piątek, maja 17, 2013

Essence, All About Matt Fixing Loose Powder - Transparentny matujący puder sypki

Essence, All About Matt Fixing Loose Powder - Transparentny 
matujący puder sypki


Opis producenta:

Transparentny, sypki puder nałożony na podkład, matuje skórę i ujednolica makijaż. Poręczne opakowanie zawiera malutkie otwory dozujące odpowiednią ilość pudru. Bez efektu świecenia przez cały dzień. Dopasowuje się do każdego odcienia skóry. 

Skład:

Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyethylene, Disodium EDTA, Sodium Dehydroacetate, Butylparaben, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben 

Cena:

ok 16zł / 11g

Mój opis:

Opakowanie:
okrągły pojemnik, koloru szarego, zakręcany od góry. W środku ma dziurki, przez które puder wydostaje się w opakowania. Dziurki zabezpieczone są folią.


Konsystencja:
biały, bezwonny proszek.


Moja ocena:
Puder ma bardzo fajną, lekką konsystencję, która idealnie dopasowuje się do koloru skóry. Jeśli nałożymy go zbyt dużo to faktycznie może nas wybielić, jednak chyba żadna z nas nie nakłada pół opakowania na twarz :) Puder bardzo ładnie wygładza skórę, wykańcza makijaż i nie zatyka porów. Opakowanie niestety jest średnie :/ puder niby ma folie, którą powinnyśmy zerwać, jednak ja ją zostawiłam, gdy przeczytałam na którymś blogu, że bez niej jest jedna wielka masakra, gdyż puder się wysypuje przy każdym otwieraniu. Jednak ta folia i tak zbytnio nie pomaga...
Jeżeli chodzi o matowienie skóry jak dla mnie jest numerem jeden :) Przez ostatnie 4 lata używałam pudru prasowanego Stay Matte od Rimmela i niestety sprawdzał się na max 2 godziny. Ten puder pozostawia moja skórę matową na 4-5 godziny i więcej, co jak dla mnie jest rewelacją :) U osób z cera mieszaną efekt powinien utrzymać się cały dzień :)
Produkt ten śmiem twierdzić, że jest wydajny, gdyż wystarczy mała ilość pudru na palcu aby nasz makijaż zyskał piękne wykończenie, jednak wiele pudru tracimy przez nieprzemyślane opakowanie producenta. Podsumowując, puder ten z pewnością spodoba się osobą z cerą tłustą i mieszana, za małe pieniądze mamy wydajny puder, który pozostawia naszą cerę matową na wiele godzin :) jedyny minus to opakowanie.
Czy zakupię ponownie? TAK :)




Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

85 komentarzy:

  1. Nie trzyma się cały dzień ojc... ja nie używam pudru, stawiam tylko na podkład:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż...zazdroszcze :) przy tłustej cerze 5 godzin matowienia jest to sukces :)

      Usuń
    2. Dokładnie. Mam takie samo zdanie. Ja niestety zawsze muszę mieć przy sobie puder ;/.

      Usuń
    3. Ja także :/ bez pudru nie wychodze z domu ;) takie uroki tłustej cery :)

      Usuń
  2. co prawda mam swoj ulubiony puder z maybelline,ale moze kiedys na ten tez sie skusze,mam mieszaną cere,wiec powinien byc jak najbardziej odpowiedni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Polecam Ci go :) 15 zł to nie jest dużo jak na puder, a jest naprawdę bardzo dobry :)

      Usuń
  3. Ja używam puder transparentny i szczerze bez niego jest lepiej. Po kilku godzinach mam strasznie tłustą cerę, mimo że początkowo jest ok.
    Według mnie wystarczy dobry nawilżająco - matujący krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie krem własnie bardzo natłuszcza :/ gdyby nie puder świeciłabym się niemiłosiernie :/

      Usuń
  4. jest na mojej liście zakupowej.. ale w wersji prasowanej bo z tego co wyczytałam to jest to samo tylko zmienili opakowanie bo to jest trochę kłopotliwe. Jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi, też obecnie używam Stay Matte i tak jak napisałaś matowi na 2 godziny. Cerę mam mieszaną ale świecić się lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie prasowanej bałam, bo słyszałam, że wysusza bardzo :/

      Usuń
  5. Jak wykończę mój puder to właśnie chcę się zaczaić na ten, no chyba, że znajdę coś lepszego przypadkiem w podobnej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie znajdziesz to polecam zakup tego ;)

      Usuń
  6. bardzo często widzę recenzję tego podkładu, ale z drugiej strony to dobrze, zwłaszcza, ze puder spotyka się z samymi pozytywnymi opiniami. Na pewno sama go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) także widziałam wiele pozytywnych opinii na jego temat :)

      Usuń
  7. Idzie lato bez pudru transparentnego ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam kupić ten puder, teraz mam inne ale kiedyś na pewno się na niego zdecyduje.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ten puder w poprzednim wydaniu i był moim ulubiencem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z nim polubiłam :) gdyby nie opakowanie zostałby moim KWC :)

      Usuń
  10. Dużo dobrego o nim słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Odnośnie Shaumy -mam złe zdanie o wszystkim co jest ze Schwarzkopf. Ale dzięki za rady ;) a z transparentnych pudrów sypki, stosuję My Secret- tani i ładni wtapia się w skórę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez o nim słyszałam i miałam wziąc, ale ten wygrał ;)

      Usuń
  12. A ja używam podkład i przypudrowuje na koniec sypkim :) ale na ten chyba bym się nie skusiła, nie mam zaufania do tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie używałam transparentnego pudru, przy mojej bladej twarzy chyba nie sprawdziłby się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bladą twarz :) i jest ok ;) nie możesz nanosić go po prostu gąbeczką ;) palec spisuje się w tym temacie świetnie :)

      Usuń
  14. jeśli chodzi o sypańce to jestem pierdoła i zawsze więcej wysypie niż użyje na twarz.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię transparentny firmy KOBO : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny puder, wezmę go pod uwagę gdy obecny mi się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) naprawdę jest świetny, a cena także przystępna :)

      Usuń
  17. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad zakupem pudru transparentnego. Widzę, że ten jest całkiem fajny, więc chyba już wybrałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jest jeszcze wersje prasowana,która słyszałam, że wysusza bardzo :/ a ten ma bardzo nieprzyjazne opakowanie:)

      Usuń
  18. Ja mam cerę mieszaną i u mnie nie wytrzymuje nawet godziny, szkoda. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :/ to faktycznie średnio :/ ja mam bardzo tłustą i wytrzymuje do 5 godzin :)

      Usuń
  19. ja się właśnie boję tego wybielenia... nie wiem czy na opalonej buzi nie będzie wyglądał nieestetycznie. ale może się skuszę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny produkt - zarówno sypki, jak i prasowany (mam obydwa :) ).

    OdpowiedzUsuń
  21. Niedługo kończy mi się puder bambusowy i nie wiedziałam czym zastąpić :) Nie chce mi się zamawiać, a naturę mam niedaleko siebie :) Spróbuję na swojej zmiennej cerze ten puder :) Mam nadzieję, że się sprawdzi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak go zakupisz czy się sprawdził :)

      Usuń
  22. Ja mam puder z tej samej serii ale prasowany, jestem z niego baaardzo zadowolona, mój lider <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo osób go teraz w komentarzach zachwala :) ja na którymś blogu przeczytałam, że strasznie wysusza :(

      Usuń
  23. Świetne rozwiązanie na ciepłe dni, podoba mi się! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne rozwiązanie :) sprawdza się bardzo dobrze :) nawet podczas godzinnej jazdy MPK, gdzie w autobusie panuje ok 50 stopni :D

      Usuń
  24. Wiedzę, że to kolejna pozytywna recenzja tego pudru- jak wykończę swój z Sensique to na pewno kupię z Essence ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią go wypróbuję, póki co korzystam z Sensique matującego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze z niego nie korzystałam :) ale jeśli jest dobry i matowi na dłużej to z pewnością zakupię :)

      Usuń
  26. nie miałam jeszcze z essence tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wciąż się nad nim zastanawiam, na razie mam puder Vipery, jak go wykończę, to pokuszę się o Essence.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też go mam, ale przy mojej tłustej cerze jest średni. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, bo u mnie naprawdę dobrze się spisuje :)

      Usuń
  29. Nie miałam. Używam z Yves Rocher, ale też się go pozbędę, na rzecz natury:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Yves Rocher mam tylko tusz, bo był w ciekawej promocji :) ich ceny czasem mnie zabijają :P

      Usuń
  30. OOO SUPER, ŻE NAPISAŁAŚ O TYM PUDRZE :)) JA JUŻ UŻYWAŁAM RÓŻNYCH I TYCH PROFESJONALNYCH TYPU KRYOLAN I TYCH LEPSZYCH DROGERYJNYCH.. I PO WIELU PRÓBACH STWIERDZIŁAM, ŻE BEZ WZGLĘDU NA CENĘ I TAK MOJA CERA BĘDZIE SIĘ PO GODZINIE BŁYSZCZEĆ ;/ NAJCZĘŚCIEJ UZYWAM SYPKIEGO INGLOTA.. ALE JAK SIĘ SKOŃCZY SPRÓBUJĘ KUPIĆ TEN KTÓRY POLECASZ :)))

    POZDROWIONKA Z GDAŃSKA !!! I DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINY NASZEGO BLOGA :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci go ;) szczególnie, że kosztuje tylko 15 zł ;)

      Usuń
  31. mam trochę tych sypkich pudrów, więc na ten póki co się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę, że coś dla mnie :) muszę go koniecznie wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam taki transparentny puder od Oriflame, ale matuje na max 3-4h a to dla mnie za mało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten na troche dłużej :) czasem potrafi na więcej - zależy od pogody np :)
      Dla mnie 5 godzin to jest rewelacja :) przy Stay Matte przy pogodzie powyżej20 stopni musiałam latać "przypudrować noska" co godzinę, góra dwie :/

      Usuń
  34. U mnie odpada ze względu na opakowanie. Puder nosze przy sobie zawsze i musi być solidny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten średnio do tego się nadaje :/ po włożeniu do damskiej torebki, może sie nie otworzy, ale później gdy go otworzymy to pół pudru najpierw nam wyleci z opakowania na ziemię :/

      Usuń
  35. Matuje aż na tyle czasu, już go uwielbiam :D Mi się bardzo podoba opakowanie, ale tylko wizualnie, w praktyce pewnie by mnie wkurzało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wkurzałoby Ci z pewnościa :/ na całe szczęście zostawiłam folijke ochronną, bo gdybym ją zerwała, to byłaby tragedia, puder zapewne po otworzeniu najpierw by wylatywał z opakowania na ziemie :/

      Usuń
    2. Łee, powinni to lepiej rozwiązać, przecież wiadomo, że sypkie pudry są same w sobie dość problematyczne... A tu jeszcze dodają kłopotu opakowaniem.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Tobą ! :) Jak dla mnie dziurki są zbyt duże, albo powinni jeszcze do opakowania dołożyć jakieś dodatkowe plastikowe zamknięcie ;)

      Usuń
    4. Takie np. jak w przyprawach, że się przesuwa kółeczko i zatkane :D

      Usuń
    5. No np :) ale jak w maskach czasem jest :) nie dośc, że zakręcane to później takie wieczko do okrycia :)

      Usuń
  36. Też słyszałam o nim wiele dobrego i w końcu się skusiłam. Jak do mnie dotrze, to się przekonam jak długo matuje moją twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spisze ;) daj znać jak go przetestujesz :)

      Usuń
  37. ja go chbya musze kupic :))
    http://wiioola.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używałam tego pudru :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest świetny, łatwo dostępny i kosztuje nie tak wiele - czego chcieć więcej, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze go nie stosowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)