czwartek, czerwca 13, 2013

Rimmel - Wake Me Up Make Up Foundation - Podkład rozświetlający

Rimmel - Wake Me Up Make Up Foundation - Podkład rozświetlający


Opis producenta:

"Pierwszy podkład Rimmel, który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający Kompleks Witaminowy." 


Cena:

39 zł / 30 ml

Mój opis:

Opakowanie:
Podkład znajduje się w wyprofilowanej odpowiednio do dłoni szklanej buteleczce.
Wyróżnia go plastikowa, ostro pomarańczowa zatyczka.
Posiada pompkę, która również jest koloru pomarańczowego.
Z boku znajduje się wytłoczona nazwa firmy.



Konsystencja:
wodnista o dość intensywnym ale i zarazem ciekawym zapachu.



Podkład dostępny jest w 6 odcieniach:

Moja ocena:

Po pierwsze zachęcił mnie opis producenta: pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem
I jak tu nie chcieć takiego podkładu?
Do tego ta promocja w Rossmannie... kosztował jedyne 23,99zł.
Same plusy!
W podkładach uwielbiam pompki, gdyż aplikują idealną ilość podkładu na pędzel/gąbeczke/palce i ten oczywiście ją posiada ;)
Niewiele myśląc władowałam go do koszyka.
Do tego parę dni przed zakupem siostra podesłała mi link jak któraś z Vlogerek go bardzo zachwalała - dodam, że najbardziej ciekawe były drobinki rozświetlające o których mówiła.

Ogólnie po zakupie przeczytałam milion recenzji o nim - szkoda, że po, a nie przed zakupem :)
Wiele opinii było pozytywnych jednak, większość testowała ten podkład na skórze suchej bądz normalnej i dziewczyny zaznaczały, że podkład może się nie sprawdzić w przypadku skóry tłustej, której niestety jestem posiadaczką. Trochę się zmartwiłam, ale nie ma co na zapas przeżywać, trzeba testować i samemu stwierdzić :)
Gdy za pierwszym razem zaaplikowałam podkład na palec trochę się przestraszyłam gdyż bardzo intensywnie pachniał. Nie przepadam za takimi podkładami... wolę jednak te neutralne. Ale pomyślałam, że jest to pierwszy minus, który mnie z pewnością nie zniechęci.
Konsystencja... cóż mogłaby być bardziej gęsta, a ta jest jakaś wodnista, jednak dobrze się rozprowadza i do tego te drobinki! Zakochałam się w nich ;) na twarzy wyglądają pięknie. Nie jest to coś typu "dyskotekowego" szału który wylał mi się na twarz, drobinki są delikatne i powodują rozświetlenie twarzy. Dodam, że odcień który testuje jest to IVORY(100) i jest idealny dla tak jasnej skóry jaką posiadam. Świetnie dopasowuje się do koloru skóry i nie robi różnicy między twarzą, a szyją. Jest to dla mnie duży plus, gdyż wiele podkładów dostępnych na rynku ma za ciemne odcienie jak na mój odcień skóry. Od 3 lat byłam wierna Maybelline Dream Satin Liquid <KLIK recenzja>, którego odcień także był bardzo dobry, oraz spełniał wszelkie moje wymagania. 

Wracając do Wake me Up od Rimmela... nakładając go na twarz nie musimy nakładać kilograma "tapety" ponieważ podkład bardzo fajnie się rozprowadza, zakrywa mniejsze niedoskonałości i nie uwydatnia suchych skórek. Jest jednak mały minus... może pozostawiać smugi. Najlepiej nakładać go gąbeczką lub pędzelkiem, palce są kiepskim rozwiązaniem.
Nie zauważyłam zapychania porów czy efektu maski. Skóra prezentuje się w nim świetnie! Wygląda na wypoczęta i pełną energii nawet o 6 rano! ;)
Jeżeli chodzi o matowienie, to jest średnio - wiadomo jest to podkład rozświetlający i buzia ma się lekko świecić, jednak jeśli użyjemy pudru sypkiego wszystko będzie wyglądać bardzo dobrze. Ja poprawiam makijaż tzn nakładam puder sypki co mniej więcej 2-4 godziny, co jak dla mnie jest naprawdę dużym plusem. I jeszcze ten nieszczęsny zapach! Jeśli ktoś nie lubi zapachu w podkładach to nie polecam, zapach faktycznie jest ładny jednak intensywny i utrzymuje się pewien czas na buzi. Plusem jest to, że da się przyzwyczaić! :)
Moja siostra również zakupiła ten podkład i jedyny minus jaki zauważyła to, że szybko się ściera. Przy podkładzie sypkim nie zauważyłam tego.
Czy polecam i zakupię ponownie? OCZYWIŚCIE :)






A Wy co o nim sądzicie? Jakie są wasze ulubione podkłady?:)




I jeszcze pytania od Kyariss Tag Liebster blog:
1. Gdybyś mogła pojechać, dokąd tylko chcesz, gdzie byś pojechała? (jedno miejsce)
Nad Lazurowe Wybrzeże :) Jest tam przepięknie...

2. Wymyśl idealny kierunek studiów dla siebie :)
Nicnierobienie połączone z oglądaniem filmów i seriali :D
A tak serio to spełniam się na swoim kierunku studiów tj BUDOWNICTWIE :)
Może jest to mało kobiecy kierunek, jednak już nie mogę doczekać się pracy w zawodzie.

3. Ulubiona potrawa z dzieciństwa?
Kanapki z Nutella!

4. Jeśli mogłabyś zmienić jedną rzecz w sobie, co by to było?
Najpierw mówię, później myślę - bardzo zła cecha...

5. Wymarzone zaręczyny? :)
W Paryżu...nie no żartuje :) gdziekolwiek byleby były prawdziwe, szczere i pełne miłości :)

6. Jaka jest Twoja ulubiona kuchnia?
Nie mam takiej :) lubię wiele różnych rzeczy jak np czosnek, curry, pomidory i jajka w pysznej jajecznicy ;)

7. Jaki makijaż wolisz mocny czy naturalny?
Naturlany

8. Wolisz iść do kosmetyczki czy zrobić domowe spa?
Domowe spa - jest tańsze i bardziej "po mojemu" :)

9. Czy masz jakąś rzecz, która przynosi Ci szczęście?
Chyba ja sama :)

10. Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam się dzielić swoimi doświadczeniem i spostrzeżeniami na temat różnych kosmetyków. A tak właściwie impuls, Mój P. stwierdził kiedyś w rozmowie " a czemu nie założysz bloga i nie będziesz pisać o kosmetykach? Przecież masz ich z tone! " Lampeczka się zapaliła i oto pojawiłam się tego samego dnia na bloggerze :)

11. Komputer stacjonarny czy laptop? Dlaczego?:)
Laptop - bo mogę mieć go wszędzie i siedzieć jak i gdzie chce ;)

Dziękuje za nominacje :*



96 komentarzy:

  1. z takich rozświetlających to polecam burżuja ;) Bardzo podoba mi się efekt nawet na moim tłustym pyszczku. Ten podkład miałam, ale oddałam mamie i u niej jako posiadaczce skóry suchej o wiele lepiej się sprawdza. U mnierobił plamy, mazał się i wchodził w pory ale co skóra to inne wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny taki główny minus jaki u niego widzę to smugi :/ bardzo mnie denerwują. Jeszcze nie próbowałam tego Burżuja ;) wgl jakoś tak nie mam szansy nic z ich produktów zakupić ;) recenzowałaś go może? ;)

      Usuń
  2. na ciepłe dni jest idealny ale jeśli ktoś ma problemy typu popękane naczynka to Wake me Up może nie dać rady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy trzeba korektor nałożyć i po sprawie ;)

      Usuń
  3. Hmmm ja używam na razie podkładów z AVON i są ok (a zaznaczę że używam je tylko przez jesień i zimę resztę roku moja skóra odpoczywa :)) Ale dość ciemny mi się wydaje ten odcień IVORY :) Także lubię czasami podkłady rozświetlające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu jest po prostu taki ciemny ;)
      ogólnie polecam go osobom z jasną karnacją ;)

      Usuń
  4. muszę przyznać że to mój ulubiony lekki podkład :) a najzabawniejsze ja nie czuje jego mocnego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele dziewczyn go chwali ale niestety nie jest dla nie...oja cera wystarczająco się świeci bez podkładu hah:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja także! ;) ale podkłady matujące są nie dla mnie... zaraz mnie wysusza, uwidacznia suche skórki... i tez przy nim się świecę :P
      Taki mój urok ;)

      Usuń
  6. ja mam inny typ cery i uzywam podkladow kryjacych :) ale ten jest dosc fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra także zawsze takich podkładów używała ;) teraz używa ten i twierdzi, że kryje w miarę dobrze :)

      Usuń
  7. Podkładów nie używam, ale samo opakowanie jest na tyle ładne, że chętnie kupiłabym perfumy w podobnym flakonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam dokładnie to samo :) dla mnie przypomina troche kobietę ;)
      I ten tłoczony napis nadaje tej buteleczce elegancji :)

      Usuń
  8. już wiele pozytywnych opinii o nim słyszałam :-) ale z moją cerą mieszaną staram się unikać rozświetlających podkładów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także powinnam przy tłustej cerze ich unikać, ale jakoś nie mogłam się mu oprzeć ;)

      Usuń
  9. Używam podkładu Avonu. Niewiele się maluję (tylko na wyjścia lub spotkania), w tygodniu jak idę na zajęcia po prostu nie chce mi się wstawać wcześniej.
    Może skuszę się na ten podkład. Jedyny problem, że rzadkie podkłady mnie strasznie denerwują ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten niestety ma taką dziwną konsystencje... jeśli lubisz coś gęstego polecam loreal Mat Magique :) konsystencja rewelacyjna :)

      Usuń
  10. jestem posiadaczką raczej suchej skóry, pewnie u mnie lepiej by się sprawdził. podoba mi się efekt na Twojej dłoni

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już po konsystencji widzę, że to nie podkład dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też będę musiała go sobie sprawić bo słyszałam wiele dobrych opini o nim i raz udało mi się go wypróbować faktycznie warto kupić:)
    bardzo fajna recenzja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, podkład wart jest zakupu, bo jak dla mnie jest naprawdę bardzo dobry :)
      Nawet moja tłusta cera go polubiła ;)

      Usuń
  13. chwilowo mam sporo podkladow w tym jeden rozswietlajacy ale innej formy, bardzo go lubie:) a tego narazie nie kupie bo by lezał;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie ten podkład jest za ciemny i za żółty. Miałam na niego chrapkę, ale cóż nic nie poradzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ciemny? :o jejku musisz mieć naprawdę jasną cerę ;)

      Usuń
  15. Mi nie podobała się jego konsystencja, bo też przymierzałam się do jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy co kto ceni w podkładach ;) jak dla mnie konsystencja nie ma znaczenia :)

      Usuń
  16. miałam kilka próbek tego podkładu i na mnie nie zrobił dużego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja o nim marzę, ale w sumie miałam wiele okazji by go kupić i się boję :( Lubię gdy jestem zmatowiona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ten podkład jest przeciwieństwem matu :)zawsze możesz przypudrować się sypkim pudrem ;)

      Usuń
  18. Nie miałam go jeszcze. Ale lubię rimmela match perfection ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele słyszałam o nim dobrego, ale jakoś nigdy mnie nie zachęcił do zakupu ;)

      Usuń
  19. nie miałam go, ale kusi mnie i kiedyś na pewno kupię :) tylko obecnie mam z 3 podkłady do zużycia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teraz 2 i dla mnie to koszmarnie dużo, bo nie wiem którym się malować :D

      Usuń
  20. moja mama również go używa i bardzo sobie chwali, a jej w tej kwestii jest ciężko wygodzić :) sama się zastanawiałam nad jego kupnem, jednak odpychają mnie od tego te rozświetlające drobinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ich prawie nie widac ;) mnie one za to przyciągnęły ;)

      Usuń
  21. Ja preferuję Lirene City Matt :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra ostatnio sobie go zakupiła i baaaardzo go chwali ;)

      Usuń
  22. Miałam 2 opakowania ale średnio byłam z niego zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo, bardzo, bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze nie miałam, bo na promocji zdecydowała się na Rimmel Match Perfection, który jest bardzo lekki. Moim nr 1 jest Bourjois 123 Perfect Foundation i niedługo będę o nim pisać;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałam o nim, ale ostatecznie drobinki mnie zniechęciły.

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam , używałam , pokochałam , ale niestety po pewnym czasie używania trafiłam do dermatologa , dostałam trądziku kosmetycznego

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się efekt ;) Nigdy go nie miałam, ale na pewno wypróbuję ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię podkładów rozświetlających, bo błyszczałabym się w nim jak choinka xD

    OdpowiedzUsuń
  29. W ogóle jesli chodzi o podkłady wedłu mnie Rimmel sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam podkład Stay Matte i bardzo się zawiodłam :/

      Usuń
  30. tego podkładu nigdy nie miałam, ale mam z Rimmel korektor rozświetlający pod oczy i jak dla mnie jest super :) cienie pod oczyma to moja wielka zmora :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Na mojej mieszanej cerze niestety ten podkład się nie sprawdził... Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam też ten podkład. Początkowo sprawował się świetnie, ale potem niestety zaczęłam się po nim świecić okrutnie, a szkoda ponieważ bardzo lubiłam jego lekką konsystencję, dawał fajny glow, efekt świeżej cery. Ale nie wykluczam, że do niego wrócę :D Opakowanie też ma świetne, podoba mi się ten wytłoczony napis "Rimmel".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także ;) jest ogólnie bardzo kobiecy :) i wygląda się w nim świetnie ;) mam nadzieję, że nie będę sie bardziej świecić :(

      Usuń
  33. Nie miałam jeszcze tego podkładu.
    Witam Malinową Koleżankę i zapraszam do siebie
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam MF CC I Healthy mix Buourjois:)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie, że Ci się sprawdził :) ja wybieram jednak matujące podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie matujące odpadają, zaraz wszystkie skórki mam uwidocznione i wysuszoną skórę + plamy na twarzy :/

      Usuń
  36. czytałam spora ilość opinii na jego temat i jakoś mnie nie zachęca chociaż w wiekszosci były same pozytywne..
    Ale opakowanie ma wspaniałe;)

    Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  37. nigdy nei używałam ale z opinii wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie każdy Rimmel jest zdecydowanie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie stosuję podkładów, bo przestawiłam się na te drogeryjne "bb". Póki co Eveline jest świetny i chyba podkładów póki z cerą nie będzie jakoś strasznie źle to nie będę używała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie BB strasznie denerwuje bo nie zakrywa nic :/

      Usuń
  40. Ja niestety nie mogę używać zadnych podkładów rozświetlających, przy mojej tłustej, świecącej się cerze one tylko dodatkowo to podkreślają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam tłustą i do tego mega świecącą skórę :/ ale nie jest źle ;)

      Usuń
  41. Ja mam suchą skórę więc może u mnie sprawdziłby się jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak ;) posiadaczki skóry suchej i normalnej bardzo go zachwalają ;)

      Usuń
  42. Fajny podkład ,strasznie kusiło mnie kiedyś jego opakowanie :) Mocno reklamowany był swego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dowiedziałam się o nim jakiś miesiąc do tyłu :o
      Jakoś za firmą nie przepadałam po jednym z ich podkładów który strasznie mnie zniechęcił :/

      Usuń
  43. Moja siostra go ma i jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie raczej ten podkład by się nie sprawdził, no i mam uraz do Rimmel, bo już jeden ich podkład tak mnie zapychał, że nie mam ochoty na powtórkę :D
    Widzę, że Twój tak jak i Mój facet spowodowali, że blog ruszył :D U mnie było identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także miałam taki uraz, ale postanowiłam spróbowac :D
      Ojj co my byśmy bez nich zrobiły! ;)

      Usuń
  45. Miałam i nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  46. nie znam sie na tym, ale chyba powinien byc dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna recenzja, już od dawna na niego spoglądałam w sklepie. Kupię sobie na jesień, bo teraz nie używam podkładu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na jesień/zimę preferuję nawilżające podkłady :)

      Usuń
  48. ja mam match perfection i jest dla mnie perfekcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. od dawna mam na niego ochotę, ale mam za dużo innych podkładów teraz ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)