :)

      Usuń
  13. A Ciekawe jakie będą te kosmetyki antycellulitowe :) I ten szary lakier :) A i powodzenia życzę na zaliczeniach i na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testuje je juz od piątku i podoba mi się efekt złota ;) wszystko niedługo opisze ;)
      Szary lakier także niedługo bd opisany ale musze jechać do domu i dać go siostrze bo ma ładniejsze paznokcie ;)
      Nie dziękuje, zeby nie zapeszyć :*

      Usuń
  14. Bardzo fajne paczki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj powodzenia na egzaminach, ja mam nawał roboty i też rzadko kiedy bywam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem.. ci wykładowcy powariowali! ;P
      Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;)

      Usuń
  16. Trzymamy kciuki! :)
    Super przesyłki :)
    Niszczy pryszcz jestem ciekawa :P :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Także jestem go ciekawa :D już zaczęłam testowanie ;)

      Usuń
  17. Czyżby rysunki z AutoCada? ;) Jestem na Inżynierii Środowiska, więc po części rozumiem Twój ból ;)
    I życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne paczki.niszcz pryszcz mialam do testowania niestety efekt odwrotny od zamierzonego.
    przesylke z quiz fajnie skomponowali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czytałam parę pozytywnych opinii na jego temat ;)
      Oj tak ;) kolorystycznie fajnie jest dobrana ;)

      Usuń
  19. Ja też dostałam taką paczkę z Malinowego Klubu :)
    Trzymam kciuki za sesję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam co sądzisz o tych kosmetykach ;)
      Dziękuje :)

      Usuń
  20. jestem ciekawa produktow od eveline. trzymam kciuki za pomyslne zdanie egzaminow ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie skończyłam projekt już ostatni, ale jestem na geologii :) Właśnie czekam na wyniki z jednego egzaminu, a przede mną jeszcze 3 egzaminy i kolokwia :( Ale damy rade :) Piękne paczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną jeszcze 4 egzaminy - piątek, poniedziałek, wtorek i środa istny MARATON :D
      I jutro obrona dwóch projektów. Niestety musze jeszcze w lipcu obronić jeden projekt i poprawić jedno kolokwium :/
      Życzę powodzenia na kolokwium i egzaminach! :*

      Usuń
  22. Ja co prawda nie jestem na studiach "technicznych", ale i tak rozumiem Twój brak czasu na wszystko. Kiedy to się skończy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba yy jak skończe studia :P do środy mam egzaminy, a w poniedziałek za dwa tyg zaczynam 6tygodniowe praktyki :O

      Usuń
  23. Fajne paczuszki, u mnie ostatnio w skrzynce pusto :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) w takim razie musisz zacząć działać ;)

      Usuń
  24. Nie martw się projektem - pewnie już przez gorsze rzeczy przechodziłaś na studiach :) A paczek bardzo Ci gratuluję (i troszkę zazdroszczę :D). Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Też dostałam Eveline, jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne paczuszki, miłego testowania. Mam nadzieję, że znajdziesz swój hit :) U mnie tymczasem recenzja Niszcz pryszcz z tym że na dzień. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie czytałam i bardzo pozytywna :) mam nadzieję, że i ja się z nim polubię ;)

      Usuń
  27. świetne paczki :) Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie mocno serum antycellulitowe:)
    Widzę, że na Twoich studiach też atrakcji i urozmaicenia nie brakuje:D
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec czerwca będzie recenzja ;)
      No niestety nie brakuje :P może z jednej strony to dobrze bo nie jest nudno :D
      Dziekuję ;*

      Usuń
  29. Też testuję z Malinką kosmetyki Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam jak się u ciebie sprawdziły ;)

      Usuń
  30. I ja testuję kosmetyki Eveline z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zycze miłego testowania i daj znać jak u ciebie sprawdzają się kosmetyki ;)

      Usuń
  31. jestem ciekawa tego kremu na noc ;)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia na egzaminach! Ja już swój jedyny w tej sesji zaliczyłam i cieszę się z tego bardzo :D
    Miłych testów kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  33. super paczuszki!

    trzymam kciuki za egzaminy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)

      I nie dziękuje zeby nie zapeszyć ;)

      Usuń
  34. Poczta Polska często też gubi przesyłki ; /

    OdpowiedzUsuń
  35. paczki zawsze poprawiają humor :) powodzenia na egzaminach :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sesja skutecznie powoduje naszą niższą bytność na blogach, znam to niestety z autopsji ;)

    Super paczki, widziałam właśnie u malinki, że wygrałaś to rozdanie;) Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sesja kradnie czas :( a podobno telewizja to robi? :D
      Dziękuje :*

      Usuń
  37. Jak to dobrze, że studiowanie już za mną:) (kończyłam chyba tę samą uczelnię na której Ty teraz jesteś - chociaż pewności nie mam, bo budownictwa są chyba dwa...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo też jesteś po budownictwie? ;)
      A gdzie studiowałaś jeśli mogę wiedzieć?;>

      Usuń
    2. Nie, nie po budownictwie (chciałam na nie iść, ale na szczeście się opamiętałam;p;p;p). PWR wydział mechaniczny:)

      Usuń
    3. Myślałam, że też PWr:) potem sobie przypomniałam o UP.

      Usuń
    4. Na PWR bez zdawanej na maturze fizyki nie ma co marzyć aby sie dostac :P a fizyka wcale nie jest na budownictwie potrzebna :D

      Usuń
  38. Trzymam kciuki i to baaardzo mocno! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. ale super paczuszki :) a poczta polska powinna płacić kary, ależ ja ich nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także ich nie lubię... oj tak kary i nowe produkty powinni sponsorowac jak zniszczą :/
      a tobie udało się jakoś załatwić tą sprawę z paczką która wyglądała jakby auto ją przejechało? ;)

      Usuń
  40. Fajne paczuszki, zwłaszcza z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. o matko kochana co to jest za bohomazy , podziwiam ze coś z tego rozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest najłatwiejsza część mojego studiowania :P
      rysunek przedst. płytę, żebro, podciąg - przekroje :)

      Usuń
  42. z eveline te żółte to jakas nowosc chyba co?

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurczę, tyle blogerek studiuje budownictwo:P

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajowe paczuchy! Udanego testowania życzę :)
    I trzymam kciuki za egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Egzaminy na szczęście nie trwają wiecznie :). Mój listonosz daje ciała na całej linii: nie dostarczył mi już 3ciej paczki z rzędu, a jedną nawet na amen odesłano do nadawcy. Poczta jest tragiczna.

    OdpowiedzUsuń
  46. super paczuszki:)powodzonka:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Miłych testów! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  48. miłego testowania ! :) Sama lubię ten moment rozpakowywania paczek :) Ostatnio miałam przyjemność być ambasadorem piwa Somersby, mega akcja ! :) Zapraszam do mojego świata słodkiej biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  49. Paczkę z Eveline bym przyjęła :P Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)