sobota, czerwca 01, 2013

Biogarden - CeraNova z bratkiem - zdrowa, gładka cera

Biogarden - CeraNova z bratkiem - zdrowa, gładka cera


Opis producenta:

Działanie:

- przyspiesza przemianę materii
- działa antyoksydacyjnie (wymiata wolne rodniki)
- opóźnia procesy starzenia się skóry
- wpływa na procesy oczyszczania organizmu

Produkt przeznaczony dla osób:
- problemy skórne
- trądzik
- łojotok

Sposób użycia:
- dwa razy dziennie po jednej tabletce 




Zdrowy wygląd cery zależy w dużym stopniu od genów. Dla jej poprawienia korzystamy z różnego rodzaju kosmetyków. Od niedawna ważne miejsce zajmują tzw. "kosmeceutyki" czyli kosmetyki doustne. Jednym z nich jest suplement diety "CeraNova z bratkiem". Zawarty w nim ekstrakt z ziela bratka, cynk oraz witaminy i minerały poprawiają wygląd i kondycję skóry. Sprawiają, że cera staje się zdrowa a problemy skórne (trądzi, łojotok) znikają. Wyciągi roślinne zawierają olejki eteryczne, garbniki 
i bioflawonoidy, które wykazują silne działanie antyoksydacyjne, co powoduje "wymiatanie wolnych rodników", wpływa na opóźnienie procesów starzenia się skóry oraz na procesy oczyszczania organizmu.
Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Żywienia i Żywności

Skład:

ziele bratka (Viola tricolor) suchy wyciąg, glukonian cynku, kwas L-askorbinowy (witamina C), tiamina (witamina B1), ryboflawina (witamina B2), pirydoksyna (witamina B6), kobalamina (witamina B12), niacyna (witamina PP), kwas foliowy, celuloza mikrokrystaliczna (substancja wypełniająca), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca).

Cena:

ok 20-30 zł / opakowanie (60 kapsułek)
Dostępność: apteki, internet

Mój opis:

Opakowanie:
Preparat znajduje się w papierowym kartoniku, a w nim 4 listki po 15 tabletek.

Moja ocena:
Tabletki do testowania dostała moja siostra, gdyż ma 17 lat i problemy z trądzikiem - z pewnością jej się bardziej przydały niż mnie. Suplement znajduje się w ładnym i estetycznym opakowaniu, które niewątpliwie przyciąga wzrok. Całe opakowanie starcza na miesięczną kurację. Już przy pierwszym zażyciu tabletki moja siostra podeszła negatywnie. Po wyjęciu z blistra tabletka niezbyt ładnie pachnie, a gdy włożymy ją do buzi i przed połknięciem zdąży nam się trochę rozpuścić w buzi jest istny koszmar, gdyż jej smak jest okropny! Jak to mówią...gorzki lek najlepiej leczy. Trzymając się tej zasady moja siostra stosowała preparat codziennie, po dwie tabletki dziennie, przez 30 dni.
Efekty?
- przyspiesza przemianę materii - schudła ok 1,5kg, ale regularnie (raz na 3-5 dni) ćwiczyła
- działa antyoksydacyjnie (wymiata wolne rodniki) - nie mam zielonego pojęcia co to oznacza, ani jak można zobaczyć czy faktycznie się to stało? Wymiata to moja siostra :D
- opóźnia procesy starzenia się skóry - niezauważalne, w końcu ona ma 17 lat :o
- wpływa na procesy oczyszczania organizmu - yyy nie wiem...
Fakt faktem, zmniejszył jej się trochę trądzik, rzadziej powstawały ropne wypryski i minimalnie zniknęły wągry.


To, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani na recenzję.



Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

44 komentarze:

  1. ciekawy produkt ;))
    dobrze, że ja juz uporałam się z trądzikiem :)
    ale chyba polecę go mojej kuzynce;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze byłam własnie ciekawa jak ma się opis działania do rzeczywistości, ale najgorzej nie jest widzę.
    Dziwi mnie tylko działanie odchudzające, po co komu skoro mają to być tabletki na trądzik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mnie także zdziwiło, bo po co komu chudnąć jak chcesz tylko zmniejszyć trądzik? ;>

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. właśnie moja siostra ma cere trądzikową i efekty nie są najgorsze ;)

      Usuń
  4. na szczescie nie mam tradziku, tlko czasem dyskoteke na ryjku jak kosmetyk jakis mnie zpacha albo jak zbliza sie sądny dzien miesiaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo dlatego dałam go siostrze, która niestety ma trądzik ;/ w końcu ma 17 lat ;P

      Usuń
  5. trądziku już nie mam bo nie te latka, ale ostatnio po oleju lnianym to tu to tam coś wyskakuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie moja skóra tak średnio lubi olej bo mam większy po nim trądzik :/

      Usuń
  6. Właśnie szykuję się do jego recenzji ale ja byłam całkiem zadowolona. Nie miałam problemów z cerą- jedynie przed okresem ale to normalne i chyba odkupie kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jak większość z nas ;) moja siostra ma problemy z cera, ale średnio jej ten produkt pomógł

      Usuń
  7. A ja obawiam się stosować coś w tabetkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są to głównie witaminy także nie ma się co obawiać ;)

      Usuń
  8. Chyba kupię, jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa recenzja:) ja na pewni nie przetestuję bo nie mam problemów z trądzikiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to faktycznie bez sensu stosować ;)

      Usuń
  10. wolne rodniki odpowiadają za starzenie się skóry, więc u Twojej siostry pewnie nie było widać efektów wymiatania :)
    ogólnie produkt nie dla mnie, na szczęście nie mam trądziku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jedyna która rozjaśniła mi co nieco ;)
      Teraz będe już lepiej znała się również na suplementach ;)

      Usuń
  11. Fajnie, że działają.
    Ja piję pokrzywę aktualnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blee nie wyobrażam sobie jej pić :D także zazdroszcze samozaparcia ;)

      Usuń
  12. Ja na szczęście nie mam problemów z trądzikiem i łojotokiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja stosowałam jakiś czas bratek, ale jakoś nie zauważyłam spektakularnych efektów. Teraz muszę kupić jakiś suplement na włosy...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kiedyś piłam napar z bratka, ale nic to nie dało :( Fajnie, że Twojej siostrze chociaż trochę pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie kiedyś też piła napar z bratka i nic nie pomogło, a tutaj trochę tak, ale jakiś spektakularnych efektów nie było ;)

      Usuń
  15. Ja ostatnio pije sobie bratka , zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz biorę falwit, jak skończę 6-miesięczną kurację skuszę się na ten suplement

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie cudo przydałoby mi się dwa lata temu :) Teraz już moja cera się uspokoiła i nie mam aż takich problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stosowałam kiedyś, ale to było dawno temu, kiedy to opakowanie było jeszcze niebieskie z dziwną czerwonowłosą Panią. Szczerze mówiąc, wtedy nie dało to żadnych efektów. Może teraz przez te parę lat zmienili skład ;)
      Bynajmniej mojej siostrze pomogło ;)

      Usuń
  18. Nie stosuję żadnych suplementów na poprawę cery, mój żołądek ich niestety nie toleruje i zawsze reaguje jakimiś rewolucjami :( Szkoda, czasami przydałby mi się jakiś wspomagacz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez szału. Na pewno na rynku jest coś lepszego, co nie ma takiego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) zgadzam się z tobą w 100% ;) bo zapach miało tragiczny, a co dopiero smak :o

      Usuń
  20. Kiedyś piłam herbatki z bratkiem, skóra się poprawiła, ale stosowałam też inne metody na jej upiększenie ;) Tutaj myślę, że i cynk może mieć dobry wpływ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę ;) cynk i ogólnie odpowiednie witaminy, które były w składzie ;)

      Usuń
  21. Mi na szczęście by się nie przydały...

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny preparat no i faktycznie działa pod kątem odchudzania ;) Co do cery to oczyszcza z pryszczy, u mnie jest mniej wągrów i to się bardzo liczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Większość tabletek źleeee smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli będzie się lykac te tabletki 2x1 dziennie to jeżeli to będzie działać to ile czasu trzeba to stosować i czy bo odstawieniu będzie się pojawiać trądzik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, przy dostawieniu po paru miesiącach u mojej siostry trądzik się nasilił :/

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)